probleempje met hoofd laag houden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

probleempje met hoofd laag houden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 19:07

Hallooo

Ik heb nu zo'n 10 westernlessen gehad en Toet blijft nu mooi laag lopen met zijn hoofd, maar als ik iets als wijken vraag ofzo, dan gaat ie meteen omhoog met zijn hoofd, weet iemand waarom ie dat zou doen? en hoe ik dat het beste op kan lossen?
Als ik ook maar iets vraag, hop! meteen omhoog, hij gaat als ik het vraag ook gelijk weer naar beneden, maar ik vind het zo zonde.


Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 19:39

Ja dat lukt vanzelf wel. Je zegt zelf dat je 10 westernlessen hebt gehad. Western rijden leer je niet even zomaar binnen een half jaarje. Veel blijven oefenen en lessen nemen en je zult zien dat het lukt om en duur.
Succes ermee!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:07

Ik denk dat je deze vraag beter op RT kunt stellen. Je krijgt daar veel meer reactie en dit probleem is niet westerngebonden namelijk.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 09:06

Waarschijnlijk doet je paard znl hoofd omhoog omdattie geen zin heeft om zn spieren te laten werken. Als ze hun hoofd omhoog doen, drukken ze nl hun rug weg. En dat scheelt natuurlijk een hele hoop spierpijn.. Die van mij heeft der hele leven met der hoofd vrij hoog mogen lopen. Ben er nu ok mee aan het werk om dat te veranderen. Al 3 maand. En er komt eindelijk een beetje verbetering in. Veel geduld hebben dus!

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 14:23

Het kan zijn dat je paard het moeilijk vind 2 dingen tegelijk te doen.

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers