yihoo! mensport in de regen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rivella-R@chella

Berichten: 308
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 19:42

Ja ja, ook al is het vandaag dan zulk slecht weer, de menwedstrijd met wegparcours werd niet afgelast en maar goed ook anders waren Boris en Jan (de eigenaar) geen kampioen geworden. Ik ben heel trots op ze en omdat het de 3e maal is mogen ze de wisselbeker houden! We waren na de wedstrijd helemaal doorweekt en ik kreeg het hartstikke koud brrrr, maar het was het wel waard,
groetjes Rachel


Rivella-R@chella

Berichten: 308
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 19:47

oh ja door de gladheid was boris nog onderuit gegaan terwijl hij heel langzaam de bocht door draafde. Hij viel in slomotion leek het wel, zo plok opzij. Hij zette zijn voetjes weer goed onder zijn lichaam en na 2 pogingen stond hij weer, echt heel rustig, gelukkig was er niets aan de hand Pling .
Knipoog R@chel

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 19:47

a wauw te gek man!was dit zware marathon en dan enkel twee om vierspan en dan paarden of pony's vertel eens meer!

soms is het beter om te zwijgen

Rivella-R@chella

Berichten: 308
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 19:52

Nee, het was geen zwaren marathon. Deze was bestemt voor zowel paarden als pony's en zowel enkel als 2span. Wij reden met een grote pony, vooral de waterbak was heel erg tof! Het was dus wel recreatie, maar wel heel erg leuk


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:03

ahah leuk hoor!ik rijd ook aangespannen,enkelspan met een welsh A pony

zie profile

soms is het beter om te zwijgen

Rivella-R@chella

Berichten: 308
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 20:22

hai sanderijn, ik heb je profiel eens bekeken, wat een leukerd zeg, die tinkerbell!
Ik ben me gaan intereseren voor mennen toen ik boris als verzorgpony kreeg. De eigenaar ment met hem en ik probeer steeds wat dingetjes op te pikken. Ik weet nog goed dat ik de eerste keer probeerde te mennen, ik wilde alles met mijn benen doen, maar ja dat gaat een beetje moeilijk he Haha! *LOL* Haha! . Ik rijd zelf met boris bij de ponyclub (dressuur en springen), binnenkort beginnen de eerste officiele wedstrijden voor boris en mij, heel spannend dus.
nog veel menplezier,
groetjes Rachel

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 20:35

o gaaf zeg!nog een men-freak,die zitten hier weinig helaas.zeker meiden mennen weinig.maar jantina is een enthausiast menner en ik intussen ook!mijn pony is natuurlijk nog te jong om al echt veel van te vragen maar ik vind het mennen zo super.maar die eerste keer mennen had ik hetzelfde als jij,ik wilde ook alles met mijn benen doen.mennen is veel moeilijker dan mensen over het algemeen denken!

soms is het beter om te zwijgen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:06

Ja ik ben ook menfreak!
Ook al ligt dat nu een beetje op de kont, door een klein Extreme duivel genaamd Udinde.
Maar met Berber men ik wel, ook al moet ik haar vaak afstaan aan mijn zus.

Dit ben ik met Isolda, in 96:
[img]../upload/49/waterbak96.jpg[/img]

en dit vorig jaar:
[img]../upload/49/Waterbak mooi.jpg[/img]

en dit is Berber met mijn zus en vader:
[img]../upload/49/berber_waterbak_91.jpg[/img]

mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 21:43

Wat gaaf dat er meer men-freaks zijn! Ik ben nog maar pas bezig (heb in december mijn koetziersbewijs gehaald, en ben sindsdien helemaal verknocht. Ik rij ook nog gewoon, maar met Lizzy kan ik niet meer rijden, en die ben ik nu aan het beleren voor de kar! Ze doet het echt super (eerst alleen erachter lopen, toen met een band, en nu met een slede) Ze is er nu aan toe om voor een echte wagen te gaan (ik ben het show-wagentje van mijn opa aan het opknappen, daar kan ze heel goed voor)
Hebben jullie tips hoe ik dit aan moet pakken?? (ik heb het namelijk nog nooit gedaan, en de friezen in Oenkerk, waar ik het mennen 'geleerd' heb (voor zover je dat kan leren in 1 week...) waren heel erg braaf, vandaar.

Ik ben benieuwd hoe jullie het aanpakken!

Groetjes mariska

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 22:28


soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers