kaartjes gewonnen hengstenkeuring en poes dood

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

kaartjes gewonnen hengstenkeuring en poes dood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 22:18

vanmorgen kreeg ik een brief in de bus van Divoza dat ik een van de 60 gelukkigen was die 2 kaartjes had gewonnen voor de hengstenkeuring as. zaterdag! *LOL* gaaf! ga ik er toch heen, samen met nog een bokker! gaan er nog meer bokkers?
en net werd er aan de deur gebeld, had iemand onze poes doodgereden Huilen ze was zomaar overgestoken, domme Pino, ze was op slag dood....onze andere poes is ook al eens aangereden, maar die is er gelukkig beter vanaf gekomen, rot auto's waarom rijden mensen zo ongelooflijk hard??.. Lips are sealed

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:22

Ik ga de vrijdag naar de hengstenkeuring!

En wat sneu van je poes.... Boos!:( Een van onze vorige poezen is ook aangereden, was niet leuk! Veel sterkte!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:28

Leuk van die kaartjes! Lachen Ik ga er niet heen.

Wel zonde van je poes Pino Verdrietig Altijd die rotauto's he!!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:31

Wat leuk dat je kaartjes hebt gewonnen voor de hengstenkeuring ! Ik ga niet, maar het lijkt me wel erg leuk om eens mee te maken. Ook al heb ik er geen verstand van Knipoog !

Wat ontzettend rot voor je dat je poes is aangereden ! Arme poes ... Woon je vlak bij een drukke autoweg waar veel mensen (te) hard rijden ?
Veel sterke de komende tijd.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 22:37

Gaby schreef:
Wat ontzettend rot voor je dat je poes is aangereden ! Arme poes ... Woon je vlak bij een drukke autoweg waar veel mensen (te) hard rijden ?

we wonen aan de weg, net buiten de bebouwde kom, waar je 80 km mag rijden, maximaal, jaja...af en toe kom je zelf niet eens de weg over! de poezen kijken altijd goed uit(ja echt ze kijken naar links en naar rechts) en het is al zo'n 7 jaar goed gegaan! maar helaas nu niet, IK BAAL (de mensen die hem hadden aangereden waren wel heel lief gestopt en belden al trillend aan, echt zo sneu, zij konden er ook niets aan doen

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 00:22

Oooooh wat erg voor Pino!!! En uiteraard voor jullie!!!
Ja die weg he Boos! Wel lief van die mensen dat ze het komen zeggen.

Ik heb zelf eens een poes doodgereden Verdrietig , nachten heb ik slecht geslapen, zo erg vond ik het. Ik alle huizen af (landweggetje) om te vragen van wie ze was.....bleek een zwerfkatje Huilen .

Oja en je andere vraag de hengstenkeuring: ik ga 3 hele dgn Haha! . (aso he) Kom je vast wel tegen!!


Tot morgen (extra vroeg)

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 09:58

Tsja ik hoorde het al. Ik ben blij voor je dat je de kaartjes hebt. Ik mis helaas mijn les. snik snotter snuif.

Vreselijk zeg dat je poes doodgereden is, ik hoop dat ze niet veel pijn heeft gehad.

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 10:34

Arme poes.......geen leuk nieuws na leuk nieuws van Divoza....Sterkte hoor, enne, als je toch naar de hengstenkeuring gaat: veel plezier

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 10:40

Ik ga vanavond, eigenlijk zou ik morgen pas gaan, maar mijn vriendin kan dan niet. Ook zijn de plaatsen voor vrijdagavond waarschijnlijk al uitverkocht. Maar vanavond ben ik in ieder geval van de partij!
Hopelijk staan er veel stands, zodat ik lekker veel geld uit kan geven (salaris is weer binnen!)

Ik had het er net over met een mede-Bokster, dat het waarschijnlijk een publiciteitsstunt was, omdat je nergens op een site kan zien wie er gewonnen heeft.
Bij ons is de post altijd hartstikke traag, dan krijg ik de kaarten voor vrijdag altijd op zaterdag....

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 12:39

Aaaah, arme Pino! Huilen Echt sneu, veel sterkte ermee! Ja, de mensen rijden soms echt belachelijk hard op die weg! Boos!

Maar ik ben wel erg blij dat ik met je mee mag naar de hengstenkeuring!! Ook erg leuk dat je zelf mee gaat! Ik kijk al uit naar zaterdag...

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 13:35

sneu voor je kat zeg.
Wel een reden waarom ik ze binnen zou houden.
Ik heb ooit ook een kat doodgereden en vond dat vreselijk.Ik reed 60 waar je 80 mag maar toch hij kwam ineens de bosjes uitgevlogen heb me ook weken akelig gevoeld.

sterkte