Ik weet nog dat ik hier voor het eerst was...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Ik weet nog dat ik hier voor het eerst was...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 20:38

Ik kwam hier via een vriendin, ik was met haar op MSN aan het chatten, toen ze opeens http://www.bokt.nl zei. Ik klikte er maar op, maar wist niet wat het was. Toen kwam ik dus op een gezellige paardensite.
Ik meldde me snel aan. Eindelijk, kreeg ik na 3 (?) dagen een mailtje met daarin m'n registratie. Daarna ging ik overal kijken, en proberen 'professioneel' mee te posten/praten. Ik weet nog dat een meisje hulp vroeg, hoe ze haar pony stil moest laten staan, ik las de andere antwoorden, en zei ook zo'n antwoord! Schijnheilig

Nu zit ik hier dus bijna een jaar (of meer, als het goed is) *LOL*

Gevolgd?

Tanya.


Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:41

Haha...ik had me aangemeld, (had het adres van mandy (Navy), maar ik snapte niet hoe ik een antwoord moest plaatsen. Ik ging in dat rijtje van PB en profiel enzo, zoeken naar iets om een antwoord te plaatsen....oke..ik geef toe, ik ben blond.

Toen ik ong. drie maanden later bij mandy was liet ze me het ziet, na ong. nog een maandje werd ik eindelijk actief Lachen


Ik ben nu met vlagen vaak/minder vaak op bokt te vinden, maar blijf het een geweldige site vinden Haha!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:46

Ja hoor, ik kwam via Evy op bokt. Ik vind het hier eerst mega-onoverzichtelijk en snapte de bedoeling niet, maar nu wel, en kan ik niet meer zonder!! Haha!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:54

Toen bokt net opgerciht was toen zei Lisanne (spirit) dat ik daar ook lid van moest worden, maar daar had ik geen zin in Tong uitsteken Maar elke keer als k bij haar was, was ze op bokt en toen ben ik na een halfjaartje toch maar lid geworden en ik wist al meteen hoe het werkte Haha!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:00

ik kwam hier via horses...
al weeer ruim een jaar geleden...
in het begin keek ik af en toe eens...
Na 2 maanden lid zijn, kreeg ik Tos, en toen kwam ik iedere dag thuis met een hoop vragen Haha!
sindsdien zwaar verslaafd...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:03

Ik kwam hier ook door een ander forum.
Vind forummen heel erg leuk.
Dus ook me hier aangemeld.

Brabantse Fries ;)

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:04

Ik kwam hier via ardonnypony die zij dat ik me ook moest aanmelden. En tsjah zo braaf als ik ben deed ik dat maar Haha! Haha! geen spijt van gehad@@

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:08

sweetieponys schreef:
Ik kwam hier via ardonnypony die zij dat ik me ook moest aanmelden. En tsjah zo braaf als ik ben deed ik dat maar Haha! Haha! geen spijt van gehad@@


en ardonnypony via mij!!! Haha! Haha!

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:09

Ik was aan het zoeken op ehm, iets met paarden, en toen was dit een link. Ik zag dat er een forum was, en tadaaa Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:10

Ik had eze site via jou gekregen taan Tong uitsteken
Je had `m tig keer gegeven maar elke keer dacht ik dat `t geen leuke site was uiteindeluk ben ik tog lid geworden en ik ben er tevree over Haha!
In Juli ben ik een jaar lid en reken maar dat ik een party ga maken Tong uitsteken
Ik dank Taan dat ze deze site heeft gegeven Schijnheilig

it must be love

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 22:13

ariba_lover schreef:
Ik had eze site via jou gekregen taan Tong uitsteken
Je had `m tig keer gegeven maar elke keer dacht ik dat `t geen leuke site was uiteindeluk ben ik tog lid geworden en ik ben er tevree over Haha!
In Juli ben ik een jaar lid en reken maar dat ik een party ga maken Tong uitsteken
Ik dank Taan dat ze deze site heeft gegeven Schijnheilig


Whahahaha, geen dank hoor! Je hebt inmiddels al meer berichtjes dan ik! Gaaaap

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 22:48

Ik zit hier via SAKKIA,die zat er op school altijd achter.Dus toen werd ik nieuwschierig.
Snapte er eerst geen bal van,maar nu ben ik bijna helemaal into-bokt!(al leer ik elke dag nog weer technische boktdingetjes bij)

Eerst kon ik alleen maar op school op bokt,baalde als een stekker als ik in het weekend niet bokken kon.
Maar sinds ik het thuis heb ben ik er niet meer achter weg te slaan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, GoogleAdsense, Jolynne, luuntje, Telpeva en 194 bezoekers