alle pb's van sandra

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

alle pb's van sandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 13:22

hallo iedereen, Ik ben de laatste tijd op zoek naar alle berichten die sandra hier heeft geplaats. Maar nu zoek ik nog een ding en daar kunnen jullie mij mee helpen als jullie dat willen. ik zou graag zoveel mogenlijk pb's van haar die ze aan jullie heeft gestuurd willen lezen misschien zit er voor mij nog belangrijke informatie tussen. Als jullie de berichten van haar aan jullie hier zouden willen plaatsen of even als een pb-tje in mijn box zetten dan zou ik dat zeer op prijs stellen.
Alvast bedankt voor de moeite

Wouter

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 13:29


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 17:01

Hoi, sorry ik kan je niet helpen want ik kende Sandra niet. Ik wil je toch nog even sterkte wensen bij het verwerken van je verdriet. Dat ze nooit uit je gedachten mag verdwijnen....

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 17:27

Ik denk dat veel van die PB's ondertussen al verwijderd zijn, misschien kun je Bart even vragen of hij je het password van Sandra wil geven zodat je het zelf kunt lezen?

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 23:43

heb ik al gedaan en inmiddels kan ik ook bij haar pb's komen, maar het gaat mij meer om de pb's die ze naar jullie heeft gestuurd die kan ik namelijk niet meer zien. ze moeten er zijn want ik heb er al 3 gehad. dan zul je zeggen dat is niet veel maar voor mij zit er misschien iets van informatie in die ik nog niet wist.

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 23:50

Die kan je toch zien in de sendbox en in de outbox?? Succes met de zoektocht verder, ik kan je helaas niet verderhelpen Verdrietig

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 00:26

niet helemaal volgens mij hoor, in de inbox staan maar vijf berichten en dat lijkt mij erg weinig.

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 03:07

Inbox = berichten die zij heeft binnen gekregen.
Sendbox = berichten die zij heeft gestuurd, en waarvan de ontvanger het bericht heeft gelezen.
Outbox = berichten die zij heeft gestuurd, en waar van de ontvanger het bericht nog niet heeft gelezen.
Savebox = berichten uit de in- of outbox die zij gesaved heeft.

Maar als ze in haar pb box aan het opruimen is geweest, kan het zijn dat ze er een boel gewist heeft.
Dan zou deze oproep dus wel kunnen helpen, anders moet het allemaal in haar pb box staan.

Helaas voor jou heb ik niks van haar.

*Edit, ff toevoeging*
Laatst bijgewerkt door Chrystal-gek op 31-01-03 00:35, in het totaal 1 keer bewerkt

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 03:17

Zelf heb ik een poos intensief met haar gepb't en over een te plannen meeting. Helaas kan ik je niet aan deze pb's helpen, aangezien ik deze al heel lang geleden heb verwijdert. Maar als je vragen hebt kun je me altijd een bericht sturen.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 23:20

ik heb inmiddels een heleboel van haar verzonden berichten gelezen alleen dat van die outbox daar staan er maar 5 in en in de inbox staan er wel 100 dat snap ik niet helemaal misschien heeft ze inderdaad de outbox nog opgeruimd voor dat ze is overleden.

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 23:32

In de outbox staan de niet-gelezen verstuurde berichten. In de inbox de gekregen berichten en in de sendbox de gelezen-verstuurde berichten.

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 23:56

ik ga nog ff een keer goed kijken.

Heb respect voor elkaar. Het leven bestaat maar uit twee dingen EMOTIE en GEVOEL.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 01:03

Oftewel, ik de outbox staan berichten die door de ontvanger niet zijn gelezen. Zodra die berichten door de ontvanger geopend worden, verplaatsen ze naar de sentbox.

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:56

ik kan je ook niet helpen, ben nog niet zolang op bokt dus heb haar nooit gekend. heb wel haar profiel bekeken en je site gezien, en vind het echt heel erg. weet niet wat ik moet zeggen, maar veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:58

Zou ik misschien de site mogen weten....?

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:00

Je kunt gewoon op de www onder Wouter z'n naam klikken of in z'n profiel kijken Lachen . Dit is al een erg oud topic.

Sorry, ik zie net dat Wouter z'n website veranderd heeft.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131980
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:09

Dit is al een erg oud topic, vandaar een slotje.
Misschien kun je nog wat mensen per pb benaderen ?

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, _Nancy, Amazonbot, ComscoreBot, GiGi_90, Ipsiedipsie, Saaams, Sabbientje, supervon78, TessaM, TheNovelist en 123 bezoekers