Wat vinden jullie......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Wat vinden jullie......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 12:28

Wat vinden jullie van het "tenu" die je aan moet als je officiele wedstrijden rijd? Ik vind het zelf heel netjes.. een witte broek, wit blousje, zwart jasje, plastron met speldje, haarnetje, witte handschoentjes, wit sjabrakje, schoon opgevlogten paard met uiteplozen staart etc. Als ik iemand op een wedstrijd zie met een vies paard en een vieze kleding enz. nou dan denk ik echt vanne *zucht* dat jij je niet dood schaamt. Ik vind die kleding er bij horen en al die netheid zoals schoon paard, schone ruiter (kleding) enz. hoort er bij vind ik.

Wat vinden jullie???


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:32

ja maarja sommige ruiters moeten zich houden aan het verenigingstenue! dat heb je nu eenmaal
wij reden voorheen altijd met zwarte broek! en eerlijk gezegd stond dat heel mooi! kleed netjes af, we waren wel de enige, maar het hoorde bij onze club! nu rijden we met wit! maar ik vind het toch vies tegenvallen
ook rijden wij niet in jasje, maar dat is ons tenue! ik vind ons tenue niet dat je zegt van oh wat gaaf haha
maar ik vind het zo stom als je kleine kinders met een jasje rijden in de B, dat staat toch ook niet?!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 12:40

reddytobias schreef:
ja maarja sommige ruiters moeten zich houden aan het verenigingstenue! dat heb je nu eenmaal
wij reden voorheen altijd met zwarte broek! en eerlijk gezegd stond dat heel mooi! kleed netjes af, we waren wel de enige, maar het hoorde bij onze club! nu rijden we met wit! maar ik vind het toch vies tegenvallen
ook rijden wij niet in jasje, maar dat is ons tenue! ik vind ons tenue niet dat je zegt van oh wat gaaf haha
maar ik vind het zo stom als je kleine kinders met een jasje rijden in de B, dat staat toch ook niet?!


Nee dat vind ik idd ook niet mooi staan een jasje bij de pony`s, ik vind een jasje eigenlijk bij de paarden horen maar dat is mij persoonlijke mening. En wat jij zegt over een verenigings tenu...dat heb je toch alleen bij de pony`s, en dat vind ik ook dat je dat aan moet doen net als wat jij zegt, dat hoort nou eenmaal bij de vereniging waar je bij rijd. Alleen jij startte met een zwarte broek? (verenigingstenu) is opzig wel praktisch, zo`n zwarte broek lijkt niet zo snel vies Haha! Maar toch vind ik een witte broek mooier, ik weet niet waarscheinlijk omdat ik niet anders ben gewend op wedstrijden.


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:45

Ik vind het ook hoor.Mij maakt het niet uit welke kleuren men draagt als het er maar verzorgt uitziet.
Ik vind je kan niet met een paard/pony met pis en st*** vlekken aan komen zetten.Of alles wat wit hoort te zijn er uit ziend als of het al eeuwen in die stoffige schuur heeft gelegen.Of kleding kompleet met gaten en scheuren.
Nu zeg ik hiermee niet dat men het nieuwste van het nieuwste,of het duurste van het duurste moet hebben,maar ik bedoel dat het er gewoon leuk en verzorgt uit moet zien.
Over het algemeen vind ik dan ook weer dat dat ook voor de rest van de week geld.Een netjes gepoetst paard zonder p** en st**** in zijn vacht.
(behalve met dit weer met een weide ganger,want das niet schoon te krijgen),daarnaast vind ik dan ook dat er netjes verzorgde materialen moeten gebruikt worden.Niet alleen voor jezelf maar ook voor je paard is het fijner.

Dus hoort het erbij?Ja ik denk het wel

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 13:50

onse vereniging heeft als tenu een bordeax bordy warmer voor de pony enb voor de paarden een bordeaux jasje.
ik ben daar ook niet tevreden mee hoor maar ja.
je wilt het of je wilt het niet.
het zou ook niet mooi en grapig zijn als iedereen in de zelfde kleding loopt toch ??????????/

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 13:55

mrnino schreef:
onse vereniging heeft als tenu een bordeax bordy warmer voor de pony enb voor de paarden een bordeaux jasje.
ik ben daar ook niet tevreden mee hoor maar ja.
je wilt het of je wilt het niet.
het zou ook niet mooi en grapig zijn als iedereen in de zelfde kleding loopt toch ??????????/


Haha! Nee bij de pony`s heeft elke vereniging een verenigings tenu (dacht ik) Maar bij de paarden vind ik een witte broek zwart jasje etc. wel het mooist is ook verplicht d8 ik, ik ben namlijk een x uit de ring gehaald (was ik nog niet begonnen met de proef) maar toen mocht ik niet startten omdat ik geen witte handschoentjes aan had haha nou ja ik snel ff een paar lenen Haha! Maar opzich wel terecht dat ik niet mocht startten want dat hoort er gewoon bij die handschoenen netzo als een plastron etc.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Myrsky, Poekkie en 48 bezoekers