Laat mijn dieren met rust!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Laat mijn dieren met rust!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 16:20

Ze zijn weer bezig (geweest) hoor, op de dierenweide.
Daar staan 2 geitjes, 4 schaapjes, 2 varkens, paar konijnen, kipjes en 2 ezels.
Eerst hebben ze het voerhok open gebroken, van allerlei soorten voer gejat en gegeven (varkensvoer is hartstikke giftig voor schapen)
De agenda meegenomen & erin geschreven (ik heb het niet gelezen, collega wel, de dag erna was de agenda dus weggejat!)

Maar dit sloeg werkelijk alles!
Ze hadden van de week de 2 geitjes (die in de MKZ periode geboren zijn en toch al wat bangig zijn) in de geiten stal (zitten de konijnen ook) opgesloten, en in de stal vuurwerk afgestoken!!
Gelukkig is de stal niet afgebrand en hebben de diertjes niets en zijn ze alleen wat geschrokken.

De dag erna zijn er 6 jongere aangehouden en wat krijgen ze? Alleen een waarschuwing!!!

Nou is ook nog eens de deur beklad met graffity met zoiets erop van: geef de dieren meer eten en iets onleesbaars en hebben ze in het voerhok fiets You gespoten.
Nou maakt me dat niets uit maar ze moeten met hun poten van onze dieren afblijven.

We in het voerhok de ruiten dichtgetimmert, de achterkant is ook helemaal dicht (was altijd een open stuk, de laatste tijd al niet meer, en nu helemaal goed dicht) en er zit een ijzere balk voor het voerhok als nieuw slot

Hebben sommige mensen niks beters te doen?

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 16:40

O jeetje wat erg, wat een etters ook, als ik ze in mijn handen zou krijgen!!!!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 18:37

Jezus wat een ongelovelijke aso's Boos! Kan ik me ook zo boos over maken!

Gelukkig hebben de dieren verder niks!!

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 18:56

Grrr. zulke mensen, dat begrijp je toch niet??!!! Echt achterlijk gewoon!!! Bij ons hier was et ook al eens gebeurd, maar dan veel erger. Toen waren er 2 pas geboren lammetjes doodgeslagen!!!!!!!! Die gasten zijn gewoon ziek!!
Gelukkig dat het bij jullie niet zo ver is gegaan, en ik hoop dat ze verder met hun poten van de dieren afblijven, anders zal ik die eens breken!! Dierenbeulen!!

Chippy

Berichten: 129
Geregistreerd: 13-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:22

grrrrrrrrr dierenbeulen! Boos!