Geld uitgeven blijft leuk!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Geld uitgeven blijft leuk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 19:46

Vandaag lekker wezen winkelen bij HippoStyle in Amersfoort. Ze hadden veel in de aanbieding en dingen voor 50% korting. (zelfs lederen laarzen, mountain horse laarzen en nog veel meer) Even bij de winterdekens wezen kijken, maar ik had eigenlijk toch niet echt een deken nodig.
Wel had ik een warme zweetdeken met hals nodig. Ze hadden een hele gave Toupe kleurige (dat is een beetje mosgroenig-beige) met hals met zwarte bies. Heel erg sjiek. En hij was er ook nog in de maat die ik nodig had! Dus die in ieder geval mee genomen. Wilde ook nog een beetje maf dekje. Vond een Donkerblauw X lichtblauw X gewoon blauw X beige geruit! Echt zoo stoer. Zoo fout dat ie gewoon gaaf is. Die was in de aanbieding, dus mooi meenemen. Helaas was die zweetdeken niet in de aanbieding en was ik nog veel geld kwijt,voor het goede doel Haha! . Maar zo'n klein winkeltje en ik heb er nog anderhalf uur rond gelopen. Allerlei rijbroeken gepast maar wist niet helemaal wat ik zocht en dat is het toch moeilijk! Dus ben ik blij met m'n zweetdeken,dekje en een grote zak snoepjes Vingers aflikken

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne



kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 19:53

He hallo
Leuk he ruitersportzaken Haha!
Ik ben altijd (veel) geld kwijt als ik ga Haha!
Ik heb van de week nogal veel gekocht ivm kojack zijn reis dus mijn moeder is weer blij met me!
Ik heb van de week 1 grote concourkist gekocht, om de spullen te vervoeren.
1 kleinere gekocht voor de poets en verzorgspullen.
1 hele gave Italiaanse deken.
1 bucas regendeken.
1 paar extra teugels, ko eet ze namelijk nogal graag op Haha!
Volgende week komen er nog Italiaanse sponsor dekens van ons bedrijf Haha!
1 geluk heb ik, al mijn paarden hebben maat 195 van deken Haha!
Groetjes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 21:42

leuk!
ik(simone)(jordy)ben erg veslaafd aan paardenspullen kopen (vraag maar aan richtje!)
Ik wil dan alles wat ik tegen kom en leuk vindt hebben! erg jammer dat ik er dan het geld niet voor heb!

Hou van me liefje!!!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:11

Ik ben nooit zo'n geld uitgever in ruitersportzaken *LOL* Heb eigenlijk de meeste spullen wel Haha!
Ben wel erg benieuwd naar je deken en dekje Lachen Klinkt goed, maak even een foto...!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:30

Weet je hoe dicht je dan bij mij zat (woon in Leusden)... VOlgende keer ff waarschuwen, dan gaan we samen Haha!

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 12:09

Ga binnenkort naar divoza. Dus diegene die vanuit deze buurt mee wil! we hebben nog 2 plekjes in de auto vrij. Heb nog wat spullen nodig die hier in de buurt veel duurder zijn!

Binnenkort zal ik even foto's maken! Vooral van dat geruite dekje

Dr_Jacksel : Als ik dat had geweten! Vind het altijd gezellig om met een clubbie te gaan. Mijn vriend viel al half in slaap nadat ik de 5e rijbroek aanpastte Gaaaap

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 17:31

Hee Ymke, ik en Melissa willen dan wel mee!!

Leuk is dat altijd he, shoppen voor je paard! Ik doe dat altijd nog liever dan dat ik spullen voor mezelf moet hebben! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Googlebot, Ubermetrics en 5 bezoekers