Valentijnsdag...Leuk of niet?En doe je eraan?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Valentijnsdag...Leuk of niet?En doe je eraan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 21:32

Lovers Lovers Het is weer bijna valentijnsdag. Lovers Lovers

Doen jullie er ook aan of vind je het een grote commerciele bende?

Ik stuur altijd wel een kaartje naar mn vriendje en ik kreeg vorig jaar een mega kaart van hem.
Dat soort dingen vind ik nog wel leuk,maar verder niet.
Ik ga niet dingen samen doen ofzo omdat het valentijnsdag is.

Wel is het leuk om kaartjes of dingen te krijgen van een onbekende aanbidder

Ik weet bijna zeker dat ik dit jaar van iemand een kaartje krijg die niet mijn vriend is.......... Knipoog

En van mn vriendje krijg ik dit jaar een klein kaartje(hij is niet zo rijk meer Verdrietig Nee hoor,het maakt mij niet uit of het kaartje groot is ofzo)

En jullie,weten jullie zeker dat jullie wat krijgen en wat gaan jullie versturen?

Zet er wel even bij of je een vriend/vriendin hebt of dat je vrijgezel bent.


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:35

Bij ons op school kun je voor 70 euro cent een neproos aan iemand geven, briefje met boodschap, binden ze aan een roos, en die worden dan in de aula uitgereikt (lees worden voorgelezen Clown ) super voorl*l dus...
en de niet opgehaalde rozen, worden naderhand in de klassen rondgebracht, dus je ontloopt er niet aan...

Schijnheilig Ik en een vriendin gaan een vriendin voor de gek houden... Schijnheilig
Hebben vandaag even een vriend een briefje laten schrijven (jongens handschrift, daar ging het om Knipoog)
Wij gaan lol hebben Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

XxreneexX

Berichten: 660
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:36

bij ons ook zoiets
alleen da echte rosen
kunt kiezen uit rooie(liefde)rose(onbeantwoorde liefde) en wit(vriendschap)
ook met kaartje maar worden in de klassen rondgebracht
gah voor super veel mensen witte roosjes kopen *LOL*

}>

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:44

Mijn lief en ik kennen elkaar dan precies 3 jaar.
We gaan lekker 's avonds uitgebreid eten (thuis) met kaarsjes aan, muziekje op en daarna lekker op de bank met een wijntje, toastjes en een goede film!
We wilden eens niet de deur uit gaan.

Normaal vieren we dit nooit, dan doen we 24 maart, dan hebben we officieel "verkering" gekregen. Maar ja... dit jaar redden we dat niet meer, dan zijn we al getrouwd. Dus nu doen we nog wat aan valentijnsdag.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:46

Ik heb dus een vriend.

Ik weet nog niet of ik aan valentijn ga doen, ik denk het niet. Ik vind het allemaal zo commercieel! Als ik iets koop is het iets kleins en liefs, en iets wat niet zo heel duur is.
Maar ja, het is ook zo banketstaaf als hij van alles en nog wat heeft georganiseerd, en ik heb helemaal niets voor hem... Toch? Maar ik weet niet of hij wat doet, ik wacht wel af...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:56

Valentijnsdag is mij te commercieel en daarbij vind ik het te geforceerd. Lief kaartje sturen omdat het de 14e is, niets voor mij!
Die onverwachte dingetjes vind ik veel en veel leuker!

Het kan misschien dienen als troost dat, in al onze rampspoed en onheil, hij die iets verliest en er wijsheid uit put, een winnaar is.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:59

Wij doen er niet aan, nooit gedaan ook trouwens.
Ik vind het allemaal wat te opgeprikt, doe liever iets spontaan als het zo uitkomt !

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:05

Die dag erna is veel belangrijker Haha!

*psst, dan ben ik jarig *LOL**

Het leven is een gebakje!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:08

Heb geen verkering, dus hoef er geen te sturen.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:08

Nou ik heb geen vriendje dus ik hoef me geen zorgen te maken over cado'tjes etc...

En verder hebben wij valentijnsbal op school, weet alleen nog niet wie ik mee ga nemen...

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:09

Ik doe er zeker aan want Aukje is op Valentijnsdag jarig is dat niet schattig *LOL* Dus ze kan tellen o een flink kado maar ze krijgt in april of mei al een flinke suprise dus.....

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 23:18

Ik vind het leuk!weet niet gewoon dat sfeertje enzo.
ja ik doe er altijd wel aan niet alleen naar diegene die ik lief vind maar ook naar vriendinnen enzo.
Overgens ben ik zo ook wel een slijmbal hoor stuur ook wel kaartjes op andere dagen Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 01:34

Misselijk Ik heb echt een hekel aan valentijnsdag. Niet dat ik nooit aandacht kreeg ( juist wel Knipoog ) maar ik vind het allemaal wat TE opgedirkt.

Als je echt van iemand houdt, moet je dat elke dag van het jaar kunnen uiten. Elke dag kun je iets speciaals doen met elkaar, dus waarom net die ene dag in februari, als alle kaarten en bloemen in een keer 2x zoveel waard worden ? Verward

Voor de winkeliers lijkt het me echt een werelddag trouwens.
Kortom: voor mij is valentijnsdag gewoon een idiote dag, maar als jij mensen een kaartje of wat dan ook wil sturen, moet je dat natuurlijk gewoon doen het is namelijk stiekem best leuk om wat te krijgen Bloos Knipoog

Mirjam

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 06:19

.
Laatst bijgewerkt door holly op 13-03-23 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 08:22

Wij doen er niet meer aan. Mijn vriend en ik hebben elkaar begin maart leren kennen en dan komt het wel kort op elkaar...
Verder vind ik dat je het hele jaar door lief voor elkaar moet zijn en niet op een dag dat iedereen vindt dat dat moet.

