Paardenliefde

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Paardenliefde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 08:15

Wie is er ook in het bezit van een verliefd paard??

Ik heb een merrie en die heeft op stal dus een vriendje Haha!
Als ze elkaar zien is het roepen en is ze spontaan hengstig.
Sinds gister staan ze tegenover elkaar op stal........volgens mij is ze helemaal in de wolken nu Lovers


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 08:20

De merrie van mijn ouders is sinds november weer steevast netjes volgens planning hengstig, terwijl ze dat een paar jaar nauwelijks had laten zien.

Toevallig heb ik in november mijn hengst op huis aan gehaald *LOL*

Lovers

Bateurke
Berichten: 2
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 13:43

Mijn ruintje heeft de laatste tijd wat hengstemanieren gekregen. Hij heeft namelijk inspuitingen gekregen die net iets te veel hormonen bevatten.

Nu is hij dus stapelverliefd op mijn vriendin haar leuk merrietje.

Heel leuk zicht, maar het is nu wel oppassen als we samen willen rijden! Lovers


Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 13:51

Mijn merrie heeft ook een vriendje op stal. Als ze elkaar zien dan moeten ze effe hinniken en het liefst lopen ze ook nog naar elkaar toe( en ik kan je vertellen dat is niet echt de bedoeling als je aan het rijden bent)
Het is alleen bij die ruin want bij de rest staat ze vaak met de oren naar achteren, niet dat ze kwaad is maar daar heeft ze gewoon niks mee. Ik vind dat wel leuk om te zien. *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:39

Mijn hengst heeft een haat/liefde verhouding met de hengst van mijn vriendin. Ze hinneken altijd als ze elkaar zien, maar met rijden wil er nog wel eens een trap/hap eruit floepen. Ook heeft hij een vriendinnetje, ze laten altijd op geruime afstand elkaar weten dat ze elkander missen. Ze hebben een maand of 2 naast elkaar gestaan en als de een weg ging werd de ander helemaal dol. Dit was echt heel lief om te zien. Dit zijn ook eigenlijk de enige 2 paarden waar hij een beetje reactie op geeft.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 16:14

Toscar was eerst helemaal geobsedeerd door een haflinger merrie in de les,... Haha! was echt grappig, maar zwaar irrtant!
Kwam de bak in, en als eerste zocht hij HAAR, constant proberen te kijken, paseren ging al flemend, en in galop zijn we meerdere keren dankzij Tos gebotst Haha! Scheve mond
merrie moest niks heben van die opdringerige Tos... en na een paar maanden was het wel over Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 17:21

Aaah, wat schattig zeg!!
Nic had in 2001 een fjordenvriendje Lovers Hij verdedigde haar bij de andere paarden, en zodra er een andere ruin in de buurt kwam, keek hij lekker boos Haha!
Later bleek dat ze dezelfde vader hadden Scheve mond

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Suzanne F.

Berichten: 48946
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:06

Mijn hengsten waren verliefd op elke merrie.... Haha!

Lotje vind eigenlijk geen enkel paard leuk maar Joran is vaak verliefd geweest maar dan vaak op een ruin.....bestaan er homo´s onder de paarden?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:15

Ben ik bang dat ik en lesbies paard heb Tong uitsteken (ze heeft een hele grote vriendin Knipoog)

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:23

Nou snowdon zelf niet echt, maar zn buurvrouw mist hem al als we even een paar rondjes zijn stappen op het erf en hinniken dat ze dan doet Lachen Als we ene keer ene dagje weg zijn, heeft ze het ook niet helemaal meer op n rijtje, dan is ze helemaal van slag! Dit is overigens dezelfde merrie die hem toen in zn kaak gebeten hoofd, waar ie toen zn piercings aan te danken had!

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 12:45

snowdon schreef:
Nou snowdon zelf niet echt, maar zn buurvrouw mist hem al als we even een paar rondjes zijn stappen op het erf en hinniken dat ze dan doet Lachen Als we ene keer ene dagje weg zijn, heeft ze het ook niet helemaal meer op n rijtje, dan is ze helemaal van slag! Dit is overigens dezelfde merrie die hem toen in zn kaak gebeten hoofd, waar ie toen zn piercings aan te danken had!


Vrouwen...'t blijven rare wezens Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:04

Laica van Littleroosie is Ewalds vriendinnetjes (of Ewald ook de hare is zijn we nog niet over uit, hij gebruikt haar een beetje geloof ik Haha! )

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:23

Mijn ruintje hangt de macho uit Haha!
Als mijn merrie en hij samen in de wei staan, dan staat ie naar haar te trappen, haar constant op te jagen enzo.
En als m'n merrie uit de wei is, kan hij niks anders als kei-hard hinniken.
Vorige keer waren we 's morgens op zondag 1,5 uur gaan wandelen met m'n merrie, en toen heeft hij 1,5 uur lang kei-hard staan hinniken.. geloof niet dat de buren er erg blij mee waren Scheve mond

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:46

nero en heidi (2 haflingers die op de manege hebben gestaan) stonden naast elkaar en die hielden echt heel erg veel van elkaar, al ging de een weg dan ging de andere helemaal hinniken enzo, wel heel erg lieff Lovers

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:16

Maddox en Bolivia zijn ook verliefd. Maddox nog iets meer dan Bolivia geloof ik. Als ze aan komt lopen dan hinnikt hij en maakt hij zich helemaal groot. Hij probeert er ook bovenop te klimmen. De eerste keer werd ze spontaan hengstig, de keren daarna was het al wat minder en heeft hij al een trap gehad. Daar ben ik dan weer niet zo blij mee.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:17

Mijnes zijn volgens mij Lesbo... Als Dusty weggaat gaat Roos Heel Hard Hinneken..en als Roos weggaat gaat Dusty beetje rondjes lopen in stal en hinneken!

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:33

Baduh is gek op dames, hij heeft 2 vriendinnen tegen wie hij heel lief is. Hij knuffelt en krabbelt graag, hij hoeft er nooit zo nodig op, zeker niet in de winter. De dames heten Tessa en Pride. Die eerste groet ie ook altijd als hij langs haar stal loopt, even neuzen, dan is het goed.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo, Wopkebrok en 8 bezoekers