veel foto's tukkerrit, sorry modemgebruikers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

veel foto's tukkerrit, sorry modemgebruikers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 17:36

hoihoi
nou vandaag was dus heel erg gezellig de tukkerrit... ik heb bij vertrek helaas geen foto's gemaakt... alleen na de tijd.

hier op de heenweg in de auto, esther(hurrie), noortje(noortje) en sabrina(yorin) (van LNR)
Afbeelding

hier waren we net terug van de rit... van links naar rechts: geert-jan met nordy, achteraan marleen(machie) op defi, sabrina op modena en noortje op beauty.
die manen onderin waren van mijn knollie felix Haha!
Afbeelding

hier ook net terug van de rit, maar dan het 2e deel van de groep... van links naar rechts: links helemaal achteraan miriam met scarlet, hoofd van lapland, marije met chica, renee(*tequila*) met fiona, hoofd van pony(toontje) van susan, geert-jan met nordy
Afbeelding

hier ook net terug van de rit maar dan deel 3... van links naar rechts: miriam met scarlet, carolien(moesje) met lapland, marije met chica, klein stukje van esther met diapason, renee met fiona en een klein stukkie susan op toontje
Afbeelding

een beetje donker... marleen links en marije(chrystal-gek) rechts
Afbeelding

deze is helaas ook wat donker... maaaaaar, je kunt nog goed zien dat het susan(links) en renee(rechts) zijn
Afbeelding

hier marleen, druk aan de telefoon, met defi
Afbeelding

een beetje een raar kijkende marije Nerd met emiel, die maar niet wou ophouden met grazen Haha!
Afbeelding

hier noortje en sabrina, die helemaal opgelucht waren dat ze naar het toilet konden
Afbeelding

kijk... deze foto van marije en emiel is beter gelukt... emiel doet zowaar zijn oren naar voren
Afbeelding

hier marije die chica richting trailer bracht, ze weet natuurlijk niets van deze foto, maar ik vond hem erg leuk
Afbeelding

een hele leuke foto van geert-jan en nordy
Afbeelding

carolien probeert achter lapland weg te duiken Verward en miriam vond dat een komisch gezicht Haha!
Afbeelding

moeder en dochter op het erf (lapland en scarlet dus) en trotse eigenaren er naast
Afbeelding

een van de 2 groepsfoto's, helaas waren carolien en miriam net weg, dus staan die er niet op...
geert-jan werd trouwens best de grond in gebeukt door alle dames Haha!
Afbeelding

en hier nog een groepsfoto, hier hebben we sabrina ingeruild voor noortje Haha!
Afbeelding

marije en renee kregen ff een rare bui, en ik met een fototoestel, tja, dat gaat op zo'n moment niet samen Schijnheilig
Afbeelding

natuurlijk ook ff reclame maken voor het lamoen, dit was dus mijn cap Haha!
Afbeelding

en last but not least, mijn heerlijk zadelbontje waar iedereen o zo jaloers op was *LOL* hij zit trouwens al wel los aan deze voorkant...
Afbeelding

nou dit waren de foto's... ik ben de enige die zo snugger is geweest om een fototoestel mee te nemen Frusty
groetties!
Laatst bijgewerkt door Liselot op 25-01-03 19:46, in het totaal 4 keer bewerkt

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 17:39

Leuke Fotoos!!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 17:40

Leuwk hoor *LOL* hoeveel bokt meetings waren er vandaag (T*ring !!)

it must be love

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 17:40

dat bontje heb ik ook (in het zwart)

zo te zien was het erg gezellig leuk!

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 17:45

het was idd heel erg gezellig... en volgens mij waren er vandaag 3 of 4 meetings

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 17:54

Jaaaa, foto's!
Ze zijn echt mooi geworden Liselot! Ik had eerlijk gezegd mijn fototoestel ook bij me, maar die lag in de auto en ach, jij hebt toch foto's gemaakt? Schijnheilig

Ik wist inderdaad niks af van die foto van mij en Chica, maar ik vind hem best leuk! Je kunt goed zien hoe warm Chica het had, maar ze was wel super braaf, of niet?

En aaah, die 1e groepsfoto, dat armpje! LOL
Die 2e groepsfoto vind ik wel goed gelukt! Hier werd Geert-Jan wat minder gekilt *LOL*

Die foto van Renée en mij is trouwens wel super fout zeg...Maar wel erg leuk Knipoog

Ik vond het echt heel erg leuk en ik vind het zeker voor herhaling vatbaar! Dus wanneer gaan we weer?

O, trouwens...hoezo jaloers op je bontje? Tong uitsteken

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 18:15

oh wat bwn ik jaloers op dat bontje grrrr Boos!
ik heb echt twee blauweplekken op mijn kont, van dat ontzettend fijne zadel Boos!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 18:17

susan schreef:
oh wat bwn ik jaloers op dat bontje grrrr Boos!
ik heb echt twee blauweplekken op mijn kont, van dat ontzettend fijne zadel Boos!


Aaaah, arme jij! Doet het erg zeer?
(Grinnikt heel stiekem... Schijnheilig )

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 18:28

het was echt super gezellig!!!! leuke paardjes (eigen paardjes) ook wel de huurpaarden hoor. die foto van marije en renee is leuk joh!!

groetjes noortje

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 18:43

op die 2e foto, moet je eens kijken wat voor een gekke bek modena trekt Haha!

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 18:44

Ik heb ook nog geen boktrit gemaakt zonder zadelbontje
En daar ben ik achteraf vaak erg blij mee als ik de andere verhalen hoor. *LOL*
Ziet er hartstikke gezellig uit, volgens mij hadden jullie er ook mooi weer bij. Ik heb vanmiddag in de regen buiten gereden.
Bij jullie ziet het er erg licht uit.
Leuke groepsfoto's ook!!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 18:47

Cody schreef:
Ziet er hartstikke gezellig uit, volgens mij hadden jullie er ook mooi weer bij. Ik heb vanmiddag in de regen buiten gereden.
Bij jullie ziet het er erg licht uit.


We hadden echt prachtig weer! Heerlijk zonnetje!
Maar dat was toen ik terug kwam wel anders hoor...Ik heb 25 minuten in de stromende regen gefietst en kwam nog zacht gezegt, zeiknat thuis!

En LiSSy, dat viel me ook al op ja! Gaaap! *LOL*
Laatst bijgewerkt door Marije op 25-01-03 19:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 18:49

klopt, het was iid lekker weer... het zonnetje liet zich zelfs nog ff zien. de laatste 5 minuten terug naar het lamoen was er wel een ijskoude wind. en toen ik thuis was begon het te regenen... geluk gehad dus.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 20:02

ja, gafe foto's en idd wanneer gaanwe weer? Haha! Ik vcond het heel erg gezellig!!!!
Ennuh, defi was echt n schatje

Euhhhh, marije (chrystal-gek) en ik hebben en hele leuke terugrit gehad Haha! Haha!
He liselot Haha!
euhm, laat marije dat maar uitleggen......

foto's zijn goed gelukt hoor! En in t najaar, als mijn paardje ook onder het zadel is, en tukkerrit in enschede, in t haagsebos. Gaan we dan met de paardjes door de mac-drive Haha!

Heey, marije, mac donalds????

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 20:37

Ziet er allemaal heel gezellig uit Knipoog

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 21:48

haha, ja het verhaal over de mac en de verkeerde bus heb ikgehoord:D

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

yorin

Berichten: 2279
Geregistreerd: 06-02-02
Woonplaats: Almelo :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 23:53

ok nu moet ik er cker ook nog ff wat in zette ik kom net van men vriend weer die me van het lamoen heeft opgehaalt duss nu moet ik er ff wat neerzette..
ik vond het een toffe rid echt leuke bokkers hoor! en dit doen we cker over man!
vooral chica was zon leuk beesie..
en ja die mond van modena. Ik vond het heel erg jammer dat ik yorin niet mee kon neen mar goed de volgenede keer beter toch??
ik vond het heel erg gezellie bellie en leuk alleen niet dat modena de heletijd voorop wou en dat ze de heletijd zo hard ging maar goed dat hinderde niet.
nou de foto's zijn mooi gelukt vooral die ik heb gemakt:D Lachen
whaha grappie hoor nou ik heb nu wel weer genoeg getypt haha ik spreek jullie allemaal weer op bokt doeggies greets en kisses sabrina!

- en - is + uit iets negatiefs kun je altijd iets positiefs halen! :)
Nieuwe aanwinst! :D

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 00:45

Lissy, ik zei je toch dat ik er niet opstond bij de gedeelde groepfoto's bij aankomst Haha! .

We hebben trouwens onderweg niet geruild van paarden zoals we van plan waren, maar ik heb er niet meer aan gedacht, want ik had wel een fijn paardje onder mijn kont, alleen het zadel tja, als ik recht op het zadel zat, zat ik scheef op het paardje en andersom, dus ik heb maar besloten dat ik maar scheef op het zadel moest zitten, want scheef op een paard lijkt me al helemaal niks.
Heb trouwens besloten dat ik ook maar een zadelbontje oid moet aanschaffen als er een volgende keer komt *LOL* .
Ben veels te verwend met mijn eigen zadel, en dan is het een domper als je op manegezadels rijdt Knipoog .

Maarre, Emiel was een superstoere Merens, hij hobbelde maar steeds ergens achteraan, voorop wou hij niet echt, maar met iemand anders voorop kon hij wel hard.
En dan ook echt hard.

Mij hadden ze verteld dat hij bij de eerste galop wel een bokje kon maken en verder niet echt wat zou doen, maar als ik pech had kon het wel eens voorkomen dat ik een boksalvo zou krijgen.
Dus ik had besloten dat ik met de eerste galop vooraan wou, als hij dan tenminste ging bokken, dat ik niet in de groep zat, maar vooraan en de vrijheid had.
Dat is er niet eens van gekomen, aangezien Emiel niet zo hard draafde, maar wel graag bij de groep wou blijven.
Toen er een stevig drafje werd in gezet, hoefde ik maar iets been te geven en hij zat in galop.
Heb geen ene bok meegemaakt (net zoals als er werd gezegd dat hij op sommige plekken er vandoor kon peren, dus ineens links of rechts af een pad zou inslaan, wat dus ook niet gebeurde).
Nadat ik met de galop vooraan kwam, begon de galop pas echt.
Ik wou nl naast Geert-Jan rijden (omdat hij helemaal voorop reed) en moedigde Emiel aan om wat harder te gaan, wat Geert-Jan in de gaten kreeg en mij dus een klein beetje voorop liet gaan waarna hij de sprint inzette.
Eerst was het galop, toen rengalop en toen Geert-Jan voorbij kwam, nog een versnelling hoger in de galop.
Dat ging echt hard, tranen liepen met tuiten over mijn wangen.
Dat was echt supergaaf.

Wat ook echt leuk was, was de kuil, vooral de eerste keer.
Ik had begrepen dat we door de kuil heengingen, maar niet hoe!
Emiel wist het wel, in de grote groep er flink hard achteraan.
Ik weet nu welke versnellingen Emiel heeft Haha! .
Daarna wouden we het nog een keer doen, dus wij omdraaien en eerst de kuil af (gewoon in draf, achterover zittend) waarna ik verwachtte dat Emiel beneden wel in galop zou aanspringen, maar hij was een van de 2 voorste, dus tja, dan is de versnelling er ineens niet meer.
Hier had hij wel aan afwijking naar links, want voordat we nog de kuil inwaren, zat ik ineens op de hei.
Zat al te bedenken hoe ik dat moest oplossen, want we waren nu afgezonderd en meneertje wou bij de groep blijven, dus als die door bleven gaan, of ik hem wel eerst terug op het zandpad kon krijgen en daarna de kuil in, ipv vanaf de hei richting de kuil wat me absoluut niet verstandig leek.
Gelukkig wachtte de rest van de groep en kon ik weer aansluiten.
Toen zat ik vooraan samen met Yorin (Sabrina) op Modena, en die ging niet zo hard, dus Emiel ook niet, rustig galopje.
Beneden in de kuil liet hij weer merken dat hij de afwijking naar links had terwijl we in de galop zaten, maar hier kon ik gewoon weer terug sturen.
Was wel jammer, ik had die versnelling daar nog wel een keer willen meemaken, maar dat heb ik niet meer gedaan.
Wel galop en ook nog wel hard, maar niet meer zo hard.

