Foto's western movement Eersel 12-01-2003 deel 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Foto's western movement Eersel 12-01-2003 deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 19:54



XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 21:03

Die laatste paint vind ik erg gaaf! Die heb ik al vaker gezien!!!
Hele leuke stopper vind ik het!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-03 21:09

Mooi he? Wat kan die stoppen zeg!! Meeegahard galopperen en dan een paar meter heel hard doorsliden. Ja, dat paard is echt een topper met sliden.. geweldig!! Vandaar dat ook de foto van de sliding mooi is geworden: je hebt zo ontzettend lang om een foto te maken van hét moment! Haha!

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 13:24

heee, onze Monique Mertens!
Weet jij op wie ze hier rijdt?

Leuke foto's joh! jammer dat ze wat donker zijn.....

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 14:48

heee Jac...
Dat vroeg ik me ook al af!
Ze heeft er wel heel goeg op gereden want het was volgens mij een kei-moeilijk paard, heel ongedurig... Het leek wel een arabiertje ofzo.

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

Solanos
Berichten: 191
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 17:24

he Jac en Bonnigje,
Idd, goed gezien. Monique deed ook mee. Ze was hier met een volbloed arabier Haha! Deze arabier (Azerbydjan, of zoiets) was een week geleden pas voor de eerste keer op de trailer geweest en ook voor de eerste keer naar een binnenbak. En nu dus de eerste wedstrijd. Geweldig toch! Spinnen deed ie echt geweldig! De proef ging harstikke netjes en ze was dan ook 4e van de 12 ruiters. Niet slecht Pling
Jac, wanneer doe jij nu mee? Groetjes.

Er is genoeg voor iemands behoefte,
Er is nooit genoeg voor iemands hebzucht!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 18:44

Prachtig paardje was het! Ik vond het hoofdstel echt super... eens even aan Monique vragen of ze weet waar die te krijgen is Haha!
Bovendien vond ik het gele pad en de gele uitrijdeken ook heel erg mooi staan bij dat paardje. Volgens mij was het inderdaad een Arabier of in ieder geval een kruising met een Arabier. Ik dacht eerst dat het Melody was, maar na even goed gekeken te hebben zag ik dat dit paardje toch wel een erg andere bouw had...

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 22:41

XoNo schreef:
Die laatste paint vind ik erg gaaf! Die heb ik al vaker gezien!!!
Hele leuke stopper vind ik het!

Ja! Pepp O Lena Chex Kwijl ! Ook gezien op het NK:
Afbeelding

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 22:44

Door al dat koude weer en harde grond hebben weinig kunnen trainen. Boos! Zaterdag gaan we weer van start...enne...dat meedoen komt goed...Ga er even uit vanaf april, dan komt de ware Jac uit haar schulpje en dan kijk maar uit! }> hahahaha. Onthoud alvast de namen: Jac en The Amazing Dreamcatcher alias Dreampie. Cool
Wat zit ze weer mooi op haar paard heh, onze Mo. Kwijl
effe offtopic Solanos, deed mijn nichtje mee????? Schijnheilig Lips are sealed Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-03 23:04

Pepp O Lena Chex? Hmm dat is vast familie van een van mijn verzorgpaardjes Annie Chic O Lena Lachen Gaaf!!!!
Monique deed het weer goed en wat heeft ze toch een mooie houding! Geef ze ook zitles? Haha!

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 01:03

Hi Jac, nu heb je het toch echt gemist hoor. Je nichtje deed niet mee, maar haar vriendje wel. Op Tyler in de open pleasure, en dat alles in zijn geheel eigen stijl. Knipoog

Mo was super, vindt het echt knap dat ze die arabier zo rond kon sturen. Mo zelf was ook helemaal *LOL* Wanneer lessen jullie weer?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-03 01:06

En volgende keer doet Jac zelf mee!! Een gezellige familiemeeting!! Lachen Ik zou willen dat mijn familie zo in de western zat....

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 14:13

Mac"]
[quote="XoNo schreef:
Die laatste paint vind ik erg gaaf! Die heb ik al vaker gezien!!!
Hele leuke stopper vind ik het!

