hangend rooster ( zo heet dat toch??)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 19:11

Hoe ziet een hangend rooster en precies uit? Heeft iemand daar een plaatje van? En stel nou dat een pony een hangend rooster heeft, wat kun je er tegen doen? Wat moet je laten??



Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 08:27

heej,

Ik heb er geen plaatje van. Hangend rooster wil zeggen dat het gehemelte zeg maar naar beneden is gezakt. beetje krom, maar kweet niet hoe ik het uit moet leggen. Je kunt er nix aandoen, het gaat vanzelf over. Alleen je moet m natuurlijk geen bit in zn mond doen, want dat zal dan waarschijnlijk niet passen. Als t goed is is het binnen een paar dagen weer over.

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 09:52

De meeste jonge paarden hebben hangend rooster, tenminste, dat zegt mijn dierenarts. Die van mij heeft het ook (3.5 jaar). Het gehemelte is iets verlaagd, waardoor het lijkt alsof hij best wel korte tandjes heeft. Het afhappen van en appel ofzo is dus ook best wel moeilijk voor hem. In principe groeien ze daar gewoon overheen.

Dat wat betreft het geen bit indoen... dat is voor mij nieuws.

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 13:54

er stond een artikel over in de bit!!
er stond dat je er nix tegen moest doen, het ging vanzelf weg...
het kwam doordat jonge pony's en paarden kiezen gaan wisselen, en dan komt geloof ik het gehemelte wat lager, net tot over de tanden geloof ik..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Poekkie, YandexBot en 24 bezoekers