Iemand probeert mijn kat te stelen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Iemand probeert mijn kat te stelen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 14:07

Ik ben zoooo boos Boos!

Mijn kat Bob is nogal een zwervertje. Hij loopt altijd over straat, maar komt wel één keer per dag thuis om een paar uur te slapen.
Nu wist ik al dat heel de straat hem zielig vind, maar hij kan erin en eruit wanneer hij wil, dus hij is niet zielig, hij vindt het leuk buiten.

Rijd ik net de straat in, zit mijn kat BINNEN voor het raam van iemand die al twee keer naar me toe is gekomen, omdat de kat zo zielig is en of zij hem misschien mag hebben. Ik wist ook al dat ze hem buiten stiekum voer geeft, dat vind ik al belachelijk en heb haar dat duidelijk gemaakt, maar kennelijk neemt ze hem nu ook al mee naar binnen

Ik heb aangebeld, niemand thuis. Dus ben ik naar de politie gegaan
Ze kunnen niets voor me doen. Belachelijk. Dus alles wat op straat loopt is openbaar bezit? Dat is goed om te weten, als ik nog eens een fiets nodig heb. Bahbahbah.

Sorry hoor, ik moest even mijn boosheid een beetje kwijt. Ik ben in alle staten. Als zij thuis komt zal ik haar direkt aanspreken en haar duidelijk maken dat ik hem de volgende keer wel uit haar huis haal, desnoods gooi ik een raam in.

ZO.

זכור


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:11

Wat belachelijk zeg!!!!!! Ik zou ook heel boos worden Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:17

Misschien kun je 'm een halsbandje aandoen, zodat het duidelijk is dat het geen zwerfkatje is? Belachelijk dat die mensen je kat kidnappen.... Catnapping.... Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:25

Nou ja, dit is echt absurd!! Als iemand je kat dus steelt, heb jij geen poot om op te staan? Lekker die politie. Ze zijn de 'vriend van de burger'... dat is nu echt weer helemaal duidelijk... :/

Mijn katten zijn gechipt, zodat, als ze gestolen zouden worden of wat dan ook, ze makkelijker te achterhalen en te vinden zouden zijn. Dat is dan dus fijn, maar als de politie of zoiets dergelijks niet meewerkt, dan ben je dus gewoon ook de pineut. Ongelofelijk wat slecht

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 14:41

De politie heeft niet eens gevraagd of hij gechipt is. En dan nog; als iemand hem binnen heeft zitten, heb je aan die chip toch niets?
Ik heb haar twee keer aangesproken over het feit dat ze hem eten geeft. "ja, maar hij bedelt zo" zei ze.. Ja nogal logisch als je hem steeds vlees geeft

Een bandje om doen, vind ik gevaarlijk en aangezien zij heel goed weet dat het mijn kat is (en de rest van de buurt weet dat ook) lijkt me dat ook niet zo zinvol. Chippen wil ik wel gaan doen, maar voorkomt niet dat zij hem in huis haalt, denk ik.

Ik hoop dat ze zo thuis komt. Extreme duivel Ze werkt heel onregelmatig, dus ik heb geen idee.

זכור

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:48

hoe haalt iemand het in zn hoofd. het is toch heel gebruikelijk dat een kat losloopt? zou t eerder zielig vinden als hij verplicht de hele dag alleen binnen moest zitten terwijl hij dat niet wil. ben wel benieuwd hoe de catnapper reageerd.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:12

Wettelijk gezien ben jij de eigenaar van de kat. Maar ik hoor juist altijd katteneigenaren heel trots roepen dat niet JIJ de kat uitkiest, maar de kat JOU als baasje kiest. Dus als je kat het verkiest om liever bij een ander te wonen dan is dat jammer maar helaas voor jou Haha!, al is het natuurlijk je goed recht om je kat weer terug te halen.

