[NH] Met vaandel en blinddoek geoefend!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

[NH] Met vaandel en blinddoek geoefend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 16:43

Het hele weekend kon ik niet naar Snowdon en heb ik twee andere tinkers gereden en toen verlangde ik af en toe best wel naar mn eigenste Snowdon! Dus vandaag lekker in de bak geoefend, eerst dressuur, ging prima. Darana nog even achteruit, om de voorhand draaien, etc Ging ook allemaal wel redelijk. Was er tevreden over! Tijdens het ff rustiger aandoen, bedacht ik me in een dat ik nog een vlag in mn kastje had liggen en dat ik die wel aan mn zweepje kon binden!!!

Dus zo gedacht, zo gedaan Lachen Tijdens het opstappen keek hij me echt zo aan van he wat ga je nu weer doen ??? Maar hij ging er niet gelijk vandoor ofzo vanwege de vlag. Toen ik eropzat, hem overal anageraakt met de opgerolde vlag en hij vond bijna alles wel best en als ie het niet zo fijn vond of beetje eng, trilde ie een beetje of keek weg. Maar hij wende overal aan en na wat gestapt te hebben en de opgerolde vlag flink heen en weer gezwaaid te hebben etc, de vlag uitgerold. Hij vond het eerst eem beetje vreemd en wilde iets doen, maar kon niet beslissen wat, dus ademde eens diep en bleef rustig.

Toen ging eigenlijk alles achter elkaar gelijk goed en ik kon de vlag overal houden, zwaaien, heen en weer slaan in de lucht, over zn hoofd leggen, langs zn kont ne hoofd draaien. Ondertussen stond er een behoorlijke wind en de vlag sloeg zo af en toe voor zn ogen en/of over zn oren, dit vond ie totaal geen probleem.

Zo kwam ik weer op het idee om hem te blinddoeken. Ik had hem wel eens naast me gehad met mn sjaal om zn ogen en toen volgde hij me ook braaf, zelfs in draf. Wat ik al wel verwachte gebeurde, hij liep stevig door en reagerde veel beter op de teugels die al die tijd in een hand zaten (links of rechts, ik wisselde af, ook qua vlag) Ook een drafje ging redelijk goed. Dit keer bedoel ik trouwens met blinddoeken dat zn ogen en oren gewoon bedekt waren, ik hield de vlag over zn hoofd, zodat de vlag zn oren, ogen en neusrug bedekte. Net achter zn ogen wapperde de rand van de vlag.

Na het blinddoeken nog even een galopje geprobeerd met de vlag zwaaiend door de lucht boven hem, dit ging ook hartstikke goed!

Leonneke is dus weer supertrots op zn ventje!!! (100e keer van dit jaar ofzo Haha!)


Collinnnnn

Berichten: 1769
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 18:41

Hey Leon!!!!!
Ben blij dat het zo goed gaat tussen snow en jou!!!!
Ik moet weer gaan doeidoei!!!!!
Kusje

Waarom noemen ze een bont paard een koe, maar een bruine koe geen paard???

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 18:42

cool! Dat ga ik nog maar niet bij Nuala proberen!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 19:23

Stoer dattie zo mak was!
En dat het zo goed gaat tussen jullie!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:13

wat leuk zeg dat het zo goed ging met de vlag en dat snow zoveel vertrouwen in je heeft Haha!

<3 Veerle en Tiemen <3

Zing Vecht Huil Bid Lach Werk en Bewonder, maar niet zonder ons


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:26

Wat goed zeg Leon! Je komt er wel met Snow.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:54

Dat is wat ze als "sacking out" bestempelen ... maar dan behoorlijk doorgedreven!!!! AMAAI!!!!!!!!! Da's echt wel goed hoor! Tegen dat onze Spix zo koeltjes zal blijven ... in het beste geval mag ik met een wortel zwaaien zonder een schrikreactie te krijgen Haha!!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers