verliefd......enige hulp?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 20:30

Hello,

Ik ben verliefd(al een tijdje) op mijn beste vriend. Hij en ik zijn al vrienden ongeveer 8 jaar, en hebben wel 2x verkering gehad, maarre dat was in de eerste 3 jaar of zo.

Hoe kan ik er achter komen of hij wat voelt in de richting voor mij zonder dat ik laten we zeggen de vriendschap beschadig als dit niet zo is..iemand enige tips? Schijnheilig

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:40

mmmmhhh moeilijk!!

tja ..... is echt moeilijk vind ik
ik zou eens een beetje uit proberen te vissen of hij ook niet stiekum een beetje gek op je is.
Lovers heeft tie een vriendin?

jullie hebben al 2x verkering gehad
nou nu zijn jullie ook nog vrienden 3x is scheeps recht dusse nog maar een keertje voor gaan
misschien is het deze keer voor een hele langetijd Party!!

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:40

Ik heb het ooit gevraagd aan mijn toenmalige verzorgster. Briefje geschreven met wat noodzakelijke mededelingen over het paard en daar een hartje onder gezet. Alleen wilde ze niet. Nu ja dat is natuurlijk het risico, ze heeft nog een hele tijd mijn paard verzorgt, en eigenlijk zijn we nog altijd "bevriend" al zien we elkaar helaas niet zo vaak.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-01 20:51

Volgens mijn moeder vind ie me wel leuk, maar ja mijn moeder heeft het best wel vaak mis duss Schijnheilig Frusty Frusty

Ik ben tot nu toe zijn enige vriendin geweest. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 23:59

als je aant lopen bent kijken of ie je int oog houd, plaaagt ie jeer dan nrmaal? word ie enuwachtig al s je naar hem kijkt , etc ..

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 00:05

Hoe handig ben je....als het goed voelt, of als je spanningsmoment hebt...gewoon beetje uitdagen, beetje pesten...dan merk je vanzelf of hij erop ingaat, verlegen word of zoiets heeft van 'doe niet zo gek'...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 10:50

Ik heb zelden een vriendschap tussen man en vrouw meegemaakt ZONDER dat de een verliefd werd op de ander. Ik kan je geen advies gegeven. Ik ben ook ooit iets begonnen met een hele goede vriend van mij. Er hing al zo lang een spanning tussen ons 2, er moest gewoon eens iets gebeuren. Maar de verliefdheid was van mij kant helaas niet voldoende. Het is heel risicovol. Onze vriendschap heeft er niet onder geleden, ik weet niet wat er door hem heen is gegaan. Het hangt er van af hoe JIJ er mee om zal gaan en of je dat kunt.

Ineke2

Berichten: 33116
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 15:58

O jee Sanne toch...Tja ik weet het niet...maar ik geloof dat ie het afgelopen weekend wel erg leuk vond bij ons in de tent Knipoog Lachen Dusse You go girl!! Party!!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 16:02

geen tips aan deze kant! Deel de mening van Desiree, heb zelf ooit eens een hele goede vriendschap kapot gemaakt doordat ik ook verliefd werd. Kan niet zeggen dat ik het anders zou doen wanneer ik het over mocht doen, maar ik misde vriendschap soms wel.....

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 20:30

ik zou ervoor gaan want jij weet hoe die is en niet ervoor gaan als hij niet goed zal reageren probeer et voorzichtig te zeggen

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 12:17

jah, ik ga met exlover mee. Probeer het voorzichig te brengen!! Sjeetje, ik heb het ook gehad, maar toen ben ik die jongen vergeten toen ik erachter kwam dat het een ongelooflijke kwal was (te laat)
Maar ik zeg ook:
GA ERVOOR!!!!!!