Daarnaast vind ik het een slechte zaak dat katten nog steeds zomaar vrij mogen rondlopen. Daar hebben anderen last van want ze gaan dus wel hun behoeften doen bij de buren in de tuin en niet bij jou thuis! Zodat je buurman/vrouw vervolgens lekker in de kattenpoep zit te graaien als die eens lekker wil tuinieren in EIGEN tuin. Of als het kind van de buren lekker in zijn zandbakje wil spelen en weer eens de kleren vol met kattenpoep heeft zitten. Lekker fris!
Of wat te denken van zo'n vieze kat die via het dakraampje bij jou binnen sluipt en vervolgens op je bed gaat zitten piesen, poepen of braken.........lekker zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:18

fabienne schreef:
Daarnaast vind ik het een slechte zaak dat katten nog steeds zomaar vrij mogen rondlopen. Daar hebben anderen last van


In dit geval heeft het baasje er zelf last van want de kat wordt gejat. Buur vindt het dus blijkbaar niet zo erg dat poeslief daar rondbanjert Haha!
Volgens mij gaat er een beetje ruzie komen daar in Drenthe vandaag.... (en terecht)

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:21

fabienne schreef:
Wettelijk gezien ben jij de eigenaar van de kat. Maar ik hoor juist altijd katteneigenaren heel trots roepen dat niet JIJ de kat uitkiest, maar de kat JOU als baasje kiest. Dus als je kat het verkiest om liever bij een ander te wonen dan is dat jammer maar helaas voor jou Haha!, al is het natuurlijk je goed recht om je kat weer terug te halen.

Daarnaast vind ik het een slechte zaak dat katten nog steeds zomaar vrij mogen rondlopen. Daar hebben anderen last van want ze gaan dus wel hun behoeften doen bij de buren in de tuin en niet bij jou thuis! Zodat je buurman/vrouw vervolgens lekker in de kattenpoep zit te graaien als die eens lekker wil tuinieren in EIGEN tuin. Of als het kind van de buren lekker in zijn zandbakje wil spelen en weer eens de kleren vol met kattenpoep heeft zitten. Lekker fris!
Of wat te denken van zo'n vieze kat die via het dakraampje bij jou binnen sluipt en vervolgens op je bed gaat zitten piesen, poepen of braken.........lekker zeg!


Onzin, dit slaat echt werkelijk nergens op. Ga er ook niet verder op in.

Maar ff on-topic, als het mijn kat was had ik hem echt uit dat huis gehaald. En vervolgens die persoon een schop onder zijn kont gegeven . Ik kan er dus echt niet tegen als vreemden aan mijn kat komen en al helemaal niet als ze hem binnenlaten, ik doe het ook niet bij hun katten.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 15:45

fabienne schreef:
Daarnaast vind ik het een slechte zaak dat katten nog steeds zomaar vrij mogen rondlopen. Daar hebben anderen last van want ze gaan dus wel hun behoeften doen bij de buren in de tuin en niet bij jou thuis! Zodat je buurman/vrouw vervolgens lekker in de kattenpoep zit te graaien als die eens lekker wil tuinieren in EIGEN tuin. Of als het kind van de buren lekker in zijn zandbakje wil spelen en weer eens de kleren vol met kattenpoep heeft zitten. Lekker fris!
Of wat te denken van zo'n vieze kat die via het dakraampje bij jou binnen sluipt en vervolgens op je bed gaat zitten piesen, poepen of braken.........lekker zeg!


In principe heb je gelijk, dat is ook waarom ik drie kattenbakken op mijn balkon heb staan. Ik weet niet zeker of mijn katten al hun behoeftes daarin doen, maar ik moet ze vaak genoeg verschonen, maar ik sta er niet naast, dus ik weet niet of hij ook nog buiten poept. Niemand heeft hier een tuin, dus daar maak ik me geen zorgen om. Ik woon in een winkelstraat.

Verder heb ik dus een kat die gewoon niet gelukkig is binnen. Ik heb het echt wel geprobeerd, want deze kat is zo vriendelijk en totaal nergens bang voor, dat ik sowieso al bang ben dat iemand hem een keer meeneemt. Maar goed, als dat gebeurt, so be it. Ik vind het belangrijker dat hij gelukkig is en dus naar buiten kan, dan dat ik hem persee wil houden en hem krampachtig binnen probeer te houden.

Ook ben ik het wel met je eens, dat een kat vaak de baas uitzoekt, echter is dat in dit geval niet helemaal eerlijk.
Bob krijgt speciaal voer voor actieve katten, omdat hij anders te mager wordt. Dat zijn droge brokjes. Als zij met vlees aankomt, dan is het logisch dat hij voor haar kiest. Daarbij kiest hij kennelijk toch niet helemaal voor haar, want hij komt iedere dag weer thuis.

Verder is hij gecastreerd, dus ik ben van mening dat deze kat geen enkele overlast veroorzaakt.