Ja! Pepp O Lena Chex Kwijl ! Ook gezien op het NK:
Afbeelding
[/quote]
wouw, wat een gave foto's van Chex! Ik ben nu voor het eerst op deze site omdat me gezegd is dat ik er meermalen met Chex op te zien ben.
Ik ben toch wel erg trots op mijn paardje. Er leuk dat ik zoveel leuke reacties van jullie krijg. Ik zou heel graag aan de foto van de NK willen komen. Kan ik die ergens bestellen? Ik heb er wel al wat maar nog niet degene die je hier hebt laten zien. ERG MOOIE FOTO. Kan ik de foto's van Eersel ook nabestellen? Ik hoop van jullie te horen!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 16:55

Chex: op www.marionkeijzer.nl heb ik nog een paar foto's gezien van jou en Chex. Die kun je nabestellen. Ik weet niet waar Mac die foto vandaan heeft, en die van gera, zijn gemaakt door gera...ik denk wel dat je die gewoon mag kopiëren van deze site.
Maar ik vind het een supergave Paint...over een tijdje krijg je concurrentie Knipoog Ik heb ook een reiningpaint

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 18:09

XoNo schreef:
Chex: op www.marionkeijzer.nl heb ik nog een paar foto's gezien van jou en Chex. Die kun je nabestellen. Ik weet niet waar Mac die foto vandaan heeft, en die van gera, zijn gemaakt door gera...ik denk wel dat je die gewoon mag kopiëren van deze site.
Maar ik vind het een supergave Paint...over een tijdje krijg je concurrentie Knipoog Ik heb ook een reiningpaint

Hoi, de foto's van Marion Keijzer heb ik wel al. Maar ik vind de hierboven geplaatste foto erg mooi.
Leuk dat je ook binnenkort met je paint in de reining komt starten. Er zijn er namelijk altijd erg weinig. Wat heb je voor paard? Hoe oud is hij/zij?
Ben erg benieuwd. groetjes

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 18:14

gera schreef:
Mooi he? Wat kan die stoppen zeg!! Meeegahard galopperen en dan een paar meter heel hard doorsliden. Ja, dat paard is echt een topper met sliden.. geweldig!! Vandaar dat ook de foto van de sliding mooi is geworden: je hebt zo ontzettend lang om een foto te maken van hét moment! Haha!

Hoi Gera, kan ik de foto's van Chex bij jou bestellen. Ik heb ze wel uitgeprint maar dat is niet zo geweldig. Misschien kan ik ze eventueel van je overnemen op de volgende wedstrijd in Eersel. Natuurlijk vergoed ik ze. Ik hoor van je.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 18:18

Mijn Paint is nu ruim 2,5. Hij wordt in mei 3. Dus het duurt nog wel even Knipoog Maar er zijn inderdaad weinig reinende Paints...maar ik heb niet alleen een reinende Paint, hij is nog goed ook Haha! In mijn profiel (knopje "profiel" onder dit berichtje") kun je foto's zien.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 19:24

Hoi Chex,

De foto die ik hier geplaatst heb, heb ik zelf gemaakt Bloos . Maarre ... ik wil hem best naar je opsturen. Stuur me even een pb met je e-mail of gewone postadres, dan stuur ik hem wel naar je op. Ik wil hem trouwens ook best komen brengen. Kan ik Chex meteen "in 't eggie" ontmoeten Haha! !

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:10

Mac, je moet vaker foto's maken Lachen De foto ziet er fantastisch uit!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:06

Dank je Bloos . Dat fotograferen is een soort op hol geslagen hobby. Sinds ik een digitale camera heb, sleep ik dat ding overal mee naar toe. Ik heb alleen wel gemerkt dat er buitenproportioneel veel paardenfoto's in mijn archief zitten Verward . Ach, waar het hart van vol is, loopt de camera van over Haha! .

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:09

*LOL* Ik heb dat zeker in het begin ook gehad. Digi ging overal mee naar toe, en ik had Bud nog geen 2 maanden en had al meer dan 300 foto's van hem Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 17:54

Haha ik heb echt BIJNA altijd de digitale camera bij me. Ongelofelijk gewoon. Als ik naar school ga, zit hij ook meestal in mijn tas, enkel en alleen voor het geval dat er iets leuks/nieuwswaardigs gebeurt of ik wat unieks zie (en dan doel ik voornamelijk op auto's)
Ik heb talloze foto's van mijn verzorgpaardje zo en mijn verzorgpaardje zo.. ze hoeven maar een stap te verzetten of *flits*. Het is te ziekelijk voor woorden. Maar daar is een digitale camera voor, toch? Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers