Eigenaresse van Misty ontmoet!!! UPDATE+FOTO !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Eigenaresse van Misty ontmoet!!! UPDATE+FOTO !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 18:53

Ik ging vandaag naar misty (wanneer niet Tong uitsteken) en het was erg regenachtig en er was mennen op de manege. Ik had dr lekker een uur staan borstelen enzo. En het was kwart over 3 en het regende nog steeds en had eigenlijk zoiets 'ik ga naar huis'
Ik was even wat gaan drinken, ik was toen aan de praat geraakt met een meisje die ook een aantal paarden verzorgd op de manege. En de tijd vloog voorbij. Het was 4 uur en mn broer stond er al om mij op te halen.
Dus ik ging mn spullen pakken en Misty een kus geven, zie ik ineens 2 mensen staan bij Misty dr stal, maar Misty is al oud en heeft ook wel wat rust nodig. Die mevrouw stond dus in de stal, met een fotocamera dus ik gaf Misty een zoen en zei dr gedag. Toen ben ik aan de praat geraakt en wat blijkt nou ZIJ IS DE EIGENARESSE VAN MISTY !!! Haha! Haha! Haha!

even wat info:
Misty verzorg ik van de zomer 5 jaar. Die mevrouw heeft een auto-ongeluk gehad en komt daarom maar eens per jaar met dr man. Ze hebben ook nog es een eigen bedrijf en wonen in Den Haag, dus hebben weinig tijd. Ook kennen ze Henk (de manege-eigenaar), toen ze dat auto-ongeluk had gehad toen kon ze nog weinig met Misty en Misty was al oud. Dus had ze zo iets, dan stal ik haar bij Henk, want hij had zelf ook een oude pony staan (Nikkie, inmiddels al overleden) en dan hadden ze gezelschap.

Ik heb om 5 over 4 mn broer weggestuurd, omdat ik zo blij was dat ik hun eindelijk zag. Hij zou me dan om 17.00 weer op komen halen.
Het uur vloog voorbij, we hebben lekker zitten kletsen Haha!

Wat ik nou ben te weten gekomen:
Misty is 25 april 1975 geboren en wordt dus 28 jaar (zelf hadden we haar 27/28 geschat en we zaten dus goed). Ze is een New-Forrest (ze had dr vader en moeder genoemd maar ben dat door blijdschap weer vergeten, ik zal het nog wel vragen). Ze heeft Z-dressuur gelopen en M springen. En ze was vroeger nog heel erg ondeugend (nu nog *LOL* )


Ik ben zo blij dat ik hun heb ontmoet, 1 van mijn wensen was om hun te ontmoeten, al was het alleen maar om een paar dingen te vragen. Ik heb ook hun email adres gekregen dus de volgende keer als ze komt, zorg ik er voor dat ik er weer ben Haha! . Verder heeft ze een site van dr honden en wil dr ook 1 van Misty gaan maken alleen ze had weinig foto's van een paar jaar geleden, die ga ik nu zoeken, scannen en sturen.

Ik ben zo blij Haha! Haha! Haha!


---------------------------------------------------------------------------------
Ik heb vandaag dus een mailtje terug gehad met wat leuke informatie nog, wat ik verder vergeten was:

ze schreef:
Misty heet officieel Varushoeve´s Martine en is een volbloed New Forrest pony.
Ze is geboren op 25 april 1975 en dus bijna 28 jaar oud.
Haar vader was Winsome Fighting Mac en mamma heette Julia.
Veel kan ik je over de afstamming niet vertellen omdat alles opgeborgen zit, maar feit is dat Misty familieleden had in high places: Haar opa (vaders´ kant) was de beroemde Oosterbroeks´ Arthur en familie van haar was regelmatig op Nationale kampioenschappen, E.K. en W.K. te bewonderen omdat veelzijdigheid troef was.
Ook Misty was erg veelzijdig; Springen was een hobby, dressuur een gave en als trekpony...


