Er af gevallen!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gigelo

Berichten: 281
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Son en Breugel

Er af gevallen!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 00:11

Hallo bokkers, Afgelopen woensdag ben ik wezen zandhappen voor de eerste keer van mijn nieuwe paard.

Ik was aan het lessen samen met medebokker Desiree en eigenlijk ging het best goed totdat ik aan het galopperen ging.
Ik galoppeerde op een volte en Radonja nam de bocht iets te ver naar buiten en ik zat niet goed op te letten....... BOEM kei hard knalden we tegen de muur en ik bleef natuurlijk met mijn been achter de ijzere spant hangen met mijn knie.

Radonja schrok van mijn geschaaf langs de muur waardoor ze met 4 benen tegelijk naar binnen sprong en ik rechtdoor ging zonder paard en daar lag ik dan.

Ik begon natuurlijk te schreeuwen want echt mijn hele been deed zo'n pijn, dat was echt niet te harden.
Nu loop ik al 2 dagen met krukken en kan geen kant op, maar ik heb foto's laten maken van mijn knie en alleen errrrg gekneust.
Alles komt goed, maar ik ben voorlopig wel even uitgereden.

Iedereen noemt me nu Anky, maar gelukkig valt het bij mij dan wel mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn eerste kindje is geboren... en ze heet ROBIN!!!!!!!!!!


kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 00:15

Heel veel beterschap !
groetjes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 00:32

Ik leef met je mee!!! Ik zit nu ook thuis door een val van een paard. Zie topic: Vliegles gehad.
Sterkte!!

Ook bekend als Kim20!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 02:14

Hmm ik heb dat ook eens gehad, een knie zo dik als een voetbal omdat mijn ponietje (is al een aantal jaar geleden) tussen zijn voorganger en de muur dacht door te kunnen galopperen. Toen stond daar dus DE BINT (zo'n stalen paal die een gebouw overeind hoord te houden) en BOING. Mijn knie moest leeg gezogen worden omdat hij zo opgezwollen was, daarna kon ik hem pas weer buigen...

Kep wel de les uitgereden, paardje nog naverzorgd (alles hinkend) en toen pas naar het ziekenhuis Haha!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 20:40

Ìk leef ook met je mee Iris !
Hoe gaat het nu met je ? loop je al wat beter ?
ps: ik kom binnenkort weer een keertje langs.......bye bye...

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:55

Beterschap!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:01

Oej, dat klinkt niet goed...

Beterschap, sterkte met je knie!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 22:36

Beterschap! Kneusen is niet altijd best, want het blijft dan je zwakke punt Huilen dan en eentje gebroken , dit is nu precies een jaar geleden en het doet af en toe nog steeds erg pijn. En ben een keer met mijn grote harsens op een betonnen muurtje gevallen (en ja ik had mijn cap niet op ) en dat was dus een ritje ziekenhuis met een zware hersenschudding en een ingeklapte long Huilen en ik heb aan die val dus een irritante koppijn overgehouden die bijna dagelijks aanwezig is Boos! verder was alles wel goedgekomen, maar heb helaas weinig beleerd van deze gebeurtenis, want rij nog heel vaak zonder cap Haha! Verward en ik heb een hele mooie casco liggen Schijnheilig nu ben ik een paard aan het inrijden en wie vergeet een cap op te doen.............. schaam schaam schaam Lips are sealed
Maar ik hoop dat je heel snel weer op de been bent en alles weer helemaal goed gaat! heel veel beterschap toegewenst!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 10:18

wat erg.
nou ja niet dat je nu veel kan doen buiten maar toch.......
veel beterschap.
gelukig hebben ze bokt uitgevonden.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 14:03

HEel veel beterschap!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zeppelin, Fleuribelle, GoogleAdsense, herous, hwn, janneke584, Jussem, LesleyAnne, PeerAppel, Telpeva, TinkerTreas en 77 bezoekers