zucht, hon is soms echt een muts

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 11:31

gister ben ik niet geweest omdat ik ziek was, kom ik net op stal, ligt er een lege zak brokken op de grond. Op zich helemaal geen ramp, want er zat nog maar voor 2 beurten in ofzo. Staat ze eerst dus heel ontschuldig te kijken, toen ik zei van wat heb je nu weer gedaan. Maar ze stond dus echt te kijken van ik??? Ik heb helemaal niks gedaan!~!!!!!!
Het probleem is alleen dat ik nu dus geen brokken heb, en aangezien adriaan op cursus is, kan ik ze ook niet halen (heb geen auto). Dus heb ik haar ipv 1 plak maar 2 plakken hooi gegeven. Dus ik zet haar weer op stal, doe de deur dicht, zeg gedag, staat ze te kijken van hey, je vergeet wat hoor!!!!
Maarja, geen brokjes voor haar vandaag.



miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 11:36

Jaaah...
paarden kunnen nog onschuldiger kijken als de meeste baby's....
ongelofelijk....
op de manege staat ook een paard dan gooit ie iemand eraf en dan staat ie echt te kijken van 'huh.. heb k dat gedaan'...
maarja...
t zijn wel scheetjes!!!

..... leeg .....

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 11:51

Dat vind ik nou de humor van paarden hahaahaha.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 12:49

Heerlijk zo´n eigenwijs beest. Daar heb je tenminste lol mee.

gr Pris

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 16:11

Toutie, het paard dat bij die van mij staat is een uitbreker (uit het land). Ze weet heel goed waar het voer staat. Bij de biks kan ze niet komen (staat in eendichte kast), maar de musli zit in een zware metalen ton. Heeft ze vorige week met veel moeite (deenk ik, want die ton staat in een achteraf hoekje, en de deksel is behoorlijk zwaar) de deksel eraf gehaald en de muesli opgevreten, ik denk wel bijna nog 10kg! Mazzel dat ze er niet ziek van is geworden!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 15:31

Hahaha, ik ken het precies. Wij hebben de Fjord ook als bijnaam HOUDINI gegeven, als je ook maar een minuutje weg bent staat ze los. Halster hangt dan op onverklaarbare wijze nog aan het halstertouw aan de ring in de muur te bungelen en mevrouw staat dan met haar neus in de biks-ton of muesli-ton. Vork Eet smakelijk!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 21:48

het verhaal komt mij heel bekend voor jah. Soraya kon ook altijd zo onschulig kijken als ze me er weer eens vanaf had gegooid!! Echt grappig was dat!!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 21:59

Het paard van een kennis van mij kan zijn staldeur openmaken. Het is een schuifdeur waarbij je een stang naar beneden moet trekken om de deur open te maken. Dat paard kan dat dus!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 22:02

Hee, dat kon het paard van vrienden van mij ook dus toen hebben ze een extra grendel helemaal onderaan op de deur geplaatst...toen heeft ie maar net zo hard lopen trappen dat de deur in 2-en brak... *LOL* *LOL* *LOL* kon ie er ook uit...hihihi...en zijn broertje was er weer errug goed in om de voerton open te krijgen... Knipoog

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 22:04

paarden met karakter, die mag ik wel.

nikki_oud
Berichten: 129
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 12:53

ik reedt altijd op zo'n ondeugend klein, zwart welshje. had ik h'm opgezadeld, liet ik h'm effe opgezadeld in de stal staan (stand) kwam ik terug lag z'n hoofdstel op de grond?!?! vraag me niet hoe ie dat voor elkaar kreeg...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 12:56

Ik ben ook wel eens van mijn paard afgevallen, en die kijkt dan ook om van: hee wat doe jij daar op de grond? jij hoort och op mijn rug Verward Verward

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 13:12

Mijn shetje is ook zo'n ondeugd! echt overal probeert ze onderdoor of dooheen te gaan! Pas is ze het land uitgebroken en ook richting voerton gegaan en het erge is dat de andere 5 pony's er zo achteraan gaan die zien Punkie als leidster!! Dus eten ze met z'n vijven de hele voerton leeg of trekken het hooi uit de hooiberg is ook zo leuk al die balen op de grond!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, anjali, ComscoreBot, DemiSisa, Esperanza, Poety, Vagabondo en 34 bezoekers