Staffords zonder stamboom

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Monique_Nino
Berichten: 21
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Haarlem

Staffords zonder stamboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 00:04

KOOP NOOIT EEN STAFFORD ZONDER STAMBOOM!!!!!!!!!!!

Nog even op deze manier.

veel mensen denken dat we Ans willen pesten ofzo of dat die pups vals zouden zijn, daar ging het in de topic over de kruising staff's niet om.

Waar het om gaat is het volgende elke hond die gekruist is met een stafford (amerikaans en engels) is in Nederland verboden!!!!!!
Hierop staat een straf evenals er een straf staat op het verkopen van deze pups!
Dit heet in Nederland een pitbull, dus die pups zijn pitbull's
Kijk naar de foto en kijk naar de lijst (die elk politie bureau en rechter in handen krijgt) met uiterlijke kenmerken, deze pups hebben deze uiterlijke kenmerken!!
Dus bij aanhouding van deze pups (of misschien als ze een jaar oud zijn) kan de eigenaar geen stamboom laten zien, de politie besluit tot aan aanhouding en dan is de pup (honden) eigenaar zijn hond kwijt, en denk nu niet dat gebeurt niet want echt dit gebeurt!
De pup moet afgemaakt worden.
Mensen zeg nu zelf dat wil toch niemand??? heb je eindelijk een leuke hond en dat loop je het risico je hond kwijt te raken.
De DA kan hele mooie papiertjes maken hoor.........maar het uiterlijk blijft daar helpt een papiertje van een DA niets aan.


GELOOF me asjebliefd; Ans kan jullie niet garanderen op grond van dat papiertje van de DA dat je pup niet in beslag genomen kan worden, want dit gebeurt WEL!!!
Een hond met die uitelijke kenmerken kan altijd aangehouden worden en ze lijken er nu eenmaal op, dus bij aanhouding gebeurt het ergste.

Ik wil hier gewoon voorkomen dat er mensen zijn die deze pups kopen,

feitelijk gezien is het zetten van die advertentie zelf strafbaar!
ik probeer gewoon heel veel leed te voorkomen

Dus nogmaals koop nooit een stafford zonder stamboom of een hond die gekruist is met de uitelijke kenmerken van een stafford cq pitbull

Niemand mag jullie zeggen dat een papiertje van de DA garantie is tegen in beslagname want dit KAN namelijk NIET!!!

En wanneer iemand een am.staff pups wil verkopen MOETEN BEIDE ouderdieren een mag-test met goed gevolg hebben afgelegt , want anders krijgen de pups geen stamboom en zijn dus voor de wet pitbull's

Ik weet het blijf bezig zo, maar lees dingen dat ik denk pfffff mensen ,mensen denk eens na!!!

Het enigste wat ze met de pups kunnen doen is in België verkopen , daar is deze wet (nog) niet van kracht.
btw. deze wet is er al vanaf 1993!!! dus als mensen het nu nog niet weten

Let er bij aankoop op dat de hond een FCI stamboom heeft of een ST.HUBERTUS (dat is een belgische die dan omgezet worden in een stamboom van de raad van beheer in Nederland)
Koop in GEEN!! geval een hond met een ECC stamboom, deze is in Nederland niet geldig!!!

nou laat het hier maar bij Knipoog

[edit:BartVB]Titel veranderd[/edit]

groetjes Monique en een staff lebber van Nino


Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 04:06

Het is hier nog steeds een paardensite.
Iedereen heeft de discussie bij EA kunnen lezen. Dit topic verdwijnt binnen de kortste keren naar beneden, waar niemand het meer leest.
Ben je hiervoor nu van het hondenforum gekomen? Gaaaap

Goedgekeurd onderschrift :)


Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 07:26

dit staat hier nadat er op eenmaal andermaal x staffords werden aangeboden en dat er mensen zijn die denken dt je zo'n hond mag hebben

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 08:01

ow vaag...
billy heeft wel gelijk,
die discussie is al op EA geweest

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Monique_Nino
Berichten: 21
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 08:51

Billy schreef:
Ben je hiervoor nu van het hondenforum gekomen? Gaaaap


Yep omdat er nog steeds hele eigenwijze mensen bestaan Billy

groetjes Monique en een staff lebber van Nino

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:07

Eeeh, dit is allemaal al uitvoerig op EA besproken..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten