Blegh.. ik wil weg hier!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Blegh.. ik wil weg hier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 20:24

Het leek allemaal wel goed te gaan, wonen op kamers in het flevolandse Dronten. Maar eerlijk gezegd rot ik helemaal weg.. ik eet amper, voel me niet op mn plek, ontwijk veel mensen, zit veel achter de comp op school uit verveling en Snowdon is het enige waar ik nog graag naartoe ga. Ik heb hier amper iets te doen. Nu was het allemaal niet zo erg als het alleen dat was, maar alles vreet aan me...

Het begon met mn achterlicht van mn fiets die eraf was, toen de vla voor de deur en nu... een dooie vogel op mn bagagerek van mn fiets en een lekke band van mn scooter.. Hoogstwaarschijnlijk lekgestoken!

Dat is allemaal bij elkaar geen toeval meer en ik heb een vermoeden wie het doet, maar zeker weten doe ik het niet! De ex van een klasgenoot van me woont in tzelfde rijtje huizen als mij en hun zullen misschien wat overlast hebben van mn scooter als ik bij het fietsenhok wegrij? Ze zijn erachter gekomen dat ik bi ben of denken dat ik homo ben. In elk geval ze mogen me niet. Maar ik ben niet de enige btw.

Verder trekt heel de provincie me niet, verlang terug naar drukker gebied. Ik ben Brabant gewend, maar zou me ook wel thuis kunnen voelen aan de andere kant van het water, Kampen, Zwolle etc.

Waar ik nu woon is een jaarcontract dus zit er in elk geval nog aan vast to Juli.

Zoals jullie kunnen lezen ging het op het gebied van Snowdon en "liefde" al zekers beter, maar mn leven blijft een rotzooi....



RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:28

Verdrietig Enige wat ik kan zeggen is trek je er niks van aan, maar goed, leuk is het natuurlijk niet! En terugpakken is niet echt wat voor jou En je schiet er niks mee op...

Maar je zal het nog maar even die paar maandjes vol moeten houden, en in de tussentijd moet je maar vaak deze kant uit komen Knipoog

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:29

Hmzz balen Leon, kun je niet ergens een klacht indienen tegen degene die al die rotstreken uithaalt. Wel balen dat je daar nog zo'n tijd moet zitten, maar je moet maar zo denken daarna kun je daar weg en hoef je er nooit meer heen.
T is natuurlijk makkelijk praten voor mij, dus ik wens je heel veel sterkte toe!!

Liefs Marjo

Het is zo fijn om klein te zijn!!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:29

Echt vervelend voor je, Leon
Helaas kan ik je niet echt raad geven.. maar inderdaad er niks van aantrekken, vind het allemaal erg kinderachtig van ze!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:38

Dit is wat je zelf al aangaf geen toeval. Maar je kunt er niet veel aan doen, als je in je eentje er voor staat tegen een hele groep en dit is kl*te situatie waar ik je eigenlijk geen advies over kan geven. Ik wens je veel sterkte en ga in de weekenden gewoon leuke dingen doen in je woonplaats en probeer het van je af te zetten al is dat heel moeilijk. Maar hebben ze geen camera-toezicht waar je scooter of fiets staat geparkeerd dan weet je zeker wie dat gedaan heeft en daar kun je stappen meenemen door te klagen...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 20:43

Nopes, geen camera of zoiets. Maar zit daar niet zo heel erg mee hoor... Het zijn maar spullen, ik heb het erbij gezet omdat dat vandaag en eerder was.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:49

dat is idd neit leuk. en de rest van je huisgenoten? valt daar wel een beetje mee te leven?
kan je weinig andere raad geven dan proberen dit jaar uit te zitten en daarna eens kijken of je ergens anders op kamers kunt. want om zo nog enkele jaren naar school te gaan is ook niet erg leuk.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 23:07

Maar blijf je daar wel met plezier naar school gaan dan? Mijn vriendin is daar gequit.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 23:08

Ik voel me soms ook zo, maar meer omdat ik niet op mezelf kan omdat ik er gewoon de middelen niet voor heb. Mijn tijd komt hopenlijk wel, al gaat dat ook hopenlijk niet veel te lang duren. Succes Leon, en laat je niet kisten!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 13:04

Marjolein: Met mn huisgenoten kan ik wel mee opschieten, dat gaat gewoon goed, voel me er alleen niet echt thuis bij...

Jurga: school is hartstikke gezellig en leuk hoor hoor! Leuke medeleerlingen, vakken vallen reuzemee, etc

Syph: Thanx, jouw tijd komt idd ook nog wel en op zich is t reuze fijn hoor op jezelf wonen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 13:51

He Leon, kom op, koppie omhoog, het zonnetje schijnt! (hier in Lisse wel tenminste)
Stort je op die ene liefde, leef, geniet, schreeuw je hart uit!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:24

Jee, wat vervelend voor je dat je je nu zo voelt.... Ik hoop voor je dat er snel een oplossing (ander huisje of kamertje ofzo) komt. En tot die tijd... veel sterkte hoor! Lekker veel naar snow, waar je die narigheid van je af kunt zetten.
Verstandig dat je je niet verlaagt naar het nivo van deze vervelende buren.
Sterkte.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:34

Hè bah Leon...wat een achterlijke dingen allemaal.
Maargoed, houd ik gedachten dat het maar een paar kleine dingen zijn. Houd je vast aan de dingen die wel goed gaan, en waar je wel gelukkig van wordt. Stort je op die liefde van je zoals Sonja zegt, ga met plezier naar school, spendeer veel tijd bij vrienden, vriendinnen, bokkers en natuurlijk Snowdon Lovers
Blijf niet hangen op de dngen die wat minder gaan! Ik weet niet hoelang je nog op school zit, maar houd nog even vol, en ga dan naar een oord waar je je beter op je plek voelt Lachen KOP OP!! Haha! Ook hier schijnt het zonnetje! Party!!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:19

Weet je dat nu de tijd is om te zeggen dat je er mee gaat stoppen het is echt helemaal IN in Dronten... volgens mij hebben bijna alle eerste jaars het gevoel dat deze keuze niet goed is... 2 huisgenoten van je zijn ook al gestopt... ik zou zeggen probeer het nog even vol te houden en kijken hoe het gaat...

Ga anders een keer met mij mee naar de SooS zo leer je meer mensen kennen en het is ook gezellig!

Succes liefs Dorine

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:40

He Leon, als je van je contract afkunt kun je wel voor een half jaar op mijn kamer! Ik moet ik maart op stage dus... Is misschien wel het proberen waard? Bij ons is het altijd hartstikke gezellig, en iedereen laat elkaar in z'n waarde, ook belangrijk...

Ehmja??

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:15

Ja dat lijkt mijn ook bijna het enige advies; kijk om je heen voor een ander plekje. opleiding én woonruimte!!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie