Binnenkort openen we een gezeldschap paarden site

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Binnenkort openen we een gezeldschap paarden site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 11:06

Omdat ik steeds meer berichten krijg van paarden die alleen nog als gezeldschap kunnen dienen openen Ciska (dennis) en ik binnenkort een site voor dit soort paarden. Hierin komen ook gegevens van mensen die eventueel zo'n paard zoeken.
Er zal een extra rubriek komen voor paarden die te leen/huur worden aangeboden.
DIt is dus iets wat ik al heel lang wil, mocht ik ooit de loterij winnen dan komen er ook stallen waar dit soort paarden terecht kunnen. Maarja dat zal nog wel heel lang duren.
Zodra de site klaar is zullen we dit op bokt melden.
Heb je zelf een paard of juist een goed adres laat het me dan even weten !


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:09

Ik ben hier op m'n stage adres dus niet braaf aan het werk. Als alles mee zit staat hij er vanavond al op. Het begin is er iig. Naam gereserveerd en een opzetje gemaakt.
Nu nog alle gegevens er op zetten. Als hij draait horen jullie het meteen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:17

Ik ben benieuwd! Leuk zo'n initiatief!

Karnat is er eindelijk!

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 17:20

Ik vind het ook een goed idee. Je hoort te vaak dat paarden naar de slacht gaan omdat ze niet meer bereden kunnen worden. Er zijn nog zoveel leuke dingen die je met zo'n paard kan doen!

Ook bekend als Kim20!


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 08:03

Dat vind ik nou een mooie actie. Ik hoop dat het goede adressen gaat opleveren. Als hij klaar is ga ik zeker even kijken.

* To Belg, or not to Belg *

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 10:42

Goed idee!! Laat je het weten als het zover is!! Succes!!

Flempy

Berichten: 134
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: somewhere between heaven and earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:34

Dat is zeker een leuk initiatief! Ben heel benieuwd,wij hebben een pony die eventueel ook "uitgeleend" kan worden.Maar het hangt er natuurlijk helemaal van af hoe en waar...

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:21

geweldig, ik heb mijn pony voor als ze op is bij het rusthuis in soest opgegeven maar zo'n site is zeker ook een idee.
laat me maar weten waneer hij klaar is

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 12:23

Als het een beetje gaat lopen wil ik fotos plaatsen bij de adressen waar paarden terecht kunnen. Op die manier kun je zien wat eventuele geintreseerden te bieden hebben. Als het echt helemaal goed gaat lopen ga ik bij de adressen langs om te checken. Maar daar hangen dan weer kosten aan, wat het voor veel mensen weer tegenhoud vrees ik.

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:28

Als ik weet dat mijn paard ergens voor de rest van haar leven ergens goed kan staan wil ik best bemiddelingskosten betalen

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 13:21

Dat is fijn om te weten. In engeland heb je de ILPH. Daar kun je je paard naartoe brengen. Het werkt een beetje als een asiel. Het paard blijft van de ILPH maar wordt geleend aan iemand die een gezeldschap paard zoekt. De ILPH checkt de adressen en gaat 2 keer per jaar kijken of alles geod gaat. Maar die werken volledig van donaties en ik vraag me af of daar in nederland genoeg aandacht voor is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, criollo_yess, DeGelukkige4, DotBot, Dunkeedoo, Essie95, Fwis, Hanneke_68, ikkedus, JoyenUnory, voet en 11 bezoekers