* To Belg, or not to Belg *


ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:17

Ik vind valentijn overdreven en veel te commercieel. Het lijkt mij nu juist het leuke als je een/je vriend(in) wat stuurt uit spontaniteit. Niet omdat het 14 februari is. Het is veel te verplicht, zelden orgineel en bovendien niet attent vind ik. Mensen een attentie sturen, omdat ze je dierbaar zijn moet uit je hart komen en je moet het je in mijn ogen zeker niet door de commercie laten opleggen!

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:36

ruiterinrust schreef:
Ik vind valentijn overdreven en veel te commercieel. Het lijkt mij nu juist het leuke als je een/je vriend(in) wat stuurt uit spontaniteit. Niet omdat het 14 februari is. Het is veel te verplicht, zelden orgineel en bovendien niet attent vind ik. Mensen een attentie sturen, omdat ze je dierbaar zijn moet uit je hart komen en je moet het je in mijn ogen zeker niet door de commercie laten opleggen!


Ik ben het hier eigenlijk hartstikke mee eens. Van mij hoeft het ook niet zo. Ik heb mijn iegen manieren om mensen te laten weten dat ze veel voor me betekenen en de mensen die het moeten weten, die weten het ook.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:36

Oh ik vind het geweldig. Echt waar. Ik ben wel zo'n type. Maar ook een die het zomaar even op een andere dag doet. Wat dat betreft kan het bij mij zomaar iedere dag Valentijn, moederdag of wat ook zijn. Kijk het is natuurlijk ook heel commercieel maar what the heck, het is toch leuk? Al die leuke kaarten die je normaal niet kunt vinden, speciale arrangementen etc.

Helaas lukt het me door omstandigheden dit jaar niet echt iets te doen. Maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

'Paint' it 'Black'

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:04

Te commercieel...
Ik vind dat je 'liefde' niet aan een dag kan vastplakken, is iets wat je het hele jaar door moet laten merken en niet net die ene dag omdat het dan 'zo hoort'
Ik doe er dus niet aan mee Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:11

Mijn vriend en ik hebben er beiden een hartsgrondige hekel aan en vinden het veel te commercieel. Je ziet elkaar het ganse jaar door graag en om dat dan net op die ene dag nog eens speciaal te benadrukken. Wij doen wat op de dag dat het allemaal een beetje begonnen is (ook op zes maanden) en ook af en toe eens iets op het onverwachte, is veel leuker dan met Valentijn. Kaartjes doen we ook af en toe op het onverwachte (ik heb bijvoorbeeld pas nog een superlief gekregen vlak voor de examens) en dat is veeeeeeeeel en veeeeeeeeeel leuker.
En het wordt ook allemaal zo opgeblazen in de winkels, jakkes. De bakker waar ik altijd ga heeft meteen na Sinterklaas de Sinterklaas decoratie al vervangen door Valentijnsdecoratie, jakkes!!!!!!!!

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:17

Ik vind het ook commercieel gedrag en van mij hoeft het niet. maar ik denk dat als je stiekem verliefd bent dat het je net dat beetje meer moed kan geven om toch een kaartje te sturen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:21

Marjolein schreef:
Ik vind het ook commercieel gedrag en van mij hoeft het niet. maar ik denk dat als je stiekem verliefd bent dat het je net dat beetje meer moed kan geven om toch een kaartje te sturen.

Juist, ik vind het voor de stiekeme liefdes echt iets leuks.
Voor de relaties... sja... nee... niet echt.

Wij doen dus wel wat maar niet omdat het valentijnsdag is maar omdat we elkaar 3 jaar kennen!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:48

Net weer single dus ik heb geen zin in valentijnsdag. Het enige waar ik benieuwd naar ben is of ik weer een kaartje van mijn geheime aanbidder krijg. Die stuurt al 3 jaar kaartjes met valentijnsdag en ik heb echt geen flauw idee wie het is.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:07

Ik ga helemaal met Ruiterinrust en Jurga mee *LOL* Van mij hoeft het allemaal niet, veel te commercieel en het voelt altijd als een verplichting...
ben trouwens single op het moment dat scheelt.

Heb alleen een probleempje...Ik heb twee kaartjes voor een cabaretvoorstelling op de 14de en ik heb een hoop mensen waar ik ontzettend mee kan lachen. Vooral met één jongen, we heben hetzelfde gevoel voor humor, maar ik ben een beetje bang dat het verwachtingen wekt om een hem mee te vragen *LOL*
Waarom is die voorstelling niet gewoon op een andere dag Verward Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:39

Ik vind het wel commercieel. En doe er alleen aan als ik echt heel erg verliefd ben. Dit jaar dus zeker weten! Als ik durf ga ik het kaartje misschien zelfs hoogst persoonlijk even langs brengen. Hij weet het al wel dat ik hem zie zitten maar ik weet nog niet of hij mij ook leuk vind.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Axxy, BLEXBot, Blijgeestig, boeflover, Dana02, Eve_16, FransienE, GoogleAdsense, HELder, Jolantje246, lindo, Lynn_Nikita, M_Vainqueur, Muisssx, Roosch, SemrushBot, Steenbok12, Tellie, thequeensmum, Zebrastreep en 62 bezoekers