Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Percy schreef:Groot voordeel is dat ik een luxe personenwagen kan rijden omdat ik geen trailer hoef te trekken. .
Fasel schreef:Wij hebben een B-rijbewijs vrachtwagentje. Mogen er twee in. En als het volgens de regels niet mag dan krijgen ze maar een keer het heen en weer hoor. Veiligheid ok maar hier wordt het soms wel heel erg overtrokken in dit altijd maar voorop willen lopende land:). Gelukkig hoef ik er niet twee te vervoeren maar in case. Rijdt overigens veel stabieler dan met een trailer. Dus dat vind ik al een erg voordeel.
Anouar schreef:Nu gaat het gerucht dat iedereen geboren na 1965 per 1 september 2003 de E aantekening moet gaan halen om een trailer (en andere aanhangers) te trekken. Deze regelgeving verandert omdat er teveel onduidelijkheid is. Rijschoolhouders hebben massaal aanhangers in de bestelling bij autobedrijven. Ik denk dat het verstandig is om nu al deze aantekening te gaan halen, want straks zal het wel druk worden en zoals de economische wet voorschrijft (hoge vraag, weinig aanbod) zullen de prijzen hiervan aardig gaan stijgen...
Sjuimpje"]
[quote="Fasel schreef:Wij hebben een B-rijbewijs vrachtwagentje. Mogen er twee in. En als het volgens de regels niet mag dan krijgen ze maar een keer het heen en weer hoor. Veiligheid ok maar hier wordt het soms wel heel erg overtrokken in dit altijd maar voorop willen lopende land:). Gelukkig hoef ik er niet twee te vervoeren maar in case. Rijdt overigens veel stabieler dan met een trailer. Dus dat vind ik al een erg voordeel.
ikke schreef:Een vrachtwagen is altijd fijner. 4000kg vachtwagen waait niet van de weg, gaat niet eens slingeren, 4000kg auto met trailer heeft de hele weg nodig. Ik praat uit ervaring.
.