זכור

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:45

Vreselijk! Wij zijn ook een keer een kat verloren op die manier....mijn broer woonde namelijk in een winkelstraat boven een winkel waar aan gebouwd werd. Die bouwvakkers mochten bij hem lunchen 's middags, maar wat deden ze: de kat glipte naar buiten toen ze de deur open deden Boos! en ze was krols! Bloos Toen is ze alle winkels afgegaan en heeft iemand haar meegenomen omdat die haar kende...niet dus! We zijn nog weken op zoek geweest maar weg... Verdrietig logisch, het was zo'n super lieve kat en die mensen die hem nu hebben dachten dat waarschijnlijk ook! Maar ging er dan geen belletje rinkelen dat de kat misschien weleens van iemand anders geweest kon zijn???? Verward

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:53

moet je ff met een geweer voor je raam staan en dan als ze komen, naar hum richten, zullen ze niet terug komen Schijnheilig (was niet mijn ID)

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:53

Belachelijk zeg! Eén van onze twee katten dwaalt ook merendeel op straat dan dat hij thuiszit. Hij komt thuis om af en toe een tukkie te doen, te vreten en dan hoepelt hij weer op. Maar gelukkig heeft nog nooit iemand gepoogd hem te stelen. Ik zou ze wat aandoen!
Ik vind dat je groot gelijk hebt. Vertel haar maar dat je de kat als ze het nog eens flikt zelf wel binnen gaat halen. Misschien schrikt dat haar af

Ik ben het enigszins eens met fabienne. Maar je kunt een kat toch niet de hele dag binnenhouden? Ook katten moeten eens naar buiten hoor.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:57

heb je niet het nummer van het dichtsbijzijnde asiel? als ze dan zo graag een kat wil kan ze er daar een leuke uitzoeken.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Miran

Berichten: 4450
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:20

Het is maar wat je onzin vindt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me zo nu en dan dooderger aan andermans katten die onze tuin als kattenbak gebruiken, en ik ben daar absoluut niet de enige in. Bij ons in de wijk, met kleine tuintjes, zijn die katten echt een ramp. Als je buiten wilt zitten, moet je eerst je tuin leegscheppen en wachten tot de stank weg is.
Dit is dan ook de reden waarom onze kat niet buiten komt, alleen aan een lijntje in onze eigen tuin. Als je dat zielig vindt, ben je welkom om eens te komen kijken hoe slecht hij eruit ziet...

Lis, kattenhalsbandjes hebben een elastiek of een sluiting die makkelijk losschiet, ze kunnen zich er dus nooit aan ophangen. Succes met het terughalen!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:22

Ik erger mij ook aan de honden van een ander, mensen zijn tegenwoordig te beroerd om even naar een hondenuitlaatplaatst te lopen met het gevolgd dat het op de stoep of grasveld lig waar kinderen spelen en daar mag dan weer niets over gezegd worden.


Miran

Berichten: 4450
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:24

Van mij mag je daar alles van zeggen, daar erger ik me ook dood aan. Maar daar heb ik geen last van als ik in mijn eigen tuin zit.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:34

Nee maar jij loopt toch ook wel eens over straat en dan zie je toch ook van die "uitwerpselen" liggen, neem aan dat je dat ook niet echt fris vind. En bovendien vind ik dat je zo'n kat ook wel weg mag jagen uit je tuin. Onze katten krijgen van de buren ook gewoon een emmer water over hun heen als ze in de tuin zitten te graven.

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:40

fabienne schreef:
Wettelijk gezien ben jij de eigenaar van de kat. Maar ik hoor juist altijd katteneigenaren heel trots roepen dat niet JIJ de kat uitkiest, maar de kat JOU als baasje kiest. Dus als je kat het verkiest om liever bij een ander te wonen dan is dat jammer maar helaas voor jou Haha!, al is het natuurlijk je goed recht om je kat weer terug te halen.

