Nog 70 dagen...*zucht...naar Australie!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Nog 70 dagen...*zucht...naar Australie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 15:38

Ik ben druk aan het aftellen...over 70 dagen (pfffff... wat klinkt dat nog ver weg zo... ) en dan ga ik naar Australie Party!! naar mijn (nieuwe) lief Lovers *zucht* *zwijmel* *zucht* Dus als iemand tips heeft hoe ik het kan doen lijken of de tijd sneller gaat... of als iemand in Australie geweest is... Ik zit aan de oostkust, in Brisbane en we gaan waarschijnlijk een dagje naar tamworth... is immers "maar" 6 of 7 uur rijden. Maar pfoeh, wat gaat de tijd langzaam als je verliefd bent en je "slachtoffer" zo ver weg woont zeg... Frusty Dus mensjes die al denken dat een lange afstands relatie binnen Nederland ellendig is... misschien voelen jullie je nu weer ietsje beter Haha! Kom op, help mij eens de volgende 70 dagen door te komen allemaal!!! Knipoog


fokfanaat

Berichten: 20206
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 15:43

Vorig jaar zijn we 4 weken down under geweest (met mijn zoontje van 1,5) In Cairns, Brisbane en Melbourne

Tja wat kan ik ervan zeggen Tis een belevenis!!!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 15:50

Goh, ik wou dat ik je plaats was!!!! Breng je een aussiezadel voor me mee Haha!??? Haha!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 16:14

sonjabelgium schreef:
Goh, ik wou dat ik je plaats was!!!! Breng je een aussiezadel voor me mee Haha!??? Haha!


Ik wou toch liever zelf naar mijn liefje gaan hoor Haha! En tsja...de Australische douane schijnt erg streng te zijn... anders was het best een leuke idee geweest om op zoek te gaan naar een Aussie stockzadeltje... Ik vraag me trouwens af hoeveel ik uberhaupt van het land te zien zal krijgen... Bloos ... Schijnheilig

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 16:52

ik wil ook wel us naar australie, lijkt me kewl, maar eerder naar new zealand Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:15

Hoe kom je in vredesnaam aan iemand uit Australie? Lachen Ken je hem uit Nederland of via internet ofzo?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23400
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:39

ik ben er 2x geweest en we gaan volgend jaar weer, als je iets wil weten, pb maar!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Druif_01, GoogleAdsense, herr_balou, Jussem, karinmanon, Lis_Ol, Mogamba1997, Slagroomsoes, soesie, stella92, Stybba, xBeauuu en 122 bezoekers