Politie-inval bij een vriend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Politie-inval bij een vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 10:18

Het zal je maar gebeuren, lig je om 5.30 uur rustig en onschuldig te slapen, komt de politie opeens je huis binnengevallen.
En waarom deze inval? Omdat de een of andere crimineel het adres van deze vriend als zijnde zijn adres had doorgegeven.
Toen mijn vriend zei dat hij toch echt iemand anders was keken ze op het naambordje op de deur en hoefde hij zich niet te legitimeren want het zou wel kloppen aangezien inderdaad zijn naam daar op stond, hadden ze daar niet eerder naar kunnen kijken Verward

Ik moest eigenlijk wel een beetje lachen want het eerste waar ik aan dacht toen ik dit verhaal hoorde was die Praxis-reclame "ja, die huizen lijken ook allemaal zo op elkaar". Haha!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 10:33

HIhihihi, ik vind het eigenlijk ook wel om te lachen en toen ik die titel las dacht ik "wat heeft die percy nou weer voor vrienden?" Misschien dat je hem maar moet zeggen dat je liever niet meer met hem om wilt gaan omdat je geen criminelen onder je vrienden wilt hebben, WHAHAHAHAHA! Uiteraard een grapje natuurlijk.

De hond is de betere mens

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 00:23

Ik zal het hem zeggen Haha!

En ze hebben nog wel zo'n keurig appartement in een keurige buurt. Ik hoor de buren al roddelen Knipoog


Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 00:29

Hahahahaha ik moest gelijk ook aan die reclame denken.
Maar je zal maar in je bed liggen en dat er dan 1 keer een politie inval is, dat lijkt me ook niet prettig!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 00:40

Krijgt hij nu ook een nieuw hekje en voordeur Haha! ?

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:15

Hmmm dan mag hij blij zijn dat hij niet vuurwapengevaarlijk is opgegegeven anders kon hij zijn zegje pas op het politiebureau doen. Dan komen ze je huis binnenstormen, gooien ze een zak over je hoofd en wegslepen maar! Bloos

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:19

Sjee, is wel ff flink schrikken zeker!
Stom hoor, dat ze dat soort dingen doen zonder weer eerst onderzoek te doen. Althans, het klinkt me zo in de oren, dat ze zelfs aan het naambordje al hadden kunnen zien dat daar heel iemand anders woont!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:25

Op het moment zelf schrik je je helemaal lam denk ik, maar hij zal er achteraf ook wel om kunnen lachen Lachen

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 12:12

Ik geloof dat hij er zelf de humor nog niet helemaal van inziet Haha!

Maar het is inderdaad wel een enorme blunder. Je controleert zo'n adres toch eerst even in de computer?
Ik zal hem de Praxiskrant even opsturen *LOL*

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:49

Jezus, wat belachelijk. Dat ze dat niet gewoon even goed checken. Daar zou je mij ook heel kwaad mee krijgen, je schrikt je toch dood...Maar ja, er zijn tegenwoordig wel meer dingen waar ik me over verbaas, waaronder het feit dat die man in de rechtbank van Arnhem gisteren een wapen bij zich kon hebben. Voor hetzelfde geld had hij alles overhoop geschoten...

Ik geloof dat ik een beetje oftopic ga...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:03

Jezus, hij is zich vast rot geschrokken. Je zou toch denken dat ze zoiets wel evben natrekken voordat ze op de stoep komen staan....
Is hij inmiddels al een beetje van de schrik bekomen?

* To Belg, or not to Belg *

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 15:26

hehe, is eigenlijk wel lachuh, ja hehe, moet ik ook us proberen }>

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 20:33

haha ik dacht ook al gelijk aan die praxis reclame!! Haha!
maja het zal je maar gebeuren.. je bent wel meteen wakker Tong uitsteken

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 00:22

Dus advies voor criminelen. Plak een naambordje met een andere naam op de deur, en als ze binnen vallen zeg dan kijk eens eerst op het naambordje.
Het is niet banketstaaf bedoeld voor die vriend van jouw, maar om het principe van de politie. niet echt slim, maar ik hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, corinec, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, kaatje89, Lugea, Tigerboy en 174 bezoekers