Daarnaast vind ik het een slechte zaak dat katten nog steeds zomaar vrij mogen rondlopen. Daar hebben anderen last van want ze gaan dus wel hun behoeften doen bij de buren in de tuin en niet bij jou thuis! Zodat je buurman/vrouw vervolgens lekker in de kattenpoep zit te graaien als die eens lekker wil tuinieren in EIGEN tuin. Of als het kind van de buren lekker in zijn zandbakje wil spelen en weer eens de kleren vol met kattenpoep heeft zitten. Lekker fris!
Of wat te denken van zo'n vieze kat die via het dakraampje bij jou binnen sluipt en vervolgens op je bed gaat zitten piesen, poepen of braken.........lekker zeg!


wat een gelul zeg, katten poepen en piessen net zo goed in hun eigen tuin, echt weer het oordeel van iemand die zich noooit in katten heeft verdiept, en als er katten op je bed poepen zal dat wel een reden hebben die van ons doen dat nooit, maar een iedee voor jou koop een hor dan krijg je geen katten binnen

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 16:41

Ik vind katten die binnen zitten, niet zielig. Zeker niet als ze niet anders gewend zijn. Maar mijn kat is nou eenmaal wel gewend om buiten te zijn, maar ik zorg er wel voor (probeer er voor te zorgen is misschien beter gezegd) dat niemand last van hem heeft.
Ik zal straks eens naar de dierenwinkel gaan en een mooi elastieken bandje voor hem uitzoeken. Bedankt voor de tip Lachen

Angus, dat heb ik ook tegen deze 'mevrouw' gezegd; dat ze hem weg moet jagen ipv eten geven. Kennelijk vind ze het niet zo belangrijk wat ik vind. Ze is nog niet thuis, maar vanavond is ze er zeker (heeft geen vrienden }> ) dus dan ga ik naar haar toe. Haar broer (eigenaar v.d winkel eronder) heeft inmiddels mijn kat eruit gelaten. Dus mijn bobje is gelukkig nu weer thuis

זכור

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:44

lis schreef:
Ik vind katten die binnen zitten, niet zielig. Zeker niet als ze niet anders gewend zijn. Maar mijn kat is nou eenmaal wel gewend om buiten te zijn, maar ik zorg er wel voor (probeer er voor te zorgen is misschien beter gezegd) dat niemand last van hem heeft.
Ik zal straks eens naar de dierenwinkel gaan en een mooi elastieken bandje voor hem uitzoeken. Bedankt voor de tip Lachen

Angus, dat heb ik ook tegen deze 'mevrouw' gezegd; dat ze hem weg moet jagen ipv eten geven. Kennelijk vind ze het niet zo belangrijk wat ik vind. Ze is nog niet thuis, maar vanavond is ze er zeker (heeft geen vrienden }> ) dus dan ga ik naar haar toe. Haar broer (eigenaar v.d winkel eronder) heeft inmiddels mijn kat eruit gelaten. Dus mijn bobje is gelukkig nu weer thuis


Gelukkig maar dat ie weer thuis is, ik moet er ook niet aan denken dat mijn lekkere dikzak bij een vreemde binnen zit . Veel succes vanavond.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:45

Debbiedee"]
[quote="fabienne schreef:
Wettelijk gezien ben jij de eigenaar van de kat. Maar ik hoor juist altijd katteneigenaren heel trots roepen dat niet JIJ de kat uitkiest, maar de kat JOU als baasje kiest. Dus als je kat het verkiest om liever bij een ander te wonen dan is dat jammer maar helaas voor jou Haha!, al is het natuurlijk je goed recht om je kat weer terug te halen.

Daarnaast vind ik het een slechte zaak dat katten nog steeds zomaar vrij mogen rondlopen. Daar hebben anderen last van want ze gaan dus wel hun behoeften doen bij de buren in de tuin en niet bij jou thuis! Zodat je buurman/vrouw vervolgens lekker in de kattenpoep zit te graaien als die eens lekker wil tuinieren in EIGEN tuin. Of als het kind van de buren lekker in zijn zandbakje wil spelen en weer eens de kleren vol met kattenpoep heeft zitten. Lekker fris!
Of wat te denken van zo'n vieze kat die via het dakraampje bij jou binnen sluipt en vervolgens op je bed gaat zitten piesen, poepen of braken.........lekker zeg!


wat een gelul zeg, katten poepen en piessen net zo goed in hun eigen tuin, echt weer het oordeel van iemand die zich noooit in katten heeft verdiept, en als er katten op je bed poepen zal dat wel een reden hebben die van ons doen dat nooit, maar een iedee voor jou koop een hor dan krijg je geen katten binnen
[/quote]

Om je hele tuin horren zetten komt er geen kat meer binnen Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:38

