Tigra is niet meer.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Tigra is niet meer.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 11:20

Kort na m'n laatste bericht kreeg ze het zwaar. Haar oortjes werden kouder en d'r tongetje vertrok van kleur...

We hebben haar in d'r mandje in de auto gelegd en m'n zus en ik zaten aan weers zijde van Tigra. We hadden haar in onze armen, ze probeerde nog overeind te krabbelen, zakte een stukje terug, kroop in m'n armen, strekte zich en ze was weg...

Ze heeft geen prik hoeven krijgen... ze is rond 10.45 uur zelf vredig in mijn armen gegaan...

Ik ben gebroken... ze is nu bij de DA, rond 15.00 uur halen we haar op en gaan met haar naar het crematorium. Daarna zal ze begraven worden in onze achtertuin i.p.v. in het bos. De tuin was haar favoriet, ze zal dan ook begraven worden op haar favoriete plekje...

Nu ben ik leeg....

Straks nog naar Stompwijk... jullie horen het wel...

Bedankt lieve mensen... Verdrietig

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:22

Jeetje wat erg!!! Heel veel sterkte vandaag en de komende dagen.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:22

Ik wens je heel veel sterkte in deze droevige zware tijd..

hou je taai..


Monique

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:25

Wel heel fijn om te weten dat Daniëlle en jij de laatste personen zijn die ze in haar leven heeft gezien. Jullie beeld staat op haar netvlies en dat heeft ze met zich meegenomen.

Sterkte voor vanmiddag en schaam je niet voor je verdriet!

* knuffel *

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:26

ik wens je heel veel sterkte toe want dat zul je komende maanden nodig hebben. Zeker als je jezelf niet kunt afleiden met een andere hond. probeer niet te veel thuis te zijn waar je tigra's grote afwezigheid ziet want dat is zo confronterend.

De hond is de betere mens

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:28

Sterkte Marjolein! Ik denk aan je!

Denk aan de leuke dingen die jullie met d'r hebben gedaan, dat helpt echt wel! Lachen En het slijt vanzelf!

Knuf,

Tallie

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:31

Jee meid, sterkte met dit verlies. Tigraatje krijgt het goed, maak je daar maar geen zorgen om en bedenk, ooit zien jullie haar weer.

'Paint' it 'Black'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:31

Heel veel sterkte Mayo. Hou je taai hoor, je kunt niet anders.
Het is niet leuk om naar Stompwijk te moeten, maar ik weet uit ervaring dat ze daar heel erg aardig en begrijpend zijn, neem je tijd dus ook maar liever.

Kop op, ook dit verdriet krijgt wel een plekje.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:34

Heel erg veel sterkte met je verlies.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:36

Jeetje Mayo.... wat erg zeg.. lees het de beide verhalen en krijg er kippevel van....

Heel veel sterkte met dit enorme verlies!

**hug**

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:38

Lieve Marjolein,

Wat vreselijk! Gelukkig mogen jullie haar in de achtertuin begraven zodat je nog naar haar toe kunt gaan.

Heel veel sterkte! We denken aan je!

Masja

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:39

Veel sterkte Mayo
gister schrok ik al dat het opeens zo slecht ging en nu opeens is ze er niet meer
veel sterkte
Knuf
Marjo

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:45

wat vreselijk ...
heel veel sterkte met dit verlies

Kabouterdans
Berichten: 5081
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:48

Sterkte Mayo!!!
Ook namens Carmen.

kimmegie

Berichten: 707
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:49

Mayo heel veel sterkte en ik denk aan je.

Knuffel Kim

Op de rug van een paard is het leven een stuk aangenamer.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:51

Ik had net je vorige bericht gelezen en zat met tranen die over mijn wangen biggelden. En nu is Tigra er niet meer. Heel veel sterkte met het verlies van je maatje je vriendje, je knuffeltje.
Fijn dat ze vredig en veilig in je armen is gestorven. Dat moet ondanks het enorme verdriet, toch een fijn gevoel hebben gegeven.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 11:56

Bedankt lieverds...

Ik ben op en leeg, kan alleen maar huilen...

Ben wel blij dat ze in m'n armen zelf is gestorven...

Wel een mooie gedachte ze is in ons leven gekomen tussen m'n zus en mij in in de auto toen we haar kochten. Ze is gegaan tussen ons in in de auto... het heeft zo moeten zijn denk ik... ze heeft zelf gekozen hiervoor en daar ben ik haar dankbaar voor.

Tigra, ik hou van je, ik zal je nooit vergeten, je bent en blijft mijn kleine meid, bikkeltje... een bikkeltje ben je geweest tot je laatste adem... ik hou van je...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:02

Het laatste stukje is erg snel gegaan zeg jemig. Gelukkig was je bij haar en he hebt je zelf niets te verwijten je hebt alles voor haar gedaan en zoals je zegt nu heeft ze rust en geen pijn. Als er iets is na de dood dan huppelt ze daar vrolijk rond Lachen

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:09

Jeetje, ik las net een paar minuten geleden je vorige berichtje, en nu is ze er ineens niet meer...
Ontzettend veel sterkte !!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:10

Heel veel sterkte Mayo Verdrietig

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:15

Het heeft idd zo moeten zijn, Mayo. Het doet pijn, maar ze was gewoon 'op'. Wel fijn dat jullie bij haar waren.
Heel veel sterkte.

זכור

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:20

Sterkte Mayo.
Het is altijd moelijk om een vriendin te verliezen, maar de herinnering zul je altijd behouden Verdrietig

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:46

Sterkte meis (en ook voor de rest van je familie) met het verwerken met het verlies van Tigra. Ben erg blij dat ze op deze vredige manier tussen jullie is gegaan. In een vertrouwde omgeving tussen liefhebbende mensen. Ik zal naar d'r zwaaien met tranen in mijn ogen. Nogmaals heel veel sterkte gewenst voor jullie.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 12:53

Het is zo confronterend... je laatste hapje brood wat je nu overhoud... de kruimels van haar laatst gegeten staafje nog onder de tafel... haar halsbandje...

De hoop dat ze achter de bank vandaan kruipt wanneer je de koelkast opent... minder groente koken waar ze altijd zo van hield... de waterbak die niet meer staat...

Leeg.. alles is leeg...

Toen we aankwamen bij de DA was ze nog bij me, ik voelde haar, niet in haar lichaam maar ze was er... ik gaf haar een kus... ze was weg... ik zei dat ze weg was... ze kwam nog even terug.. ik voelde haar warmte om me heen, haar ziel toen ik haar lichaampje een knuffel gaf... waar ze nu is geen idee... ik hoop haar nog vaak te kunnen voelen... ik wil niet dat ze weg is... ze was/is mijn kleine allesje... Verdrietig

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:57

Oooh liev Mayo wat vreselijk voor je.
Toen ik gister las dat ze zo hard achteruit ging heb ik ook moeten huilen.
en nu lees ik weer alles met veel kippenvel.
Ze zal altijd bij je blijven hoor In de gedachte en in je herinneringen en als je het moeilijk hebt zal ze heel dicht bij je zijn dat weet ik wel zeker
hugz

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice