Imker is uit logeren

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Imker is uit logeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 20:14

Bij de buurvrouw Bloos . Zij belde mij vandaag op met de vraag of ik Imker dit weekend, tot en met maandag bij haar wilde stallen, omdat het mannetje van de gemeente kwam kijken voor haar milieuvergunning. Ze heeft vergunning voor 27 paarden, en komt er nu een stuk of 14 tekort.

Ik zag meteen de kans tot uitslapen voor mijn ogen verschijnen, en heb Imker meteen gebracht (met trailer, voer, zadel en al). Bij de buuf aangekomen heb ik hem even gelongeerd, wat erg spannend was, de buurvrouw heeft in plaats van een paard een snurkend varken gekregen, ik hoop niet dat het gemeentemannetje dat ziet Haha! !
Nu staat hij gezellig naast een nieuwe buurvrouw, met uitzicht op de wei en een boel nieuwe vriendjes, die hem verwelkomden met een heus hinnikkoor...

Wat zal ik morgenvroeg lekker kunnen blijven liggen, zeg.
Het is wel een beetje vreemd nu, om niet naar achter te kunnen lopen en je paard te zien, maar voor 4 daagjes moet dat toch te doen zijn.

Hopelijk heeft hij het een beetje naar zijn zin, hij keek wel zielig toen ik wegging... Lovers

Toos paardloos


nicky88
Berichten: 30
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: Deventer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 21:26

waarom moet je buurvrouw persee 27 paarden hebben dan?
waarom mag ze er niet 14 te kort hebben?
je wend er vast aan en ze komt toch snel weer terug!

-xxx-

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 21:58

Ik denk dat die meneer komt kijken hoeveel er staat voor het verlengen van de vergunning en als er maar weinig paarden staan, dan kon dat wel eens naar beneden bijgesteld worden en dat is niet zo fijn...
Dat lijkt mij een logische verklaring tenminste, maar Imker zal het vast zelf nog wel even vertellen.

Lekker hoor, voor zolang als het duurt, geniet van je weekend!

Nulla tenaci invia est via

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:15

hoi!
ecthw el leuk joh!! Knipoog
ik zou ook wel zo'nbiggetje willen!!hihih Haha!
k wee nie veel meer te zeggen....tjah. Huilen
doeidoei!!
Lovers Irene Lovers

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 12:25

Margreet schreef:
Ik denk dat die meneer komt kijken hoeveel er staat voor het verlengen van de vergunning en als er maar weinig paarden staan, dan kon dat wel eens naar beneden bijgesteld worden en dat is niet zo fijn...
Dat lijkt mij een logische verklaring tenminste, maar Imker zal het vast zelf nog wel even vertellen.

Lekker hoor, voor zolang als het duurt, geniet van je weekend!



Je hebt helemaal gelijk. Het gaat idd om het verlengen van de vergunning. Als ze er een paar tekort komt, is het geen ramp, maar een stuk of 10 is toch te veel.

Dadelijk ga ik eens kijken hoe Imker de nacht heeft overleefd. Ik moet zeggen dat ik hem echt heel erg mis. Het is zo stil hier op het erf.... Huilen

Toos paardloos

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 15:12

Waar heeft ze al die paarden vandaan dan ??
Wel leuk, dat logeren Haha!.
Maar wel stilletjesi s he tdan heey Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 20:16

Haffielover schreef:
Waar heeft ze al die paarden vandaan dan ??
Wel leuk, dat logeren Haha!.
Maar wel stilletjesi s he tdan heey Knipoog


Die leent ze nu even van mensen bij ons uit de buurt. Ook 3 van mijn vriendin, dus zo komt ze er stilletjesaan wel.

Ergens heeft dat logeren wel voordelen, vandaag heb ik heerlijk op mijn gemak Imker's staart gewassen en zijn voetjes, met warm water op een prachtige spuitplaats en heb ik kunnen rijden in een 20x60-bak, morgen weer een keer!!!

Toos paardloos

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 09:30

Niet verkeerd, voor jou en Imker!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Monique1963, onpaard, SusanH en 43 bezoekers