Een van de katten van mijn ouders was ook al een keer spoorloos verdwenen. Het was een hele mooie rode kat en na een tijdje hoorden we van een vriend van mijn ouders DIE POLITIEAGENT IS (maar er blijkbaar dus wel wat vanaf weet Haha! ) dat hij al ongeveer vijftien meldingen binnen had gekregen van verdwenen rode katten en dat dan in een paar maanden. Hij dacht dat mensen ze stalen vanwege hun vacht. Ik wil er niet aan denken. We hebben overal briefjes opgehangen, maar nooit een reactie gehad. Als je desnoods maar hoort dat hij ergens anders is of gewoon dat hij dood is ofzo, dan weet je tenminste wat er met hem aan de hand is. Maar het is zo afschuwelijk akelig om van de ene op de andere dag geen kat meer te hebben! Boos!(

De huidige kat van mijn ouders is (nog????) niet gejat, maar jat zelf. Enkele huizen verder hebben ze vaak een raam open staan en mijn ouders kat heeft door gekregen dat vlak onder dat raam een bakkie staat met wel erg heerlijk voedsel. Dus hij sneakt daar steeds naar binnen om voedsel weg te jatten, de gek. Twee keer heeft de vrouw die in dat huis woont hem nu betrapt. Beide keren sprong hij net van het raam naar het bakje toe. Wat deed hij toen hij haar zag? Niet meteen wegrennen, nee, eerst ontzettend snel zijn mond vol proppen en dan met dikke 'wangen' het raam uit springen en vervolgens buiten in alle rust zijn net gestolen voedsel opeten. Katten......

Ik denk trouwens dat het wel al een boel scheelt als je je kat een halsbandje om doet. Mijn katten hebben gewoon een bandje om met zo'n kokertje eraan met ons adres erin. Verder zijn ze gechipt. Doordat een kat een bandje draagt, weten mensen al eerder dat ze geen zwerfkatten zijn. Want wanneer je kat erg veel buiten loopt, gaan mensen dat toch snel denken.. Ook al weet in jouw geval de hele buurt dat dat jouw kat is.
En een kat is niet zielig als hij buiten loopt! Juist het tegendeel. De meeste katten vinden het heerlijk om (lang) buiten te zijn en voor hen is niks lekkerder dan een baasje hebben die hem dat ook gunt. Wanneer hij honger heeft, staat hij zelf wel weer op de stoep, dat zijn katten. Dus die vrouw hoeft hem echt geen eten te geven.. wat een onzin. En dan ook nog de kat bij je in huis laten... ik snap gewoon echt niet dat iemand zoveel lef heeft om zoiets te doen!!!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:50

Ja hoor, wat belachelijk.
Wat heeft dat mens nodig met jou kat Frusty
Wat misschien ook zou helpen is dat die kat zijn behoefte bij die mevr in huis doet, omdat hij niet naar buiten kan.
Dan doet ze het waarschijnlijk niet meer Schijnheilig
Onze kat loopt ook altijd buiten, katten horen ook buiten, of ze moeten binnen 4 muren opgegroeit zijn.
We hebben ook 2 honden maar die hebben nog nooit hun behoefte op straat gedaan, terwijl je vaak uit je doppen moet kijken of er op straat ook souvenirs liggen van honden. Dat vindt ik pas aso.
En die mevrouw moet idd maar even naar het asiel doorverwezen worden, misschien doet ze dan nog iets nuttigs!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:56

Onze kat is bij de buren gaan wonen. We waren hem al een tijd kwijt, en bij ons kan dat van alles betekenen, totdat we opeens een briefje in de bus kregen. Dat onze Kiwi al een tijdje bij hun woonde, en ze wisten niet of wij wel wisten waar hij was. Hij had iets aan zijn pootje en ze waren met hem naar de DA geweest. Hij mocht tijdelijk daardoor niet naar buiten.
Wij vonden het prima, als die kat liever daar woont moet hij dat zelf weten. Hij komt nog weleens langs, maar hij woont nu echt daar.

Ik suggereer niet dat je het maar goed moet vinden, vind ook dat ze je kat met rust moet laten. Onze kat kon met het kattenluikje naar binnen, maar dus ook weer weg, En dat deed ie bij de buren dus niet. Jouw kat is nu opgesloten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Astridhorse, GoogleAdsense, Sintara, Winna, xxx88 en 170 bezoekers