ZZ-licht proeven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Syllie

Berichten: 562
Geregistreerd: 12-02-02
Woonplaats: Brouwershaven

ZZ-licht proeven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 13:32

Hoi,

Ik zou graag willen weten waar ik een ZZ-licht proef vandaan kan halen, heb al bij de website van het ZZGP gekeken maar daar staan alleen Junioren-, Young Rider-, en Grand Prix proeven op. Ik ga nog geen ZZ-licht starten maar ik zou al wel wat dingen willen oefenen. Weet ook wel wat er in de proef voorkomt maar niet hoe de proef in elkaar zit. Dus als iemand aan zo'n proef kan komen???

Of moet je dan misschien eerst lid wezen van het ZZGP, zou ik wel raar vinden omdat je dan helemaal niet echt kan oefenen.

xxxies
Syl

Er zijn veel mensen met paarden maar erg weinig paardenmensen


Nicky74
Berichten: 197
Geregistreerd: 23-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 14:47

als je wilt kan ik je wel een kopie van een ZZ licht proef toe sturen per fax of zo
PB me maar even. Ik heb het complete boekje thuis

Hoe behandel je het onderwerp tolerantie bij een inburgeringscursus.

loesje

Suzanne F.

Berichten: 49168
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 19:37

Jahoor heb hem zo liggen. Mij kan je ook pb-en...

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:00

Zou een van jullie eens zo'n proef naar mij willen mailen?
Ik ben er dan wel niet aan toe, en misschien met haar benen komen we nooit zover. (en geld niet te vergeten). Maar het lijkt me wel leuk om zo'n proefje eens te lezen en misschien thuis een aantal oefeningen te proberen.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:01

je kunt ook op www.knhs.nl bij 'wedstrijdsport' kijken. Dan zie je van zelf de link!!!!!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:24

Waar dan?
Als ik onder dressuurproeven kijk, krijg ik alleen de onderdelen (zoals in de kur moet) maar waar kan ik dan de hele proeven vinden?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tess__ en 41 bezoekers