Mistral, ik moet je laten gaan...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Mistral, ik moet je laten gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 01:51

Voor degenen die het gevolgd hebben: mijn besluit, hoe moeilijk het ook was en is, is genomen. Ik laat mijn kleine mannetje gaan. Huilen Verdrietig

Accepteren doe ik het ook niet en ik zal mezelf altijd blijven afvragen of het ook anders gekund had, wat nou als.... Maar op VvdD staat wat er vandaag weer is gebeurd. Ookal ging het niet over Mistral, ik trek het gewoon niet langer. Al dat gezeur en gedoe met die man, en wie weet hoe erg het strax dan wel niet wordt als ik 2 paarden heb. De rek is er bij mij helemaal uit, ook door de heimwee en toch ook wel door mijn ontslag, ookal leek ik dat eerst niet zo heel erg te vinden. Ik heb nu geeneens zin om morgen naar stal te gaan, maar nu zonder werk weet ik anders ook niet wat ik met mezelf aan moet. Tis dat Suev me nodig heeft maar anders... maar ik heb even nergens zin meer in. Gelukkig loopt hij nu de sterren van de hemel ookal zit hij ook niet zo lekker in zijn vel, die lieverd ook Lovers

Ik voel me echt heel stinkmodder nu, vooral omdat ik weet wat voor een leven Mistral hier tegemoed gaat. Huilen En omdat ik hem nog een maand lang elke dag moet zien. Het voelt net of hij al van mij was en verkocht wordt terwijl dat helemaal niet hoeft. Oh wat ben ik knetter op hem Huilen Van binnen wil ik blijven hopen en dat zal ik waarschijnlijk ook blijven doen tot de dag dat ik hier wegga. Liever vandaag dan morgen...

Voor degenen die mij advies hebben gegeven enzo: heel erg bedankt. Toch had ik jullie liever een andere uitkomst van het verhaal laten weten Verdrietig

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 02:01

Hoi!

Oh wat erg voor je meid! Maar wel een dapper besluit, echt! Het is nu even heel erg moeilijk, maar dat gevoel zal slijten. Er zijn nog vele andere leuke paardjes op de wereld en voor Mistral is het waarschijnlijk minder erg dan het lijkt voor jou. Hij weet niet beter....en paarden kunnen gelukkig niet zo denken als mensen en zullen zich ook niet zo snel zielig voelen, dus het is vooral nu je eigen gevoel wat pijn doet! Sterkte voor de komende tijd en voor Mistral komen er ZEKER WETEN betere tijden aan! Denk er niet al te diep meer over na...je kan nu niets meer voor hem doen. Richt je gewoon maar op je mooie, lieve Suevje.....die kun je een fantastisch leven gaan bieden. Zoek als het lukt een stal in Nederland met veel weidegang en andere paardenvriendjes....zodat hij zich niet zal vervelen en zijn stalgebrek kwijt zal raken!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:38

Wat erg! Je zit blijkbaar in een even rotte periode als ik... Geniet jij maar van je andere stoere hengst die je nodig heeft! Hopelijk komt Mistral alsog bij een goed baasje terecht... Ik zou hem best wel willen kopen, maar helaas ben ik niet op zoek naar een veulentje... Ik wens je het allerbeste toe, je laatste maanden in Spanje en hopelijk breken er in Nederland leukere en gelukkigere tijden aan voor jou en voor Suevo.