Mijn kat doet raar!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

wat denken jullie wat er met mijn kat is?

hij mauwt omdat die geaaid wil worden.
2 (9%)
hij mauwt omdat die eten wil.
10 (45%)
hij mauwt omdat die naar buiten wil.
1 (4%)
hij mauwt omdat die je s ochtends gedag wil mauwen.
1 (4%)
hij mauwt uit blijdschap.
8 (36%)

Totaal aantal stemmen: 22


Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Mijn kat doet raar!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 19:49

Mijn kat is onwijs lief maar er is iets.Mijn kat die mauwde NOOIT en zins een paar weken mauwt die je oren eraf hij mauwt als je de deur open doet,'m aankijkt als die bij zijn eten staat als je sochtends naar beneden komt egt vaag want hij deed het nooit wie kan me zeggen wat het is ik heb hierboven een poll waar je nog ff kan stemmen als je denk dat het zo is.

kelly

~*~Dusty,,~*~Bruce,,~*~Irvin,, Me Sgatjjes(K)
(¯`·._.·[°o.O:+:Bruce:+:O.o°]·._.·´¯)
(·´¯`·.·(f) 9 Augustus 2005(f)·.·´¯`·)R.I.P (L)Bruce(L) Je blijft me Sgat 4 Life!


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:51

hij mauwt omdat hij je aardig vind, eten wil, gezellig vind, goedemoregn wensen of eruit wil om wat te doen....


Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:09

Misschien wordt ie door anderen gevoerd?? Dus is het een schooikat geworden.....zou kunnen maar ik zou het anders echt niet weten.

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:14

Als het een poes is kan ze krols zijn, en als het een kater is, kan die achter de vrouwtjes aan willen. Het is die tijd van het jaar *LOL*

Goedgekeurd onderschrift :)

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:32

Hmmm geen idee, mijn jongste kat heeft nu ook zo'n bui, kijkt me al de hele dag met grote ogen aan, mauwt (nu ook, al 6 keer achter elkaar Tong uitsteken ), en is superbaldadig! Hij doet sinds gisteren alles wat niet mag, heeft al een plant+bloempot gesloopt, een kraanvogeltje wat ik voor Dorine gevouwen had, lag op het aquarium, heeft me digitale camera van tafel gegooid (gelukkig beland op een zachte leren stoel) en hij blijft maar mauwen, en als ik hem aai wilt ie stoeien en rent ie hard weg Verward

Katten zijn gewoon vaag Cool

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 21:39

Oh jee, het is weer hormonentijd ! Vingers aflikken
't Zal de tijd van het jaar wel zijn, zowel poezen als katers zijn rond deze tijd nogal hitsig Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 06:31

Klinkt als een schooiertje... Knipoog, dat herken ik in ieder geval erin, want mijn katjes mauwen altijd maar om 1 reden en dat is ETEN!!!!!!! Soms doen ze alsof ze je heeeel lief vinden....maar dat is met voorbedachte rade....trap er niet in Knipoog Lachen

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 08:51

Ik heb vorig jaar van mijn werk een klein katje meegenomen (was daar zomaar neergezet Verward ). Zag er heel lief uit een echt tijgertje komen we thuis en maar miauwen daar werd je echt niet goed van, dus op een gegeven moment moest hij naar de dierenarts voor een prikje en wij aangeven dat hij de hele tijd zit te miauwen, wat blijkt is die kleine dondersteen een kruising tussen een chiamees en een gewone huis tuin en keukenkat Haha!, en chiamese katten staan erom bekend dat die zo vreselijk kunnen miauwen. (mijn ouders gelijk blij Lips are sealed)
Maar in jou geval denk ik toch echt dat het een schooiertje is

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 09:05

*LOL* de mauwkat

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:04

Ik heb vannacht dus geen oog dicht gedaan door het geluid wat Bobo produceerde. Het ging van lief prrmieewieuw tot krols Mwooooooooooauw. Maar dit is het eerste jaar (en dag) dat hij dat doet. Hij is wel erg gefixeerd op de voordeur (deze krijgt normaal gesproken al hele serenades toegemauwd maar hij wil nu niet meer ophouden. Normaal als hij zo loopt te drammen helpt het wel als je 'm nadrukkelijk verteld dat genoeg genoeg is, maar nu........ Frusty Maar ik weiger hem zijn zin te geven en hij gaat dus pas naar buiten als ik vind dat het daar tijd voor is. Hij heeft me de hele nacht gestoord door zelfs naast mijn hoofdkussen te gaan zitten en babbels te hebben waardoor hij vanochtend doodop was. Ja, ik ook maar er moet gewerkt worden en hij kan de hele dag doen wat hij wil. Hij wilde dus blijven slapen en ik heb hem opgepakt vanaf bed en buiten op het balkon neergelegd (terwijl hij nog half sliep) .

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:05

De tijd van het jaar? Lachen Onze poes en kater (en ja, dat gaat prima samen Haha!), hebben helemaal geen neigingen ofzo *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:12

Ik heb drie van die kletskousen in huis rondlopen en die miauwen altijd!
Ze geven antwoord en miauwen ook overal om. Van die lieve prrrrt kroel miauwtjes tot en met boze 'ik wil eten' miauwtjes.

Eigenlijk heb ik ze aangeleerd om te kletsen, want ik vind het heerlijk om ze te horen

"Zorgen moet je doen...niet maken" Loesje

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:47

Ik denk dat jouw kant gewoon aandacht wilt
Lekker veel knuffelen en aaien en zo.

Spook mauwt ook hele dagen door, zeker als ik net thuis ben van het werk of zo. Zo kan ze zelf aangeven of ze honger of dorst heeft, dat kan ik er allemaal uithalen Haha!

