Verslag Wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Verslag Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 10:38

Gisteren had ik een wedstrijd bij de Fasnaruiters in Vaassen. Ik moest daar een uur van tevoren aanwezig zijn en omdat het niet zo ver rijden was hoefde ik pas om kwart voor 11 thuis weg (ik moet rond kwart over 12 starten) Om half 12 ben ik gaan inrijden en ze liep er lekker. Lekker voorwaarts, de middendraf ging lekker regelmatig, ze liep in galop lekker rustig... Om kwart over 12 moest ik mijn 1e proef rijden. Ik moet wel gigantisch drijven maar verder ging alles wel netjes naar mijn gevoel. Na mij moest nog 1 iemand en daarna moest ik mijn 2e proef al weer rijden. Die ging ook aardig netjes, maar net zoals de vorige moest ik gigantisch mijn benen eraan houden. Na het proefje heb ik ff lekker uitgestapt en Misty op de trailer gezet. Toen we naar de kantine wilden lopen kwam mijn vader al aanlopen met een halster en een zweep en 2 oranje rozetten : Ik was 2x 1e geworden!! Party!! Bleek dat ik in de 1e proef 165 punten had en in de 2e proef 162. Ondanks dat ik zo gigantisch moest drijven heb ik voor mijn impuls toch nog een 7 gehad (normaal heb ik een 5 of een 6) dus dat was het drijven wel waard Haha!

Nou moet ik 15 februari nog naar de Gelderse in de M1/E en daarna ga ik waarschijnlijk M2 starten. Wel spannend, maar waarschijnlijk gaat dat wel lukken Lachen

01-01-2009
      ♥ Dani 03-08-2011 ♥


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 10:51

he wat goed joh! i rijd ook M1 maar heb me gister net afgemeld voor de provincionale! want dat wordt denkik rodeorijden! hihi
heel veel succes!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 14:35

hee, harstikke goed van jullie!! Hoeveel winstpunten heb je nu in de M1? Alvast veel succes op de Gelderse Lachen maar dat gaat vast wel lukken!

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 14:37

met deze 2 erbij hebben we er 8 Lachen maar mijn instructeur vind dat we er aan toe zijn om naar de M2 te gaan, dus daarom ga ik waarschijnlijk nu al M2 starten...

01-01-2009
      ♥ Dani 03-08-2011 ♥


jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 16:33

goedzo! en nor proficiat met je dubbele overwinning.
ik ga van de zomer E/M1 starten heb nu L2+5, mar denk dat we het M1 nog wel aankunnen, hoop ik, veel trainen uffcourse

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 23:48

hey super zeg! hardstikke leuk jan zal ookwel weer tevreden zijn (ofja hij heeft eigelijk altijd nog commentaar Haha!)
we wisselen elkaar wel mooi af ik Z1 en jij M2

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers