Ben vanaf 18 maart Werkeloos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Ben vanaf 18 maart Werkeloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 14:58

Het zat er aan te komen in de wandelgangen werd het al geroepen.

vanaf 18 maart ben ik ontslagen bij c1000.
De rede is me contract loopt af en ze verlengen het niet meer omdat ze personeel moeten bezuinigen.

Of te wel het goede personeel moet onder het slechte lijden.

Voel me op het moment klote en leeg, heb er 2 jaar lang superhard gewerkt.

4 maanden lang de slagerij met een collega samen bemant, tijdens verbouwing zelfs tot in de nacht gewerkt.

En wat krijg je gewoon stank voor dank.


liefs een depri Paulien

trotse moeder van 2 prinsesjes


PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:10

Dat is balen!!
Ik zie dat je vlak bij ons in de buurt woont...
Ben benieuwd bij welke C1000 je werkt,die waar ik vaak kom is nu aan het verbouwen.
Ik hoop dat je snel een andere nog leukere baan vind
Groetjes van Patricia

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 15:22

ik werk nu in wateringen.

trotse moeder van 2 prinsesjes

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:24

ow das niet al te best, maar ja, tenminste heb je nu tot 18 maart om een nieuwe baan te zoeken, succes

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:27

Niet zeggen "Vanaf 18 maart ben ik werkeloos", maar "Vanaf 18 maart heb ik een nieuwe baan"!

Natuurlijk is het k*t, balen, en ben je nu depri, maar verman jezelf zo snel mogelijk en ga op zoek naar een leuke andere baan! Je hebt nog anderhalve maand, dus dat zou moeten lukken.

Sterkte meid!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:48

Hè, wat balen joh Verdrietig !! Het geeft idd altijd een nare smaak in je mond als je zo aan de kant wordt gezet Scheve mond ....

Marieke22 schreef:
Niet zeggen "Vanaf 18 maart ben ik werkeloos", maar "Vanaf 18 maart heb ik een nieuwe baan"!


De spreuk van Marieke vind ik wel goed!! Ga niet bij de pakken neerzitten meid!! Sterkte Lachen !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:33

oliebol paulien dat is niet leuk.
druk opzoek naar iets nieuws dus en ik ga ook met marieke mee en natuurlijk heb je dan een baan die veel leuker is!
Hugz

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:34

Ik ben dus vanaf 28 februari werkeloos omdat C1000 Maxis over gaat nemen en niet de moeite neemt om de Multimedia- of kledingafdeling etc. mee te nemen...

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:38

Dat is echt beroerd bij de post gaan ze nu ook bezuinigen ze geven geen vaste contracten meer en dat houd dus in dat je na 3 x een jaarcontract heb gekregen kan vertrekken en ze willen met mensen gaan werken op schaal 1 maar ik heb nog eventjes om wat anders te zoeken. Het is zeker niet eerlijk vooral niet als je je best doet en goed werk levert.


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:40

Ik was 1 Januari ontslagen omdat ze mijn hele afdeling gingen opheffen. Wat denk je? 2 weken laten word ik gebeld, of ik alsjeblieft weer wil komen werken. Dus ik heb mijn oude baantje weer terug!

Je hebt gelukkig nog een redelijke opzegtermijn gekregen, ik hoorde het een week vantevoren pas Boos!

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:00

corinec schreef:
Dat is echt beroerd bij de post gaan ze nu ook bezuinigen ze geven geen vaste contracten meer en dat houd dus in dat je na 3 x een jaarcontract heb gekregen kan vertrekken en ze willen met mensen gaan werken op schaal 1 maar ik heb nog eventjes om wat anders te zoeken. Het is zeker niet eerlijk vooral niet als je je best doet en goed werk levert.


Same story here, ik ben op dit moment met m'n 3e jaarcontract bezig, wat inhoud dat ik vanaf 1 juli werkeloos ben... nou ja werkeloos, ik ben nu al hier en daar aan het solliciteren dus hopelijk tegen die tijd... Knipoog
Maar het is idd goed balen, eigenlijk weet je het al vantevoren natuurlijk maar het is altijd rot als je ergens weg moet waar je het zo naar je zin hebt he Scheve mond
En idd zeker niet eerlijk dat als je je altijd voor 100% voor dat bedrijf ingezet hebt dat je nu in feite keihard aan de kant geschoven wordt...

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:39

Dat is niet leuk voor je! Maar nu heb je nog tot 18 maart om een nieuwe baan te vinden. Je hebt nog alle tijd...........

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:43

Dan ben ik je vast nog niet tegengekomen want ik doe nooit boodschappen in wateringen. Haha!
Succes met het zoeken naar een nieuwe baan!
Groetjes van Patricia


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, TessaxQuincy en 131 bezoekers