pijpkousen/strijklappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 13:44

hoi
Ik wil graag met pijpkousen of strijklappen om de achterbenen rijden. Maar nu heb ik altijd het probleem dat er een hele hoop zand tussen gaat zitten en dat lijkt me niet echt fijn voor het paard en daarom gebruik ik ze bijna niet meer.
Weten jullie daar soms een oplossing voor of hebben jullie daar nooit geen last van?


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 16:56

Ik rijd voor met pijpkousen en achter met strijklappen. okee, er zit weleens wat zand tuusen, maar daar heeft mijn paardje geen last van, als je maar zorgt dat ze schoon zijn voor je ze weer omdoet...Wij gaan ermee door modderplassen ed in het bos als we aan het mennen zijn, dan wil er ook wel vuil inkomen, maar meestal valt het echt mee wat eronder zit. Ik heb met rijden in de bak eigenlijk nauwelijks last! Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:14

Ach, er komt altijd wel zand tussen, zelfs met bandages. Het is net wat Jurga zegt, zorg dat ze schoon zijn voor gebruik, dan kan het echt geen kwaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:21

vaag me af hoe jij bandageert dan, ik heb er nog nooit zand tussen gehad n tenzij ze afzakken haha

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:33

Als je er geen onderbandages onderdoet, dan kun je daar last van hebben. Ik heb dat trouwens nog nooit gehad, maar ik zie het steeds bij kennissen gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:39

heb het ook nooit voor als ik hem in de fleece bandages zet hoor , achja ik bandageer gewoon goed haha

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 18:42

Ik gebruik geen fleece, gewone werkbandages en transportbandages. Bij mij zitten ze ook altijd goed, maar af en toe spatten zand en modder hoog op, dus er kan wat tussen komen. Is niet gezegt, HET KAN....

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 22:42

Bandages is de oplossing denk ik.
Desnoods met een peesbeschermer erover heen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Charlotte446, ComscoreBot, Googlebot, rocky_1995, YandexBot en 65 bezoekers