Verder heb ik gister in 1 uurtje aardig wat zitten kletsen en het bleek ook dat we met Misty een heleboel "dezelfde" dingen hebben meegemaakt (streken enzo) Ze kreeg Misty toen ze (misty) 16 jaar oud was en ze heeft, in die ± 2,5 jaar dat ze saampjes actief zijn geweest, heel erg veel met haar beleefd.

Ze schreef:
Het is een pony die erg vriendelijk is, maar zich niet zomaar aan iemand geeft. Dat doet ze eerder aan dieren ( honden, geiten of indien nodig een pony ) dan aan mensen. Ze kiest zelf haar mensen uit: Als je echter haar hart gestolen hebt, heb je een vriendin voor het leven!!! En zo´n vriendschap is een kostbaar bezit, geloof me.
Ik wilde dat ik zelf naar haar toe kon gaan en zo lekker tutten als jullie doen: Daarom ben ik heel erg blij dat jullie Misty (en andersom) gevonden hebben en haar verzorgen en een oogje in het zeil houden. En ik zou het ook hartstikke leuk vinden als jullie me op de hoogte willen houden over het wel en wee van dit Goudhartje!


Ze vroeg ook nog hoe ik met Misty in aanraking ben gekomen enzo. Dus dat ga ik zo ff terug mailen, gister had ze ook nog een foto gemaakt met mij en Misty (voor die website die ze wil gaan maken en gewoon als herinnering):

[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/ik%20met%20misty%20(gemaakt%20door%20yvonne).jpg[/img]
Laatst bijgewerkt door nikkiemisty op 27-01-03 22:52, in het totaal 3 keer bewerkt


skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 19:00

Gaaf zeg dat je de eigenaresse ontmoet hebt Haha!
Ik vind het echt leuk voor je!
Ik heb volgens mij nog een foto van Misty, die ik toen met mn nieuwe digi had gemaakt, maar die had ik volgens mij nog nooit naar je gestuurd Bloos dus die stuur ik dan nog wel ff Knipoog

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 19:01

Wat leuk! Party!!
Lijkt me echt grappig als je een paard al vijf jaar verzorgd zonder de eigenaar te kennen *LOL* Wel leuk dat je nu ineens zoveel van haar weet Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 19:03

Jah ik ben zo gelukkig en ik zal ook wel dingen er niet in hebben gezet in het verhaal, maar Henk de manege eigenaar die moet zeg maar over Misty bepalen of het zn eigen paarden zijn. En elke keer als hun er waren geweest waren wij net weg...
Echt cool, heb er alweer zo n zin in als ze weer komen, 1 uurtje bij kletsen is gewoon te weinig... Haha! Haha!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 19:11

Ik denk dat de eigenaresse het vast ook heel leuk heeft gevonden om jou te ontmoeten. Het is niet niks, vijf jaar zorgen voor een pony waar je niet op kan rijden. Dat doen er niet veel je na.
Jij bent een echte paardenliefhebber![/list]


DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 19:16

Zo is het een saaie regenachtige dag en kan je niet veel, dan opeens gebeurt er zoiets leuks!
Gaaf joh, die foto's zullen wel goed komen, volgens mij heb je er ontelbaar veel he Knipoog
Zoals Percy al zegt, echt leuk dat je Misty al vijf jaar verzorgt, dat wist ik niet eens Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 19:29

leuk zeg dat je haar eindelijk ontmoet hebt Lachen

Is Misty haar echte naam? Anders kan ik wel eens zoeken naar de afstamming voor je Lachen

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 19:36

Neej Misty is niet haar echte naam...Het was iig een hele ingewikkelde naam *LOL* Ik ga dalijk eerst ff douche en dan wat foto's zoeken en dan mail ik ze. Dan zal ik gelijk vragen wat haar echte naam enzo is.
Als ik het goed had was ze een New-Forest....
Ben zo blij dat ik heel veel ben vergeten haha..
Als ik meer weet zal ik het zeker zeggen.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:32

als je meer wilt weten hoor ik het wel, ben best wel benieuwd naar de afstamming.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 22:27

