In het land der blinden.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

In het land der blinden.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 03:27

is eenoog koning(in), moet Nisolde vanmiddag gedacht hebben. Vanmiddag ging het even niet helemaal goed bij het uit de wei halen van de paarden Haha!. Op het moment dat Peter met de twee welshes uit de wei wou lopen, schoot de fjord er weer eens tussendoor en ouwe Solde glipte erachteraan. Vanuit de keuken zag ik het gebeuren, dus gauw schoenen en jas weer aan en met een schepje brokken had ik de fjord al gauw weer te pakken. Het ouwetje (met haar ene blinde oog, en met het andere ziet ze ook niet echt goed meer, ze is al 30!!!!) glipte om de hoek van de schuur heen........
Ze heeft dat waarschijnlijk inderdaad niet gezien hihihi, maar tussen schuur en sloot is slechts een strookje van een kleine meter over de hele lengte van de schuur, en ze is er keurig netjes langs gelopen Haha!
Uiteindelijk dook ze in de andere wei, achter het huis, waarna ze zich door een felgele brokkenschep (het rammelen hoort ze volgens mij ook niet meer) liet overtuigen om mee naar binnen te gaan Haha!

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 10:53

Gelukkig goed afgelopen valt niet altyd mee een pony wat niet goed ziet.Jullie pony is blind door ouderdom,die van mijn is pas 9 en is blind aan rechteroog heb daar door wat probleempjes.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 11:05

ohoh het blijft gewoon altijd in hun karakter zitten.
Even proberen of ik toch niet ergens op een moment kan ontsnappen ofzo iets.........

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 12:19

Maar ze heeft toch mooi die brokken binnen! Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 13:35

Lekkere deugnieten ook op zondag houden ze je bezig Lachen