stevig windje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

stevig windje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 15:27

Ik waaide vandaag echt bijna van m'n paard af...ze is al snel afgeleid, maar met die wind schrok ze van elke blaadje! Bloos Het ging dan ook niet zo goed, maar ja, begrijpelijk...maar ehm, pittig windje hoor! Ik hoop dat hij weer net zo snel weggaat als hij is gekomen! Lachen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:31

ik hoop het ook...
had eigenlijk nog willen gaan rijden vandaag
maar denk dat het maar ff longeren wordt voordat ik ergens tussen de planken van de buitenbak lig Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 19:07

pff het waait idd veeeel te hard! en nu onweert het ook nog eens heel erg!

de paarden op t werk waren knettergek vandaag!en mn paardjes hier thuis hebben zich flink uitgeleefd in de wei!

heb dalijk les in een binnenbak, waarvan het dak rare geluiden maakt als het waait, dus dat beloofd nog wat....

van mij mag die wind weer weg!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 19:31

Hier valt het nog wel mee,best een aardig windje,maar nier dat ik er niet om ga rijden.Het was wat kouder,maar verder nergens last van gehad.

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 19:37

Orlando staat op een boerderij en ik moet langs allemaal openvlaktes fietsen om er te komen. Het waaide vanmiddag zo hard dat ik lopend waarschijnlijk sneller was geweest. Ik had de wind echt helemaal van voren. Daar aangekomen ben ik niet gaan rijden maar heb ik hem even gelongeerd. Op de terug weg ging het een stuk makkelijker. Toen had ik de wind in de rug en hij was al een beetje gaan liggen. Van mij mag die wind ook net zo snel weg als dat ie gekomen is.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:19

Overdag heeft het hier niet zo hard gewaaid. Maar afgelopen nacht. Er zijn gewoon delen van de omheining van de bak omgewaaid (tsja, nu zijn we echt toe aan een nieuwe bak). Net is de wind weer komen opzetten. Het onweert hier behoorlijk, lekker knus als ik straks in bed lig.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:36

Baduh was heel erg op zijn hoede, liep de hele tijd rond te kijken. Heb maar gelongeerd, en toen heeft ie nog even in de bak gestaan, maar hij voelde de hagelbui volgens mij al aankomen want hij ging in elkaar in een hoekje staan met zijn kont in de wind. Op stal beviel het hem duidelijk beter.

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 23:21

Weet je wat echt erg is...bijna de hele dag droog en dan kom je aan bij je paarden gaat het toch gieten Boos! ! gelukkig waren ze er al uit geweest. Morgen maar weer rijden.

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 00:11

nou fafje was een soort tornado( ze probeert werkelijk in alles beter te zijn *LOL* !
In t bos was ze nouwelijks te houden en ik stond binnen 30 min weer thuis, faf helemaal bezweet en ik was lijkwit Huilen !
Maar goed volgende keer weer beter!!!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 00:36

Ik had gelukkig geen problemen met de wind...geweldig zon cool Kwart Paard (Quarter Horse) Wind maakt haar niets uit...het is de hagel in haar gezicht die ze niet leuk vindt...gelukkig hebben we het vandaag droog gehouden.

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 21:09

ach, het is toch prachtig weer, luitjes!!!
kou, harde wind, regen.....wat wil een mens nog meer?????

Misselijk

heb maar gespeelt met t beest, lekker losgegooit en potje gevoetbalt....zo raakt hij toch zijn ei kwijt maar ik vrees dat ik meer last heb van dit weer dan dat hele beest hahahahha.
en schrikken doet ie zonder harde wind ook...