Hebben jullie ook van die leuke collega's?? Update

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Hebben jullie ook van die leuke collega's?? Update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 10:51

Nou ik niet.

Zal proberen het uit te leggen. (ik werk als telefoniste/receptioniste samen met nog een meisje)

Gisteren gingen we met het werk uit eten, omdat twee collega's weggaan. Kwam er woensdag een collega van de administratie bij mij en zegt "we moeten op de foto en die foto gaan we op een muispad zetten" ik samen met mijn collega mee omdat we het een goed idee vonden. Dus zo gezegd zo gedaan. Komt 's middags die collega bij ons en zegt "dit is de foto die op de muispad komt" en laat ons een foto zien waar we allemaal opstaan. Waren we gisteren uit eten en worden de cadeau's aan de collega gegeven die weggaat, dus mijn collega en ik vragen of we die muispad eens mogen zien. Dus wij krijgen die muispad staat er gewoon een hele andere foto op. Blijkt dus dat ze na dat wij die foto hadden gemaakt, ze nog een andere foto op de administratie hebben waar alleen de administratie op staat en dus niet administratie en receptie Boos! . Dit vond ik dus zo achterbaks dat mijn collega en ik dus echt pist zijn. . En dit is niet de eerste keer dat ze zoiets doen, ze doen het dus vaker. Hun vinden dus ook dat de receptie niet bij de administratie hoort dus met sommige dingen mogen wij niet eens meedoen.

Vandaag hebben we het er met een andere collega van de administratie over gehad, hij zou dan heel voorzichtig het onderwerp aansnijden daar. Weet je wat ze als reden gaven. Een andere collega kwam iets te laat waardoor ze niet op de foto stond, toen hebben ze een nieuwe foto gemaakt en waren ons vergeten te vragen Verward. Ik vind een beetje een vreemd antwoord maarja. Ze hebben ons er niet persoonlijk op aangesproken, maar toen ik net op de administratie zat en een hoestbui kreeg (ben zwaar verkouden) zei 1 collega op een hele banketstaaf manier "stik voorzichtig" Verward. Heb er verder maar niet op gereageerd en ben gewoon weggelopen.
Laatst bijgewerkt door Nathalie1981 op 29-01-03 14:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 10:56

Da's idd niet zo netjes, vooral als ze foto's maken met jullie er allemaal bij.

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 10:57

ach op ieder bedrijf is wel wat aan de hand
maar het is inderdaad niet leuk

ik werk sinds kort op een andere vestiging in een andere functie,
eergisteren hadden ze met z'n 3-en werkoverleg en ik werd er
gewoon niet bijgeroepen Scheve mond
Dan voel je je ook banketstaaf hoor, net of je er niet bij hoort.
Maar ik ga me er niet druk om maken hoor, doe lekker mijn
werk en als ik klaar ben ga ik naar huis trek de deur achter me
dicht en vergeet alles

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 14:22

Barb"]
ach op ieder bedrijf is wel wat aan de hand
maar het is inderdaad niet leuk
[/quote]
Mee eens.
Maar zoiets meemaken is niet leuk, je collega's op administratie hebben het te hoog in hun bol!

[quote="Barb schreef:
ik werk sinds kort op een andere vestiging in een andere functie,
eergisteren hadden ze met z'n 3-en werkoverleg en ik werd er
gewoon niet bijgeroepen Scheve mond
Dan voel je je ook banketstaaflig hoor, net of je er niet bij hoort.
Maar ik ga me er niet druk om maken hoor, doe lekker mijn
werk en als ik klaar ben ga ik naar huis trek de deur achter me
dicht en vergeet alles


Dat gevoel ken ik ook.. ooit heb ik ook in zo'n situatie gewerkt als nieuweling telt in het begin niet mee, in een werkoverleg uitgesloten worden. Pfffff, hoe kunnen ze verwachten dat men zich in moet passen als er in het begin niet wordt aan meegewerkt vanuit het bedrijf!
Gelijk heb je om niet wakker over te liggen, zolang als je zelf alles aan doet om te blijven functioneren, kunnen ze niets zeggen. Knipoog

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 14:40

zie tweede alinea eerste bericht