ik zag zonet een muis lopen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

ik zag zonet een muis lopen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 00:29

ik zat op de wc(met de deur open Schijnheilig en zag ineens een muis voorbij trippelen.....

mijn moeder was op de wc gaan staan en had het hele dorp bij elkaar gekrijst, maar ik ben er op blote voeten langsgelopen (hij valt me heius niet aaan afzo) en heb een val gezet...ben benieuwd of er al wat in zit


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 00:39

Hey daar had ik pas ook een topic over Haha! (3 blz Bloos ) zo das was echt zo eng en iedereen mij bangmaken Scheve mond

Heel veel sterkte meid in deze moeilijke periode Tong uitsteken Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 00:43

hahah LOL wat een leuke reactie....ik zal ff voor je kijken of ik hem al gevangen heb.....

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 00:44

nee nog niet....

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 00:48

O vind je dit niet ontzettend eng??? Bij mij liep tie dus bij de computer, ikke keihard gillen, me ouders naar boven stormen Haha!
Maarja ik had al een paar advocaatje's op en witte wijn...... haha dus hun konden niets vinden en geloofde er niets van. Toen wist ik het zelf ook niet meer.
Toen zei iemand van bokt dan moet je blazen, nou ik blazen Nerd En ik hoorde wat weg rennen, toen ben ik beneden gaan slapen en de volgende dag bij een vriedin.
Gelukkig hadden ze hem toen gevangen

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 00:51

haha wat een luek verhaal......nee we hebben er ook wel eens 1 in de computerkamer gehad, die heb ik gewoon gepakt en naar buiten gebracht.....

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 00:53

onze buren doen niks aan binnenlopende muizen....dan zit je daar op de bank en zie je regelamtig die beestjes langstrippelen...ik lag erom maar mn moeder en mn vriend........
alleen ik ben hysterisch voor spinnen....durf die dikke zwrate met een hamer nog niet dood te slaan....

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 00:55

Heb ik ook een keer gehad. Zat ik samen met mijn vriend een keer tv te kijken dachten we dat er een stofwolkje langs de kast bewoog, bleek het een muis te zijn. Even later was ie in de convertorput (ofzoiets) gevallen en toen heb ik hem eruit gehaald en achter bij de vijver gezet.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 00:57

haha bah Misselijk Bij een vriedin van mijn zus rende ze gewoon met zn 3e over het beeldscherm van de tv *LOL* haha, zit je daar rustig tv te kijken.

Wist je trouwens dat ze ook door de wc in je huis kunnen komen, en dat muizen bijna nooit alleen komen }>
Temiste dat vertelde ze mij toen die muis hier zat Scheve mond

leoni

Berichten: 737
Geregistreerd: 27-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 01:10

IEK! eng hoor Bloos ben als de dood voor muizen en ratten Verdrietig

profiel vernieuwt!! 24-08-06 Goh ben jij ook weer eens online? JA!!!

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 01:14

Een vriendin wil de borstels uit haar emmer pakken....
Wat zit er toch onderin....

Springt er in 1 keer een muis uit.... *LOL*

De emmer stond in een kruiwagen dus daar belandde het muisje ook...
Heb het weten te vangen met een plastic potje en heb het naar de hooizolder gebracht.... Lachen

Zoooo lief.....Maar we zijn zoooo geschrokken...Haha!

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 01:23

avantilover schreef:
Hey daar had ik pas ook een topic over Haha! (3 blz Bloos ) zo das was echt zo eng en iedereen mij bangmaken Scheve mond

Heel veel sterkte meid in deze moeilijke periode Tong uitsteken Haha!


Ik maakte je helemaal niet bang, ik zei alleen maar dat ze nooit alleen komen Extreme duivel
Wij hadden/hebben een complete familie muis in de kamer lopen. Een werd opgepeuzeld door mijn kat, ik blij maar toen hoorde ik een andere in de lade. En even later vloog er een door mijn kamer heen Scheve mond

Tja, dat is de keerzijde van het boerenleven.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 11:14

Percy"]
[quote="avantilover schreef:
Hey daar had ik pas ook een topic over Haha! (3 blz Bloos ) zo das was echt zo eng en iedereen mij bangmaken Scheve mond

Heel veel sterkte meid in deze moeilijke periode Tong uitsteken Haha!


Ik maakte je helemaal niet bang, ik zei alleen maar dat ze nooit alleen komen Extreme duivel
Wij hadden/hebben een complete familie muis in de kamer lopen. Een werd opgepeuzeld door mijn kat, ik blij maar toen hoorde ik een andere in de lade. En even later vloog er een door mijn kamer heen Scheve mond

Tja, dat is de keerzijde van het boerenleven.
[/quote]
Dat schreef ik ook in mijn laatste reactie in dit topic (de reactie voor deze reactie Tong uitsteken ) haha Dat ze nooit alleen komen, toen was ik echt doodsbang, gelukkig was onze muis een buitenbeetje Haha!
Of ze heeft hier alleenmaal haar nestje gelegt Schijnheilig


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 15:01

Muizen zijn niet eng!!! Muizenvallen zijn pas eng (volgens onze hond die er met zijn tong in vast zat! Dat was wel zielig!!)

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 16:30

muisjes zijn lief Lachen wij hadden eerst een rat...maar nu issie dood denk k want m'n vader had rattengif ofzo gestrooid...

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 19:29

ik had ook een keer dat ik mijn schoen aantrok, en ik dachgt al wat voel ik nou volgesn mij zit mn sok dubbel.....
dus ik een stukje verder lopen en kijken, bleek er een dooie muis in te zitten.....vast een kadootje van een van de katten.....
jaaaaaaaaaaarrrrgh

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 23:22

Ja mijn broer had tot voor kort ook een huismuis! Dat beest rende gewoon door zijn kamer heen te pas en te onpas, en maar snoepen uit de suikerpot! Toen heeft ie de kat een avondje er neergezet maar dat luie beest deed er helemaal niets aan, dus toen loste een ouderwetse muizenval het probleem op Knipoog
Ik heb zelf een stalmuis, die zie ik zo nu en dan eens wegschieten, maar ik zal maar eens een valletje zetten, want tsja, het is niet helemaal hygienisch voor de paarden, zo'n muis in hun eten...

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:17

Ik wilde een keer een zweetdeken over ody leggen.....sprong er een muis uit zo tegen me aan!!!!!! Ik schrok me echt dood!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, Amazonbot, Barb, Cerosa, Facebook, Ginny135, JudithO, KleinBoefje, Lalidan, lanouska, Lau07, miereneter en 177 bezoekers