Klopt je hartje voor een zwartje....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-01 08:28

Klopt je hartje voor een zwartje, nou dan ben je verslaafd *LOL* !!
Ik heb wat meer duidelijkheid over wat ik deze week ga doen.
De fellpony's en fries met veulen staan nu in de gehuurde wei verderop, waardoor ik verder moet fietsen Knipoog .
Ik ga er dinsdag of woensdag een keertje heen om lekker wat te poetsen, en Erin }> (1 jr.) te leren naast me te lopen. De keuring is tenslotte al in september.
Wat betreft Rosanne (6 jr.), die mag ik gaan rijden Party!! , alleen of ik met haar ga lessen weet ik nog niet. Liever met de fries, want die is wat groter. Alleen bij welke vereniging weet ik ook niet: is lastig omdat ik geen trailer-chauffeur heb op woensdag, donderdag lest hij zelf met de fries, dus ja... Valt er al een vereniging uit: bij de manege waar ik dus eerst reed snik.
Donderdag ga ik, net als afgelopen donderdag, mee naar de menles in Wehl.
De eigenaar zou afgelopen donderdag met de fries gaan mennen, maar omdat ze pas gedekt was en het zo warm was, nam hij haar niet mee en had menles met een paard van de instructeur.
Er lesde nog iemand in dat uur, met een prachtige friese ruin. Was echt een plaatje hoor... Kwijl
Ondertussen had de instructeur een parcourtje opgebouwd. Ik was ineens druk met heen en weer rennen om pionnen weer overeind te zetten, tussen twee pionnen door rijden is moeilijk! Vooral toen de instructeur op elke pion een balletje legde, dus als de pion alleen al aangeraakt werd... strafpunten!
Donderdag gaat dus de fries Sanne Lovers voor het eerst sinds ze dit veulen heeft mee naar de les. Sanne vindt het allemaal niet zo erg denk ik, maar het veulen is nog errug opgewonden als moedertje weg is dusseh...
Nou ja we zullen zien hoe het loopt.
In ieder geval komen er binnenkort dus weer verhalen... Haha! Voor degene die dacht wat is Dorine stil Verward : dat komt dus doordat ik even nog niet rijdt, en nog niet weet wat er precies gaat gebeuren in de toekomst?
In elk geval zijn het vreselijk mooie en ook nog lieve paarden. Ben benieuwd!
Doei! Dorine.


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 11:11

nou gelukkig erg fijn te lezen dat je zo geniet!
en nu we het toch over friezen hebben,bij ons op stal staan er best veel(ook aangespannen)*hint*

soms is het beter om te zwijgen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 12:56

Leuk leuk leuk!!! Ik ben echt heel benieuwd naar je verhalen en uiteraard ook stiekum een beetje jaloers Tong uitsteken maar ik gun het je van harte! Knipoog

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 13:06

v
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 13:23

Nou Janna dat is makkelijker dan een witte wit te houden vraag maar aan mijn zus, die heeft een schimmel.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-01 18:04

Eeen zwart paard zwart houden lijkt me best moeilijk!
De fries lijkt op het moment gewoon bruin, en de fellpony's ook wel Haha! . Maar schoon kan ik ze wel proberen te krijgen, al zal Erin die het poetsen nog niet zo kent wel raar opkijken *LOL* !
Safron is drie, dol op poetsen maar moet niks hebben van mannen. Dus denk ik dat ik dan maar veel ga poetsen met haar, wat vertrouwen proberen te krijgen.
Doei! Dorine.


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:07

hmmm en als je nu een zwart witte hebt? dat is dus helemaal een ramp.
de ene helft moet je zwart proberen te houden en de andere wit.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-01 18:43

En uh... Marjolein? Doet me denken aan die ooievaar in dat onderschrift van je: zwart-wit.
Alleen: wat als de ooievaar staakt, en mijn lichaam geen kindjes maakt?
Tja.... toch maar adopteren dan Haha! .
Doei! Dorine.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 23:11

He Dorine, ik ben vanmiddag bij mijn moeder geweest en de paardjes even goedendag gezegd namens jou!
Dat veulen is echt een poepie hoor! Lovers Kwam meteen op me af, heel nieuwsgierig.
Wat jammer dat ze zo verkleuren, vooral de manen worden lichtbruin.
Enne, mijn aanbod geldt nog steeds: Mocht ik binnenkort weer naar mijn moeder gaan dan bel ik je ff, kun je met me meerijden. Scheelt weer een eind fietsen. Knipoog
Voor degenen die het niet snappen: De huurweide waar de verzorgponies van Dorine staan is van mijn moeder..... Hoezo een kleine wereld?!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 23:42

nee hoor dorine. want de ooievaar komt vast over 2 jaar bij jullie ook een kindje brengen. ook al is de ooievaar dan veranderd in een grote boeing het komt vast wel. ik duim nog steeds voor jouw hoor.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, IASCrawler, Jolynne en 112 bezoekers