c

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

c

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 11:00

c
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 12:07

c
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 12:14

Ik heb Escala verzekerd bij Amev/Hippo...heb ze gelukkig nog niet nodig gehadm, maar ben evengoed tevreden...je kan altijd bellen als je vragen hebt, je kan in termijnen betalen, een keertje uitstel vinden ze ook geen probleem...tsja, hoe ze iets afhandelen weet ik alleen dus niet Knipoog Gelukkig! Schijnheilig En hoe het werkt als je een grootschalige verzekering af wil sluiten...hmm, ik alleen maar mijn ene puk natuurlijk, maar eh...misschien kan je eens verschillende verzekeringsmaatschappijen bellen en om een prijsopgave vragen...succes!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 12:24

amulet is ook verzekerd, hebben we alleen ( gelukkig) nooit nodig gehad. Extreme duivel

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 13:05

Ik ben ook bij de hippo gelukkig nog niet nodig gehad ben niet echt ruim verzekerd alleen voor geval van nood in utrecht en voor de dood.
Er is mij gevraagd of ik mee wou doen met de stal verzekering. alle groningers en die oudjes die je hebt gezien zitten in 1 verzekering gaat wel per paard (premie geloof ik wordt daarover bepaald)
maar ze zijn allemaal alleen tegen de dood verzekerd

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:40

Ik heb mijn paard Lurano verzekerd bij een onderlinge verzekering. Dat is een groepje paardenhouders -uit onze omgeving- bij elkaar. Iedereen betaald 2x per jaar premie voor het verzekeren van zijn paard. Meestal is er ook 1x per jaar een soort gezellige vergadering waarbij ook financiele dingen worden besproken.

Ik weet verder niet wat er gebeurd als een paard iets overkomt. Mijn paard heeft gelukkig -tot nu toe- nog nooit wat gehad Lachen

Ellen & Lurano

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 23:37

Ik heb mijn paard uitgebreid verzekerd bij de hippo (AMEV/Hippo is het nu) Ik heb geen klachten, helaas vorig jaar erg veel gebruik van gemaakt, peesblessure, bij elkaar toch bijna 6000,- gulden, dan is het fijn dat je een verzekering hebt. Ze betale niet echt snel uit, maar wel consequent, en ik heb de dure rekeningen gewoon laten liggen tot ik het geld binnen had, iom van Schie (DA) dus helemaal geen problemen gehad. Pfoe, wat was ik toen blij met mijn verzekering!
Voor de dood heb ik hem zwaar onderverzekerd, mijn vorige paard heb ik ook zelf naar de noodslager gebracht, zodat ik wist dat ze van de vrachtwagen, meteen door ging en binnen 10 min dood zou zijn. Ze hebben zelfs nog vanuit stal gebeld of er geen spoedje binnen gekomen was, zodat ze toch had moeten wachten, dan hadden ze haar in de box laten staan tot het spoedje weg was.
Ik vond dat fijn geregeld en heb haar dus niet aan de verzekering overgedragen. Zonde van die premie, maar het gaat mij vooral om de DA kosten.