alweer 2 jaar geleden schreef ik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

alweer 2 jaar geleden schreef ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-03 12:30

dit
Marjolein schreef:
en vandaag was dus de grote dag. Wij naar Duitsland. Reden in apeldoorn al fout uit gewoonte reden we ff verkeerd.
Om 3 uur waren we op tijd daar aangekomen. hele mooie Boerderij en ze hebben oneidig veel verschillende dieren (10 koeien waar van 3 verschillende rassen leek t wel op). Toen liet ze ons t Tinkertje zien. Naam was Maryan (had tegelijkertijd een hengst gekocht die Robin heette)

Ze wordt waarschijnlijk in Mei 3 en ze is een echte vrijdoos. Errug nieuwsgierig maar wel heel speels nog. als je rent rent ze der zo achteraan.Niet echt bang dus. Camera heeft ze helemaal ondergesnuffelt. echt heel schattig. er stonden nog 8 andere tinkers. maar zij was nog wel echt t meest open voor spelen enzo nouja heb ook t langst bij haar gestaan, want kwam ook voor haar. hier nog ff een laatste foto van der.

Afbeelding
Afbeelding
karin noemde haar toen al blubberbont en wat dat betreft is ze geen steek veranderd
Afbeelding
zo zag ze er vorige week uit. In 2 jaar tijd hebben we veel dingen meegemaakt en allebei zoveel geleerd. 2 jaar geleden was ze nog zo jong en zo speels en zo blij met alles en nu is ze wat ouder en wat minder speels maar nog steeds zo lekker blij. Veel mensen vonden het maar snel gaan, meisje van 17, koopt haar eerste paard een 2,5 jarige die niets kan, ze beslist helemaal zelf dat dit hem moet worden zonder ook maar een deskundig advies, ze verklaarden me gewoon voor gek, toch is dit de beste beslissing geweest die ik gemaakt heb. en ben nog net zo blij met haar als 2 jaar geleden toen ik dit blubberbonte gevalletje voor het eerst zag.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 12:34

*grinnik*

Die foto's herinner ik me nog als de dag van gisteren: Marjoleintje in haar rode donsjack, helemaal in luv met een blubberbonte (S)Tinkermerrie. Jeetje joh, de tijd vliegt...!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 12:36

Afbeeldingwat een leuk verhaal!! Je kan op die 2e foto inderdaad zien dat ze heel lief is. Gefeliciteerd met jullie 2-jarig jubileum! Afbeelding

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 13:11

Deze foto's herken ik ook meteen weer, vooral die rode jas en dat vieze paard Haha!

Leuk is dat om terug te kijken.

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 13:25

Zo de tijd gaat echt snel he! En wat is ze verandert qua uiterlijk in die 2 jaar tijd echt leuk om te zien. En ik vind dat je best trots op jezelf mag zijn, met wat je allemaal hebt bereikt met haar.

Groetjes Marjolein

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 13:46

Leuk is dat he? Ik weet het nog goed, want je was de dagen aan het aftellen, volgens mij al twee week van te voren was het niet? Haha!

3 maanden later was ik ook aan het aftellen en nu heb ik opeens een "bijna-twenter" in de wei staan. Time flys wenn you are having fun!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 14:04

Dit verhaal komt wel overheen met mijn verhaal. Alleen was ik 18 en kocht een 2,5 jarige stinkerruin...
Toch leuk om zo te zien hoe jullie zijn veranderd/ verbeterd!

Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 14:46

Joh leuk zeg om die foto's weer eens boven water te halen. Wat een verschil ookmet nu zeg. Mooi paard hoor. Je hebt wel eer van je werk gehad. Nog veel plezier met d'r

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-03 15:12

jantina schreef:
Leuk is dat he? Ik weet het nog goed, want je was de dagen aan het aftellen, volgens mij al twee week van te voren was het niet? Haha!

3 maanden later was ik ook aan het aftellen en nu heb ik opeens een "bijna-twenter" in de wei staan. Time flys wenn you are having fun!

ik heb 3 weken af zitten tellen Haha!
Vandaag zag ik haar voor 't eerst, de week erop ging ik voor de 2e keer kijken maar had al besloten dat dit haar was en pas op 24 februari kwam ze richting apeldoorn.