Wat ook wel lachen was, was toen ik samen met Marije op Chica bij de groep wou aansluiten, Chica in galop aansprong, net als de mijnes, maar toen we bij de groep waren, ik nog steeds in galop zat en ik dus maar naar rechts langs de groep stuurde, door de berm dus.
Emiel bleef in de galop, ook toen we een tak zacht groen vlak boven de grond tegenkwamen, wist niet wat hij ging doen, opzij, erover heen springen of er doorheen banjeren.
Dat laatste dus, daarna kwamen we takken tegen die mij wel kon raken, dus was ik bezig met takken ontwijken ipv Emiel inhouden.
Toen waren we vooraan, maar met Emiel nog in galop.
Modena met Sabrina erop, dacht dat hij ook wel in galop kon, dus terwijl de rest nog in stap was, gingen wij er galopperend vandoor.
Niet op hol, gewoon een galopje.
Toen we in de gaten kregen, dat de groep wel ver achter bleef, maar gaan stappen en wachten tot de rest weer aansloot.

En dan dacht je dat hij wel moe moest zijn, nou niet dus, wel sloom zoals de hele rit als we draafden, maar niet moe.
Dus als we achter raakten, maar weer even een galopje, en wou een ander paard een sprintje, ook goed.
Eenmaal terug afgezadeld en nog even gestapt, maar Emiel wou liever gras eten.
Toen we voor Liselot op de foto moesten, had ik hem op de straat staan, maar voordat we op de foto waren gezet, stond hij alweer met zijn neus in het gras.
Dus toen daar maar een foto gemaakt, met een domme smile op mijn gezicht en met Emiel met zn neus in het gras.
Daarna dekentje op en in stal gezet.
Nog eventjes foto's gemaakt en daarna keerde iedereen huiswaarts.

*Liss, Machie, morgen vertel ik dat verhaal wel, heb volgens mij nu wel genoeg getypt Haha! Haha! Haha!

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 00:49

Ooh, ja, nog eventjes iets Liselot, stel die kleuren van je camera bij Haha! .
Ik heb een echte RODE jas met oranje vlakken, geen rood/oranje achtige jas met nog oranjere vlakken .

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 08:52

ziet er kjoet uit, mooie kwaliteit

yorin

Berichten: 2279
Geregistreerd: 06-02-02
Woonplaats: Almelo :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 12:22

ja leuk he??? whaha ik vond het heel leuk we kunnen wel een tukker rid aan eht strand doen whhah groetjes sabrina

- en - is + uit iets negatiefs kun je altijd iets positiefs halen! :)
Nieuwe aanwinst! :D

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 13:54

Het was idd erg gezellig!!!! Ik heb nu alleen ook een zere kont van het zadel, en ook nog eens een schuurplek Verdrietig Maar goed, mijn kleine fjordje was wel erg leuk (behalve haar afwijking naar rechts, maar ach... Knipoog En het zadel, maar goed... Tong uitsteken) En het viel me nog erg mee dat ze met haar korte pootjes nog zo hard kon! Helemaal in de kuil en de enalaatste keer de galop *LOL*
En op het eind kon ze ook niet meer stappen, helemaal niet toen die andere groep daarvoor reed.... Maar ze was wel leuk Knipoog

Was wel jammer dat we bestwel snel weg moesten alleen, maar we zijn zelfs bijna in een keer goed teruggereden!!!! *Bijna Knipoog*

*En trouwens, mijn jas is ook ROOD! en niet oranje Verward*

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 14:26

Ja, Renée, wrijf het er maar in Tong uitsteken
Ik vergeet echt noohooit meer mijn routebeschrijving, dat is zeker.
Gelukkig waren Geert-Jan en oud boertje zo vriendelijk ons de weg te wijzen

He, bedankt Sabrina!
Chica is ook af en toe wel een schatje hoor. Héél af en toe Knipoog

Jeetje, Marije, wat kun je verhalen typen! Schrijf je straks ook nog even een verslagje voor ons?

Maar galop zat er wel in he? Ik kan de laatste keer niet meer herinneren dat ik zó hard ging! Zo gaaf! In het begin vond ik het wel eng, omdat Chica best moeilijk te stoppen is, maar toen ik erachter kwam dat ik haar alleen maar achter een Fjorden-kont hoefde te sturen en ze stil stond, mocht ze voluit! *LOL*

En dat aan het strand vind ik een super idee. Wanneer gaan we? Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 14:47

Leuke foto's hoor. Je kunt wel zien dat jullie een gezellige dag hebben gehad!

* To Belg, or not to Belg *

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 15:04

Ik zie het nu pas, maar wat een gave bonte loopt erbij.
Als ik het goed bekeken heb (en aan de naam te horen) moet dat Lapland zijn? Is dat een bokkers-paard of een huurpaard?
Echt een leukerd!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers