Wie kent de Engels Volbloed dekhengsten....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Wie kent de Engels Volbloed dekhengsten....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 08:51

Wie kent de Engels Volbloed Hengsten:Breton(gb)
Monsanto(fr)
Hook Money(usa)
Dit zijn de hengsten die in de moederlijn van mijn paard zitten en ik zou hier graag iets meer over weten.
Alle informatie is welkom!!

jaca
Berichten: 25
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:05

Zijn het kwpn'ers?
Dan kan je gewoone een mailtje daar naartoe sturen.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 12:42

Ik heb even voor je gezocht

hook money 1951
vader Bernborough 1939
vader embrough 1932
vader raymond 1930

moeder Besieged


Bernborough b.c. 1939
(Emborough - Bern Maid)
Popular top Australian stakes winner to age 7 with 26 wins from 37 races, he was exported to America for stud duty resulting in 21 stakes winners from 268 foals, including

ouders van breton:
vader =Relko
moeder= La Melba

RELKO b. c. 1960
(Tanerko - Relance III)

Afbeelding

One of Relance III's good offspring, showed promise at age 2 with two wins; at age 3 won the French St. Leger, the French 2,000 Guineas and the Epsom Derby Stakes, among others. Unbeaten at age 4, winner of the Coronation Cup, Grand Prix St. Cloud and others. Good sire of such horses as Relkino, winner of the York Gold Cup, the Ascot Two Thousand Guineas Trial Stakes and others; the good stakes winner Royalty; Tierceron (Italian St. Leger, Gran Premio d' Italia, Gran Premio del Jockey Club); Mia Pola, a top race filly in France; Breton (Champion 2 year old in France);

Monsanto

MONSANTO (Breton), 5 victoires - 447 850 FF et 6 371 livres. Prix de Fontainebleau (Gr.3), Prix du Rond-Point (Gr.3), Prix Ridgway (L), 2ème Irish 2000 Guinées (Gr.1), 2ème Prix Messidor (Gr.3), 3ème Prix du Palais Royal (Gr.3), 3ème Prix Quincey (Gr.3), 4ème Poule d'Esai des Poulains (Gr.1), 4ème Queen Ann St. (Gr.3). Etalon.


Dit is overigens een heel leuke site over het begin van het engels volbloed
http://www.tbheritage.com/HistoricSires ... Sires.html


Leuk om zo wat van de voorouders van Fujera te weten te komen. Als je me de hele afstamming per PB wilt sturen, vind ik het wel leuk om nog eens verder te zoeken voor je Knipoog [/img]