Als het te lang duurt gaat ze voor mijn voeten lopen. Duurt het nog te lang dan mept ze me tijdens het lopen gewoon tegen de benen aan. Ze weten dus wel wat ze willen he! Party!!

Op zoek naar de zon!!!

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 16:33

Mijn kat denkt dat ie een hond is.
Tinus (zo heet ie Knipoog) is nog een volle kater en miauwt erg veel.
Als je zijn naam roept dan hoor je zo begin van dat gemiauw maar dan in zen bek.
Vet maf.
Maar wel een lief beesie Knipoog
Doei,
[naam]

Doe maar gek, alles is al zo "normaal"

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 16:44

Hij heeft waarschijnlijk wel eens gemiauwd en toen zijn zin gekregen en weet nu dat hij reactie krijgt door te mauwen. De mijne miauwde nooit totdat hij erachter kwam dat hij een aai over z'n kop kreeg na een heel lief zacht mauwtje. Nu heeft hij een hele schorre miauw voor als hij eten wil, een hele ordinaire miauw als hij de tuin in wil en een hele lieve zachte met luid gespin als hij gekroeld wil worden.
Het kan natuurlijk ook de tijd van het jaar zijn als je een niet-het kat hebt Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 18:20

Je kat zeurt gewoon. Geef hem een mep Knipoog ........

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 20:18

HIj zeurt gewoon. Net als onze kat altijd doet!!!!!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 23:19

Heb je er al eens bij nagedacht dat hij ook last van bijvoorbeeld wormen of iets dergelijks kan hebben, waardoor hij aan wil geven dat hij pijn heeft? Als een kat nooit gemauwd heeft en in 1 x gaat mauwen is dit niet omdat ze geaaid of eten wil. Dat lijkt me heeeeeel erg sterk. Ik zou als ik jouw was voor de zekerheid eens naar de dierenarts gaan.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 08:48

hallo allemaal bedankt voor jullie reacties.Het kan niets hebben hoor zoals wormen want nu om 8.45 sochtends ligt die nu uitgebreig op de bank Haha! Haha! Maar alvast bedankt.




doeidoei kelly

~*~Dusty,,~*~Bruce,,~*~Irvin,, Me Sgatjjes(K)
(¯`·._.·[°o.O:+:Bruce:+:O.o°]·._.·´¯)
(·´¯`·.·(f) 9 Augustus 2005(f)·.·´¯`·)R.I.P (L)Bruce(L) Je blijft me Sgat 4 Life!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 09:06

mescien is hij wakker geworden uit dromenlkand hihihihi
ik weet het niet.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 09:07

nee hhij ligt nog steeds te knorren en dat zal nog wel lang blijven Haha! Haha! Haha!

doeidoei

~*~Dusty,,~*~Bruce,,~*~Irvin,, Me Sgatjjes(K)
(¯`·._.·[°o.O:+:Bruce:+:O.o°]·._.·´¯)
(·´¯`·.·(f) 9 Augustus 2005(f)·.·´¯`·)R.I.P (L)Bruce(L) Je blijft me Sgat 4 Life!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:20

blackboy schreef:
hallo allemaal bedankt voor jullie reacties.Het kan niets hebben hoor zoals wormen want nu om 8.45 sochtends ligt die nu uitgebreig op de bank Haha! Haha! Maar alvast bedankt.




doeidoei kelly


Dan kan die toch als nog wormen hebben? Waarom zou dat dan niet kunnen? Verward Heb je hem ooit al eens ontwormd?

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:45

blackboy schreef:
Mijn kat is onwijs lief maar er is iets.Mijn kat die mauwde NOOIT en zins een paar weken mauwt die je oren eraf hij mauwt als je de deur open doet,'m aankijkt als die bij zijn eten staat als je sochtends naar beneden komt egt vaag want hij deed het nooit wie kan me zeggen wat het is ik heb hierboven een poll waar je nog ff kan stemmen als je denk dat het zo is.

kelly


Hoi kel, ik denk dat hij uitgelaten wil worden hihihi Haha! Haha!

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 13:46

blackboy schreef:
Mijn kat is onwijs lief maar er is iets.Mijn kat die mauwde NOOIT en zins een paar weken mauwt die je oren eraf hij mauwt als je de deur open doet,'m aankijkt als die bij zijn eten staat als je sochtends naar beneden komt egt vaag want hij deed het nooit wie kan me zeggen wat het is ik heb hierboven een poll waar je nog ff kan stemmen als je denk dat het zo is.

kelly


Hoi kel, ik denk dat hij uitgelaten wil worden hihihi Haha! Haha!

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 14:39

snoocky"]
[quote="blackboy schreef:
Mijn kat is onwijs lief maar er is iets.Mijn kat die mauwde NOOIT en zins een paar weken mauwt die je oren eraf hij mauwt als je de deur open doet,'m aankijkt als die bij zijn eten staat als je sochtends naar beneden komt egt vaag want hij deed het nooit wie kan me zeggen wat het is ik heb hierboven een poll waar je nog ff kan stemmen als je denk dat het zo is.

kelly


Hoi kel, ik denk dat hij uitgelaten wil worden hihihi Haha! Haha!
[/quote]

er zit iets klem.. gni gni Haha! Haha!

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, AmenteC, Axxy, BLEXBot, Blijgeestig, Britta31, dierenfan, Dorella_L, Eve_16, FransienE, Getty_Maan, GrapeshotBot, HELder, M_Vainqueur, ManonGrr, Mizora, Roosch, Siers83, Slagroomsoes, Steenbok12, SuusvL, thequeensmum, Varenka en 66 bezoekers