Andalusische rijschool in Antwerpen en Maastricht?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mandymonica

Berichten: 802
Geregistreerd: 31-05-02

Andalusische rijschool in Antwerpen en Maastricht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 14:44

Wie weet een beetje wat het programma is van een voorstelling van de "Real Escuela Andaluza del Arte Eceuestre", oftewel de Andalusische rijschool uit Jerez? Lijkt het heel erg op de Spaanse Rijschool uit Wenen of zitten er wezenlijk andere leuke dingen in??

Dit, omdat ik graag met mijn vriend hierheen zou gaan, maar hij heeft zich bij de Lippizzaners in Ahoy al zo zitten vervelen en dat wil ik hem niet nog eens aandoen Gaaaap Slapen Wie weet er meer van?

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 15:02

mandymonica schreef:
Wie weet een beetje wat het programma is van een voorstelling van de "Real Escuela Andaluza del Arte Eceuestre", oftewel de Andalusische rijschool uit Jerez? Lijkt het heel erg op de Spaanse Rijschool uit Wenen of zitten er wezenlijk andere leuke dingen in??

Dit, omdat ik graag met mijn vriend hierheen zou gaan, maar hij heeft zich bij de Lippizzaners in Ahoy al zo zitten vervelen en dat wil ik hem niet nog eens aandoen Gaaaap Slapen Wie weet er meer van?


Dit betreft de Koninklijke Andalusische Rijschool, hier wordt alleen met P.R.E.s (Pura Raza Espanola) gereden, en ja het betreft wel dressuur van de Spaanse School, vergelijkbaar zoals je die bij de Spaanse Rijschool uit Wenen ziet.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 15:25

In maart komen ze naar Antwerpen, ik heb hier ergens de gegevens liggen. De kaartjes vind ik wel héél duur, maar ik zou toch graag gaan. Ik geloof dat het bestelnummer voor België 070 345345 is.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 15:39

ik ben daar heel wat jaartjes geleden weze kijken. het is erg zwaar, maar leuker dan deurne.

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 15:58

Wij gaan 29 maart naar Antwerpen met een groepje van stal. Zit al echt af te tellen. Verschil met Wenen is wat mij betreft de meer schwung en afdruk die de Andalusische paarden hebben, de nog fijnere afwerking en de hogere sprongen. Het programma bestaat wel uit min of meer dezelfde onderdelen.

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:01

Hoi Mandy,

Vraag aan Tamara, Dick of (en) Eileene en Jacqeline wat zij ervan vonden in Spanje zelf. Naar mijn weten is dit dezelfde school die zij daar ook hebben gezien.
Volgens mij hebben deze 4 mensen ook de Spaanse School in Ahoy bekeken.

Zelf ga ik kijken in Antwerpen maar weet niet wat nu de meest geschikste dag is.

Iemand?

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 12:32

Ik ga ook naar Antwerpen.
Mijn ouders (die gaan ook mee want die wilde me verrassen Haha! ) hebben meteen de duurste plaatsen genomen op de eerste rij Haha!

Hier is een zalenplan, http://www.sportpaleis.be/?page=zaalpla ... nummer=300

Wij zitten rechts op die oranje lijn, ik kan ni wachten Dromen