Proefje geoefend voor 9 februari

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Proefje geoefend voor 9 februari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 16:52

Vandaag zou eerst mijn moeder even rijden. Maar na een tijdje was het dan mijn beurt.

Karan heeft echt moeitje met de rechtergalop maar springt bij mij steeds goed aan. Daar ben ik best een beetje trots op.

Dus toen maar eens het proefje een keer geoefend. Dat ging niet echt supergoed maar hij deed alle oefeningen braaf. Vooral het halsstrekken deed hij heel goed.

En ik? Ik hield het maar amper vol. Ik ben net herstellende van een longontsteking en dat merk ik wel hoor. Ik was na dat proefje echt kapot.

En het doorzitten gaat ook nog niet echt soepel. Maar dat komt omdat ik mijn rug gebroken heb en er twee wervels op elkaar zitten. Het zit dus echt vast. Ik ben aan het twijfelen of ik dat tegen de jury moet zeggen.

Denk eigenlijk van niet. het is niet echt een handicap he? Voor mij wel natuurlijk.

Och ja dan maar wat minder punten voor het doorzitten.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 19:16

Hee wat leuk! Heel veel succes Heike! Da's lang geleden dat je gestart bent, of niet?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 19:56

Het is ongeveer twee jaar geleden dat ik gestart ben. Dus wel heel spannend.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 20:27

inderdaad, maar wel fijn dat het zo lekker gaat.
Ik zou het persoonlijk wel even tegen de jury zeggen, dan kijken ze er misschien anders tegenaan. Niet op de manier dat je dan meer punten krijgt maar meer zo dat ze het ook snappen.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:26

Fijn dat je moeder ook wil rijden! Dat scheelt jou weer, als je zo'n lastr hebt. En natuurlijk leuk dat je weer onderling gaat starten.

Ik zou het zeker wel tegen de jury zeggen dat je ruggenwervels vastgezet zijn en als je ooit officieel gaat starten, zou ik een vermelding laten maken op je startkaart. Dan krijg je in elk geval enige compensatie en dat is toch wel op zijn plek in jouw geval. Succes met je wedstrijd!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 23:44

Wat fijn dat het nog steeds zo goed gaat! Dat je moeder er ook op durft te rijden betekent toch wel dat hij echt heel braaf is.

Ik weet eigenlijk niet of je dat van je rug aan de jury moet vertellen, voor zover ik weet is het helaas "jouw probleem" dat je moeilijk kunt doorzitten, maar misschien gelden voor dit soort dingen andere regels. Het is het proberen waard, zou ik zeggen. Knipoog Mij lijkt het in ieder geval gewoon heel belangrijk dat Karan z'n proefje braaf loopt. Goed dat hij bij jou nu steeds netjes aanspringt in de rechter galop! Lachen

Waarschijnlijk kom ik kijken, hoor, de negende. Laat maar weten hoe laat je moet. (Ik kan ook nog heel goed proefjes voorlezen, dus als je een keer een lezer nodig hebt... Knipoog

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 23:47

Jammer dat het in een weekend is, anders was ik erg graag langsgekomen... Maarre super dat het zo lekker ging!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 01:38

Wat leuk dat het zo goed gaat. Dat heb je ook wel verdiend, na alle ellende wordt het nou eens tijd om gewoon van je paardje te mogen genieten. Zet hem op! Party!!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30626
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:49

Veel succes alvast. En fijn dat het proefje wel goed ging, al kan het natuurlijk altijd beter. Ik wil wel een keer komen, maar moet dat weekend weer groomen met mennen.

ieris

Berichten: 1776
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:12

Leuk dat het zo goed gaat met je nieuwe paardje!
Ik moet ook op 9 februarie een b proefje rijden,ik zal aan je denken.
Succes gewenst!