~*onze Hengsten*~

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-03 17:48

hihi, ja ik zie het ook, maar jammergenoeg heeft hij niet zo'n hengsten uitstraling. Dat heeft karvat dus 10x wel. daarom tsja en zijn bouw is inderdaad een beetje fout voor de shows, maarja de hengstenstal zag er wel wat in.

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 18:19

zal die helemaal volgepropt worden met vet makend eten, en een stricte fitness doen elke dag Lachen

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-03 18:42

nou ik kan jullie zelfs vertellen dat karvat erug dik is voor zijn doen..
daar gaan ze echt een probleem mee krijgen bij die hengsten stal, om hem bij te voeren!

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 19:27

haha leuk man, wordtie te vet, moeten ze rug spieren bouwe, en z'n nek smaller maken haha best tof, willut wel zien, waarschijnlijk vet veel werk Lachen

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 00:05

Hallo,

Wij hebben thuis 8 arabische volbloeden, waaronder 2 hengsten.
Ik denk niet dat de mensen die deze slechte commentaar geven goed beseffen hoe moeilijk het is om een arabische volbloed hengst op gewicht te houden. Deze paarden zijn dan al wat vuriger en wanneer ze dan ook nog eens hengst zijn (wat betekent: voortdurend "de man zijn" voor zijn merries), haalt dit hen af in gewicht. Bij ons eten onze 2 hengsten het dubbele van onze merries, ze krijgen in het dekseizoen extra vitamines, en toch is het zeer moeilijk om deze ribbetjes zo maar weg te toveren. Het nerveuzer zijn ligt gewoon in hun natuur, wat zeker niet wil zeggen dat ze niet deugen want voor alle duidelijkheid: eens op een rug van een arabier gezeten, wil je niets anders meer, je bent besmet met "ARABITIS"!!!!!!!!!

Veel succes met deze 2 hengsten!!

groetjes Janna en de paarden

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 00:16

Woogy schreef:
is juist mooi, lekker slank en dun gebouwd, Lachen ik vind de meeste dressuur en spring paarden juist te dik, dus ach Lachen


Te dik?????? Nou, dat zijn gewoon spieren hoor!! (bij mijn paard dan in ieder geval he! Pling )
Ik vind ze ook veels te schriel, maar dat is persoonlijk... Heb wel meer Arabiertjes gezien, en daar zat toch een stuk meer vlees op, vind ik veel mooier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:40

Ik vind de onderste ook behoorlijk aan de dunne kant.
Renpaarden zijn ook niet dun, renpaarden zijn slank, maar dat is wat ik een bepaald persoon al zo vaak duidelijk probeer te maken.
Verder is de "knobbel" op de rug geen knobbel, maar is het gewoon het feit dat hij overbouwd is.. dus misschien heb je idd kans dat hij daarop afgekeurd word..

Mijn vriendin heeft ook een volbloedhengst, en die is lekker aan het vel, goed bespierd en zijn ribben zijn niet te zien. Bij geen van allen de arabiertjes bij ons op stal.

De dressuur en springpaarden zijn zoals jij niet zegt dik maar juist bespierd. Een sportpaard is niet "te dik" sportpaarden mogen juist niet dik zijn.

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 14:36

karvat wordt wel goedgekeurd, al is het op zijn lijst van prestaties. maargoed, ze willen hem ook vooral voor het fokken gebruiken enzo.
en ik ben het met shannay eens dat een beetje sportpaard nooit dik zal zijn anders zit er toch iets fout denk ik.

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 16:21

Plagom is echt een kei gaaf dier!
Karvat vind ik iets minder maar ik vind hem niet te dun. Hij is gewoon lekker slank, als ik dat zo zie op de foto. Ik heb ze liever zo dan te dik.
Enne, ze zijn fotogenieker dan mijn shetlanders...

daisy2

Berichten: 894
Geregistreerd: 16-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 00:49

wat hebben jullie mooie hengsten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt heel mooi onze complimenten xxxies Koe Koe Vingers aflikken Kwijl Lovers Gaaaap Lachen Scheve mond Party!!