Kraanvogels doen hun werk! Update chemo vandaag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Kraanvogels doen hun werk! Update chemo vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-03 20:39

Vandaag zou ik voor het eerst de nieuwe kuur krijgen.
Het was nog afwachten hoe mijn lichaam zou reageren.
Misselijkheid, diarree, ach dat zijn nog bijwerkingen, en die krijg ik voornamelijk van de 2e stofje dat morgen in mijn infuus zit...

Vandaag echter moest er gelet worden op mijn temperatuur en hartslag, of die niet 'raar' gingen doen.
Als dat zo was, was ik allergisch voor de stof... Scheve mond
Was dus wel ff spannend!
Gelukkig ging alles goed, alleen je moet wel een uur na de kuur nog nablijven, dus we waren van half 10 's morgens tot 14.00 uur 's middags daar.... Gaaaap

Ook had ik het donkerbruine vermoeden dat ik heel erg misselijk weer zou worden maar het viel heel erg mee! Nauwelijks!
Deze avond heb ik dan ook een sinaasappel kunnen eten en een heerlijke salade van rauwe witlof, brie-blokjes, zoet fruit enz.

Nu nog even kijken hoe het morgen gaat, dan zal de misselijkheid wel komen en zal ik wel in bed liggen.
Voor hoelang weet ik niet. Bij de vorige kuur kreeg ik dus maar 1x per drie weken een infuus, maar wel zo heftig dat ik 4 dagen niet van mijn bed kwam... Frusty Althans alleen om er eten en drinken UIT te gooien, er kwam weinig tot niets IN... Bloos

Hopelijk duurt het dit keer maar 1 of hooguit 2 dagen dat ik echt misselijk ben, want ik moet nu dus ELKE DINSDAG, negen weken lang, aan 't infuus... en das natuurlijk best zwaar.

In elk geval heb ik de nieuwe Bit al te leen gekregen van Hetty mijn vriendin, en ook een fruitmand en een kaartje erbij, lief he?
Morgen ff de Bit lezen, heb al een gedeelte uit zoals het stuk over het ras de Tinker, en de 2 stamboeken van de Tinker hier in Nederland... interessant!

Ook een interview over een vrouwelijke springruiter afkomstig uit Amerika, was erg interessant om haar carriere verloop tot nu toe eens te lezen. Normaal ben ik niet iemand die al die interviews van topruiters leest, maar dit was wel leuk. Knipoog
Springen he, blijf ik gaaf vinden! *LOL*

Tot gauw, ik hoop ook morgen verslag uit te kunnen brengen van die dag, want dat betekent dat het niet zo zwaar was! Tong uitsteken
Lyvz en degene die nog wat meemaakt met zijn paard (of gewoon ff gezellig wil beppen), pb me alsjeblieft!
Als ik wat te lezen heb gaat de tijd sneller voorbij... Knipoog

Thanks voor al jullie medeleven.
Voor mensen die het nog niet weten: zie ook het Sticky-Topic bij Algemeen, over de kraanvogels... Bokkers zijn kraanvogeltjes gaan vouwen en opsturen naar mij!
De legende klopt inderdaad:
ik voel me door hen al een stuk beter!
En geestelijk door jullie... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:46

Joepie, goed nieuws
Hopelijk blijft het zo dat je niet of nauwelijks misselijk wordt.
Wat goed dat je niet allergisch bent voor die nieuwe stof ik hoop dat het goed werkt en dat bij de volgende foto´s de kanker is verdwenen.

Dikke knuffel van mij en Albert

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:46

Heey , wat goed Dorine !!!!Ik ben echt blij voor jou !Ik hoop echt dat de volgende chemo ook zo goed zal gaan!De moed echt niet opgeven.Ik heb een vriendin met leukemie en ze moest 3 maanden naar het ziekenhuis , vandaag was ze terug en zonder rolstoel!Ze moet nu nog even medictatie nemen en al de kwaadaardige cellen zijn al weg !Het is dus wel echt te genezen Haha!!Veel sterkte nog en veel plezier met de bit gelukzak Haha! !

