Al een vakantieidee voor dit jaar??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Al een vakantieidee voor dit jaar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 12:17

Ik zelf nog niet denk niet dat ik dit jaar ook maar wegga. Ja misschien even een weekendje weg naar eurosdisney maar verder niet echt plannen om weg te gaan!!


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:28

Wij zitten erover te denken om een Vacansoleil (?) te gaan doen.. JA, lach maar Schijnheilig Dat lijkt me wel leuk, zo'n stacaravan en dan liefst in Zuid-Spanje ofzo. Voor kinderen is een camping toch leuker, dan een appartement of hotel, daarbij is het stukken goedkoper. En zelf met tenten en sleurhutten te gaan slepen lijkt me weer niets, dus... Vacansoleil! Tong uitsteken

זכור

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:29

Thuisblijven, dat is goedkoper! grinnik!

De hond is de betere mens

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:30

net een weekendje schiermonnikoog gehad, waarschijnlijk een (ruime?) week kamperen in mei (Barcelona?, misschien ook duiken) en in het najaar ver weg (Guatemala?). Verder een aantal dagen/weekends naar Zeeland om te duiken, en natuurlijk een weekje SGW kamp in Ermelo.

Ja, vakantie heeft voor ons veel prioriteit!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 13:03

heel misschien nog naar Ameland ligt er echt helemaal aan hoe en wat het loopt in bathmen denk dat ik mijn vrije tijd beter kan besteden aan de paarden en de stallen enzo

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 13:25

Wij gaan kamperen in de ardennen.
Natuurlijk gaan we ook paardrijden we hebben al iets gevonden vlak bij de camping www.lesolivettes.com ik ben benieuwd of iemand deze kent.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 13:34

Rondtrekken in Zuid-Frankrijk en Noord-Italië met de auto. Kappie eraf en lekker op ons gemakkie alles bekijken Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 13:37

ik ga niet weg ditjaar.
Wel ga ik op ponykamp en ik ga voor de eerste keer naar zomerinstructie weken

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 13:38

Weekje Duitsland, Weekendje zweden misschien en verder wat maandjes zon, zee, strand en veeeeeel paard op Ameland Knipoog

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:09

kan niet kiezen tussen
OF nieuw zeeland
OF costa rica, panama en nicaragua
OF mexico, quatemalen en belize
OF thailand

we kunnen de hele wereld gaan zien als we willen , wat een luxe probleem he dat we niet kunnen kiezen.................schaam


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:05

Ik ga in april naar Australie... en dan hopelijk in augustus ofzo nog een keertje weg... als het een beetje mee zit hopelijk TX of weer Australie... tenzij ik een huisje krijg... maar goed, april is alvast van mij Lachen

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:32

Wij gaan met vrienden (ook een stel) een paar weekjes naar Frankrijk...

Erg leuk en spannend !

Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:33

Volgende maand om deze tijd zit ik in Suriname Cool! 3 weken lang trekken. Eerst met een bootje de Surinamerivier af, dan met een bus weer omhoog naar Paramaribo en dan nog 2 weken om naar west en oost te trekken.

En dan eind augustus begin september ga ik nog 9 dagen trekken met paarden in de Pyreneeen *LOL*.

Lijkt me wel weer genoeg voor dit jaar Schijnheilig

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:33

ik ga in mei met een vriendin op vakantie (die heeft een reis gewonnen naar Lloret de mar en ze vroeg of ik mee wou Bloos

en in de grote zomervakantie ga ik of op ponykamp (zelfde kamp waar twinkie ook heen gaat *LOL* )

of ik ga een weekendje met vrienden weg.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:38

We gaan in de zomer de vader van mijn vriend weer opzoeken
Die woont in Zuid-Frankrijk, dus dat is lekker vertoeven Haha!

Paar weekjes, we gaan erheen met de thalys.
Misschien nog een weekendje weg...

Het leven is een gebakje!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:58

Waarschijnlijk blijft het bij een paar daagjes London....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:02

Ik ga 2 weken naar spanje in de zomer vakantie.En 1 week naar spanje in de meivakantie. En nog een week ergens anders heen. En nog een weekendje weg........

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:09

Ik ga de laatste week van april naar Portugal, en in de zomervakantie naar Malta (al ben ik het daar nog niet zo mee eens, dus dat zal waarsschijnlijk nog wel veranderen... óf Tunesië óf Tenerife)

....

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:53

Ik heb vrijdag 8 dagen Blanes geboekt, voor mezelf en 6 vriendinnen, wordt weer een feestje!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:33

ik ga misschien met mn familie naar oostenrijk, maar eigelijk zie ik het ook wel zitten om een weekendje met m'n vriend weg te gaan ( dat wordt dus zeeland ofzo Knipoog ) Of 2 weken op ons huis passen Lachen

Vandaag even geen achterhaalde quotes

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:38

Wij gaan in juli naar Tanzania en Zanzibar, rondtrekken maar ook safari en duiken als het meezit (er moet nog wel wat gespaard worden) Ik zal aan jullie denken als ik hier op het strand lig.

Afbeelding

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:10

Er ligt een plan om 3 weken rond te trekken in Austrailie en nog een weekje te relaxen op een ander warm relaxt zonnig oord......... Ik spaar dus nog wel even verder Haha!

Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt, maar eerst maar even skien!!

Op zoek naar de zon!!!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:26

Esmee schreef:
Ik ga de laatste week van april naar Portugal, en in de zomervakantie naar Malta (al ben ik het daar nog niet zo mee eens, dus dat zal waarsschijnlijk nog wel veranderen... óf Tunesië óf Tenerife)


Esmee,

Ik ben vorige zomer ook richting Malta geweest. Wij zijn 2 weken lang op Gozo geweest en dat beviel echt super ! Gozo is het eiland wat bij Malta hoort, en is ongeveer 3 keer zo klein. Malta zelf is heel erg toeristisch, maar Gozo kent nauwelijks toerisme. Daarnaast is er op Gozo veel meer natuur en rust.
Wij zijn in die 2 weken maar 1 keer met het veer naar Malta zelf geweest, en vonden daar niet veel aan en waren blij dat we op Gozo zaten.
Ik kan je aanraden een dagcruise te maken met de Gozo Princess, en vooral je snorkel mee te nemen en voor een week een scooter te huren. dan heb je echt een ontzettend leuke vakantie!

ikke

Berichten: 37459
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 23:26

Lake district, www.fivesaints.com en natuurlijk Billing, DE lokatie om Land Rover onderdelen te scooren, drie dagen lang alles afstruinen, afdingen en dan met een vol geladen bak weer naar huis.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 23:28

Zoals Ilona al zegt, een paar daagjes Londen... als ik zelfs dat nog kan betalen.. Londen is loeiduur en aangezien ik een tijdje zonder werk zit straks misschien... Ik hoop wel dat ik wegkan in de vakantie.. heb er zo'n zin in Verdrietig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dierenfan, gaucho, gerlienke, Googlebot, Indy_Mouse_9, Jannie79, LiDi, Mizora, Mjelleke, Muronia, nafkedemi, Nayan, nnicolex, renee16, RSLevi, SJP en 50 bezoekers