Computerprobleem!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Computerprobleem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 20:37

Al een paar keer kan ik op mijn computer niet op mijn internetbankieren komen.Als ik dat niet kan ,kan op hetzelfde moment mijn dochter niet haar email openen op MSN.Als ik de computer herstel naar 25 december vorig jaar kan ik weer een paar dagen gebruik maken van internetbankieren en MSN email,totdat het weer niet meer lukt.Ik krijg dan als melding :Kan server niet vinden.Wie weet wat er aan de hand kan zijn.


* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 22:54

Geen idee. Misschien kun je naar een computer speciaalzaak gaan en daar vragen wat er loos is. Misschien weten zij wel wat er aan de hand is.
Mijn broer zet als de computer gekke mankementjes gaat vertonen Windows er wel eens opnieuw op. Hoe dat moet en wat het uithaalt weet ik ook niet maar hij doet het altijd wel goed...
Succes ermee Lachen

Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 00:03

Het hoeft natuurlijk niet aan je eigen pc liggen. Het kan ook bij jou serverprovider even te druk zijn, of fout gaan.
Ik heb die melding ook wel eens, en als ik dan later weer probeer dan doet hij het wel.

Heb je er ook een virusscanner op staan?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 00:07

Ik denk dat het nu opgelost is.Hij doet het nu weer gewoon al een paar dagen.Heb me opnieuw aangemeld bij de RABO site en nu gaat het goed!Bedankt voor de reacties!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 02:04

Dit lijkt wel heel erg op een computervirus wat iets doet met het geheugen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lonneke, Berdien, carina, ChanelR, Emmaa_92, GoogleAdsense, karelien, Laarvv, Lestria, Lola25, LuCa88, Luxorvalkje, meintje, Meliaforever, Moonlight17, RenskeFrea, speedfiets_2, Thami, Wopkebrok en 61 bezoekers