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:49

Toppie Dorine, ik hoop dat het goed blijft gaan en dat je helemaal niet misselijk wordt! Heb voorlopig iets minder op paardengebied te pben, maarre ik zal je vast wel af en toe lastig vallen met pb's Haha!

Jillie
Berichten: 33
Geregistreerd: 30-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:51

Super! Houd vol, jou krijgen ze er niet onder!!!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:52

Nou het eerste goede nieuws is binnen, fijn dat je zo lekker gegeten hebt! Niets zo lekker en gezond als salade en fruit!

Zet 'm op meid!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:13

Ben ook benieuwd naar de Bit, bij ons in de winkel hadden ze hem nog niet. Ik ben vooral benieuwd naar het stuk over de tinker, omdat ik ook zo'n knollie heb. Hopelijk ben je ook morgen niet misselijk en houd je je eetlust. Salade met brie, mmmmm, gaat er altijd wel in Lachen
Sterkte en beterschap natuurlijk, houd vol hoor!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:59

Oh wat goed zeg! Ik ga duimen dat het zo goed blijft gaan!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 23:09

Goh Dorinne wat ben je toch moedig vrouwke en dan nog zulke lieve woorden voor ons. Ik had je vandaag iets anders gestuurd, ben niet crea. Haha! Maar ik hoop dat je er ook een sprankje geluk Lovers door krijgt. Sterkte hoor lieverd.

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 23:29

Ik lees al een tijdje je topics aandachtig, en ik vind je echt heel open en eerlijk. En hoe je met alle dingen omgaat, dat scheelt al de helft!

Dus hierbij heel erg veel succes de komende tijd en hou je taai!

Roos

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 23:35

Fijn dat je je vandaag nog niet zo rot voelt.
Hopelijk blijft dat ookzo.
go girl!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 23:43

Dorine voel je mijn dikke knuffel Lovers Wij houden allemaal van je en willen je weer gezond zien.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 23:44

Da's een meevaller, dat je je redelijk goed voelt vandaag! En dat je zelfs wat hebt kunnen eten! Dat nemen ze je in ieder geval niet meer af Haha!
Hopelijk vallen de komende dagen ook mee!!!!!!
Ik heb 1 kraanvogel gevouwen, maar die kan het daglicht niet verdragen Haha! Dus ik onderneem nog een nieuwe poging!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 01:48

Goed zeg!! Ik denk aan je en duim voor je!!!

Maarre je red het wel hoor, zo'n sterk iemand als jij krijgen ze niet zomaar onder de duim Knipoog

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 08:36

Heeeel veel sterkte de aankomende tijd en we denken aan je !!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 08:55

Gelukkig dat het nu wat beter gaat joh !
ga zo door Knipoog

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:38

Gelukkig, goed nieuws! Haha!
De kraanvogels werken, maar jammer genoeg ben ik er niet goed in... Ik zal het toch wel binnenkort gaan proberen, hoor! Party!!

Vervelend dat je negen weken lang aan het infuus moet, maar als het daarna goed gaat, is dat natuurlijk veeeel leuker! *LOL*

Veel succes nog!



regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:50

Ik ben ook aan het vouwen, maar het wil niet echt lukken, maar ben blij dat het beter gaat!! Heel veel sterkte en we duimen!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:56

Heerlijk te horen Dorine. Mag ik vragen wanneer je te horen krijgt hoe deze methode aanslaat? Als je het niet wilt beantwoorden begrijp ik dat uiteraard.

Ik vind het geweldig te horen dat je je ondanks alles toch goed voelt. En ik ben blij en dankbaar dat wij daar een beejte aan mogen bijdragen.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 12:00

Onze kraanvogels schieten wel op en ze lijken nog ook *LOL* (veel geoefend op school hè...Haha! )

Heel veel sterkte en hopelijk is het vandaag een beetje meegevallen! Fijn dat je gisteren in ieder geval goed reageerde.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:08

Dat is in elk geval een goed begin en dat is het halve werk zeggen ze Knipoog

Die kraanvogels lukken mij niet echt helaas maar zoals het er naar uitziet kom je wel aan die 1000!!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:19

Ik leer het je volgende week wel, Percy Haha!