Heppie!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 16:45

Jaja langzamerhand wordt het steeds werkelijker! MYSTY WORDT VAN ONS!!!!!
Ik kwam er aan en Lamber zei metteen dat hij ons gemist had (we waren op vakantie). Dus ik vertelde dat we tegen Wilma gezegt hadden dat we op vakantie geweest waren enzo en hij begon metteen heel open te praten (fieuw... meevaller). Na en tijdje vroeg hij of we al een leuke pony gevonden hadden (yeah hun hebben er dus ook haast achter Haha! ). Beetje gepraat en de 'eisen' zijn iets aangepast. Wij mogen een leuke pony zoeken. Liefst een Welshje. B of C. Bruin of Vos. 1 of 2 jaar. maar wel een merrie (fokkuh). Dus... We hebben er al met een paar gemaild en zodra we iets hebben gaat Lamber mee kijken.
Gerie (dochter, waar de pony voor is) hebben we al wijsgemaakt dat ze hem voor haar verjaardag krijgt (23 juli). Hehe da betekend dat Mysty ook snel van ons is, slim he? Cool }> Haha!

Nou ik ga weer snel marktplaats afspeuren en de vondst kopen!

Groetjes een heppie ik!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 16:58

ow wat gaaf zeg!!! Echt leuk voor je! Ik hoop dat het snel allemaal rond is en dat word Misty van jou!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 17:00

dan zou ik pinky wel laten catsrren zo rap mogelijk of is die al ruin Verward

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 17:14

heb ik iets gemist? Dromen want euh ja ga je 2 pony;s kopen of ben ik gewoon weer blond aaan het lezen want mysty en dan nog een andere omdat je op de marktplaats ging kijken Verward Verward

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 17:18

leuk, mysty is een schatje, en dan heeft die pink ook wat te doen }>
Goh, kim, wat zul jij het rustig krijgen Dromen
nu pinky binnenkort mysty kan 'trainen'
'hardstikke fijn, en sucses met een paardje zoeken (lukt vast Lachen )

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:13

euh Pj Pinky is al ruin hihi...leuk voor je Kim echt wel gaaf!! Heeft Pinky eindelijk weer een speelmaatje!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:10

ohhh ik hoop echt zo voor jullie dat het gaat lukken!!*duim*duim*duim*

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:16

ja ik snap er niks van

maar hoop voor je dat je snel een ander paardje hebt gevonden zodat jij misty kan kopen Verward Verward zoiets was het Verward Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 01:14

Hihi ik zal het nog even duidelijk uitleggen (erg moeilijk voor mij hoor! Haha!).
Pinky is mijn pony. Ruin en is nu 2 jaartjes. Is de (volle) broer van Mysty. Mysty is nu mijn verzorgpony (1 jaar oud).
Als het goed is is binnen 3 weken mysty mijn '2e pony' Althans, Inge gaat haar kopen, bij Pinky zetten en we doen allebij alsof we er 2 hebben (pinky en mysty dus Haha!). Financeel blijft Pinky van mij en wordt Mysty van Inge maar in de verzorging heb ik (en Inge) er dus 2.
Dat we mysty nog steeds niet hebben komt doordat haar eigenaren de laatste tijd een beetje 'vreemd' deden. We zijn erachter gekomen dat dat kwam doordat hun hooppte dat Mysty door zou groeien (die 'uk' is nu al bijna groter dan dr 1 jaar oudere broer!). Maar als wij een leuke B of C pony voor hun kopen mogen wij myst hebben (ruilen dus Haha!).
Iedereen gesnopen?!? Zo niet vraag maar, ik ben nou eenmaal niet de beste in uitleggen Haha!

Groetjes Kim