Ja ik wil best wel meer weten van haar afstamming.
Ze heeft de naam van dr vader en moeder wel gezegd...Maar door enthausiastme ben ik het vergeten Schijnheilig

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:50

Wat gaaf zeg! Haha!
Echt leuk dat je nu weer veel meer over Misty te weten bent gekomen! Lachen

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 13:52

Wat leuk zeg. Leuk dat je nou wat meer over haar te weten bent gekomen.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 14:04

Ja ik vind het super...Het is toch net dat beetje wat t afmaakt. Ik had altijd wel een verzorgpony, maar wat wist ik er nou over ?? Dat ze Misty heten en dat dat blijkbaar niet dr echte naam was. En nu in 1 keer...
echt heel tof Haha!

Syrianda
Berichten: 1830
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: een mooi stadje in het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 15:10

He leuk zeg. Ik heb ook een verzogpony gehad die is 33 jaar gewordn. Was toevallig ook een new forrest. Was een koffievos. Nog veel plezier met misty.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 18:17

update bovenaan Haha! Haha! Haha!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 19:36

Leuke foto!!
En nogmaals ik vind het heel leuk voor je! Haha!

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 22:53

als ze de volgende keer komt dan zal ik het wel zeggen prissy Haha!

Annabelle

Berichten: 539
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Spijkenisse en Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:22

Percy schreef:
Ik denk dat de eigenaresse het vast ook heel leuk heeft gevonden om jou te ontmoeten. Het is niet niks, vijf jaar zorgen voor een pony waar je niet op kan rijden. Dat doen er niet veel je na.
Jij bent een echte paardenliefhebber![/list]


Niet veel nee, maar ik wel hoor!

Ik verzorg Chester al bijna 4 jaar en Thunder bijna 2.

Pling

Echt leuk voor je dat je de eigenaresse van Misty eindelijk hebt ontmoet!

Haha!

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:46

hey tof !!!!!!!
mijn oude pony romeo zijn moeder heet ook julia !!!!!!!!
maar romeo word in deze zomer 21 dus het kan wel kloppen.
ze lijken wel veel op elkaar.
aleen de bles niet.
romeo hat een sterretje op Zijn neus als sneb.
wel leuk al kom je afentoe nog wat familie tegen van bepaalde paardjes.

leuk dat jij de eigenaars nou jiust op dat moment tegenkwam zeg.
heel erge toevAL vind je ook niet.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:51

Wat leuk zeg. Vreemd om opeens zoveel over haar te weten, hè?
Ik heb ook een pony van Oosterbroek Arthur gehad.
Waarom rijd je niet op haar? Mag dat niet, of kan dat niet meer?

זכור

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 17:16

mrnino: Ja echt leuk en toevallig dat ik die mensen op dat moment tegen kwam, terwijl ik om 15.15 zoiets had, ik ga naar huis Haha! wat ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan haha *LOL*

lis: Ja het is heel vreemd om dat ineens te weten. Maar heel leuk om dat te zeggen als iemand ernaar vraagt, want het was altijd:
- hoe oud is Misty nou? uhm...ongeveer 27 Verward
- wat voor ras is Misty? geen idee
- hoe groot is ze? weet ik ook niet Verward

En nu kan ik dat allemaal zeggen. En weet ook wie de eigenaar is enzo. Echt heel leuk Haha!

Ik rijd niet op haar, omdat ze (eigenaresse) heel lang geleden is gestopt met rijden. Misty was toen rond de 20 (een mooie leeftijd om te stoppen). Daarna is er nooit echt meer op haar gereden en ik vind het niet erg om niet op haar te kunnen rijden. Het gaat allemaal goed zo en ze vind t volgens mij wel best.

En voor mij hoef ik niet zonodig te rijden, ik vind het al heel leuk met haar. En met rijden heb je vaak allebei je buien dat t niet lekker gaat en dat hebben we nu lekker niet Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, ChelseaAyLee, Dido2316, herous, josien_m_, pandour4evuh, Raamzicht, Saartjuh_b, YvonneV en 97 bezoekers