Ongelofelijk, twee ongelukken in 8 dagen.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esther

Berichten: 4141
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Ongelofelijk, twee ongelukken in 8 dagen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 10:18

Vorige week donderdag was ik voor mijn werk onderweg samen met 2 collega's, 1 collega is Charlotte (Rocamore hier op bokt). Ik ben toen van achter aangereden doordat de 3e auto op de 2e botste die weer op mij knalde Boos! . Gelukkig alleen materiele schade.

Vandaag is Charlotte weer voor het werk onderweg, heeft ze zo'n zelfde aanrijding. Gelukkig weer alleen materiele schade, al voelt ze nu haar rug wel wat. Het is natuurlijk niet niets om 2 keer in een week zo'n klap te krijgen.

Aangezien wij de enige vrouwen in de meetdienst zijn krijg je nu natuurlijk al die opmerkingen van:"vrouwen achter het stuur"..
Als die mannen nou eens afstand hielden, en niet als ze een vrouw voor zich hebben in ene gaan bumperkleven om aandacht te trekken... Extreme duivel Schijnheilig

Sprakeloos


tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 10:46

ik ben 3x aangereden in 1 maand
en dat 3x niet mijn schuld!!

eerste keer me pa zijn jeep werd ik van achtere gebotst door een bmw z3 Lachen
tweede keer me ma der auto,toen waren bij de vrouw achter me der remkabels gesprongen,en dat van de brug af. dat was wel een flinke klap Boos!
en de laatste keer me eigen karretje die man zag niet dat ik nog stil stond en hij kwam aan rijden, boem

dat maandje was veel formulieren invulle

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 11:13

Hihi met drie verschillende auto's, da's knap tije!

Hmmz balen Esther!je hebt er idd niets aan.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Katja
Blogger

Berichten: 42171
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 14:32

Balen zeg! Zorg dat je collega haar rug goed in de gaten houdt je weet nooit of er toch niet iets beschadigt is.
Toen ik mijn auto net nieuw had is er twee keer iemand vol bovenop gereden toen ik hem geparkeerd had. Gingen ze bij de verzekering allemaal vragen stellen omdat mijn rijbewijs net nieuw was omdat ik m'n E gehaald had. Verward


Esther

Berichten: 4141
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 16:05

Vorige week toen ze achterop mijn auto gereden waren was er ook politie bij gehaald. De agenten hebben toen al pogingen ondernomen om haar rijbewijs en papieren te mogen zien, vandaag moest het dan echt.
Nou hebben wel meer mensen moeite om ons uit elkaar te houden, en we lijken toch echt niet op elkaar. Er zijn verscheidene collega's die mij consequent Charlotte noemen en haar Esther. Toen kwamen die agenten ook nog eens bij haar..... Lips are sealed Moeilijk hoor twee dames uit elkaar houden.

Sprakeloos

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 19:32

He Esther, dat is schrikken! Wens Charlotte maar beterschap met haar rug.
Enne, rustig aan doen in het vervolg he.

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, blondies, CarpeDiem_, claudtje, Flew, gerlindie, GoogleAdsense, Grainey, HELder, IASCrawler, Ipsiedipsie, JoyenUnory, manubres, MoniqueT, nafkedemi, NinaZ, Room_Soesje, RoronaZorro, Roulette_, SentiBot, Sintara, Switch2016, Vuri en 76 bezoekers