weer een vraagje over de pil (doorslikken)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

weer een vraagje over de pil (doorslikken)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 21:11

nou ik ben dus net begonnen met de pil, ben met de eerste strip bezig. Maar, ik hoef hem eigenlijk maar 3 dagen door te slikken, omdat ik anders met de wedstrijd ongesteld ben, maar nou dacht ik dat je dan na die 5 dagen gewoon moet stoppen, maar dan zit je dus met de rest van die strip te kijken. Dus moet je dan de hele strip doorslikken dus dat je echt een hele maand niet ongesteld word? en is dat niet slecht als je de eerste keer al gelijk doorslikt en op welke dag moet ik stoppen om op maandag ongesteld te worden

sorry ik ben nogal een leek wat dit betreft

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:15

ja mischien kan er wel beter een speciaal forum komen voor zulke vragen. Zucht ouders weten ook veel hoor.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:38

hahaha Dennis, heb je het er zwaar mee? Maar Auk, hoop dat mijn uitleg je wat helpt.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:59

Het is niet slecht om hem door te slikken.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:45

Ik ben Aukje en ik ben een vrouw dus vreselijk eigenwijs *LOL* Kom maar kom maar kom maar

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 22:50

Dennis v m schreef:
Kom maar kom maar kom maar


Nou ja zeg! Dat doen jullie maar als jullie met z'n tweeën zijn hoor! Bloos

Aukje, het is niet erg om de pil soms wat langer door te slikken. Als je maar netjes na een week weer begint. Dus als je op woensdag je laatste pil neemt, dan begin je de donderdag van de week erna met een nieuwe strip. Maar ik kan niet goed uit de voeten met je beschrijving, dus ik kan je ook niet precies vertellen op welke dag je moet beginnen, stoppen en weer doorgaan.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 23:33

Ik heb het haar ook ff uitgelegd en volgens mij snapte ze het nu wel.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 00:35

Hou er wel rekening mee, dat als je net met de pil bent begonnen, dat je dan tussentijdse bloedingen kunt krijgen !

Dus als je wedstrijd hebt, wees overal op voorbereidt Haha! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 00:44

Je kan inderdaad de strip afmaken, maar je kan ook gewoon maar 3 dagen doorslikken. Daarna stop je een week en word je dus ongesteld. Dan maak je gewoon die strip af en stop je weer een week, dan word je dus weer ongesteld en begin je weer met een hele nieuwe strip.

als je op maandag ongesteld wilt worden, dan moet je even in het boekje wat bij je pil zit kijken wat er over in staat. Ik geloof dat het namelijk verschilt per vrouw wanneer je dan ongesteld word, of zeg ik nu iets raars? Bij mij is het in ieder geval steeds weer een verrassing, maar ik maak er dan ook een gigantisch potje van eerlijk gezegd...

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 09:17

Ik mocht bij de eerste strips niet rekken ofzo, moest ze gewoon volgens de strip afmaken. Je kan dit misschien beter even navragen bij de apotheek of de dokter.

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 09:32

ok ik heb dus net voor de zekerheid de apotheek even gebeld, en het kon geen kwaad, ik moest wel rekening houden met eventuele bloedingen die ik wel kon krijgen, ik kon gewoon de hele strip opmaken of gewoon een paar dat maakte niet zoveel uit, maar ik ben er dus uit, bedankt in ieder geval allemaal

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 09:58

Wat ik had verteld stond ook gewoon in de bijsluiter dus dat was ook wel goed. Ook over het verschuiven van de begindag.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 12:59

Je kunt de pil ook een aantal dagen doorslikken en de rest van de strip bewaren (niet te lang natuurlijk) het komt heus nog wel vaker voor dat je door wilt slikken.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 13:02

Angus schreef:
Je kunt de pil ook een aantal dagen doorslikken en de rest van de strip bewaren (niet te lang natuurlijk) het komt heus nog wel vaker voor dat je door wilt slikken.


Maar in elke pil zitten toch verschillende hoeveelheden hormonen? Lijkt me niet dat het werkt als je het door elkaar gaat slikken? Verward

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 13:04

Dat is alleen zo bij de driefasenpil (wordt die nog wel voorgeschreven trouwens?). Bij andere pillen (de meeste) bevat ieder pilletje met dezelfde kleur uit één strip dezelfde hoeveelheid hormonen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 13:07

In elke strip zitten toch dezelfde pillen, als jij medicijnen gaat slikken dat zit er in een verpakking toch ook niet verschillende medicijnen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 13:09

Maar waarom staan er dan nog die dagen op? Maakt dus eigenlijk helemaal niet uit welke pil je slikt?

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 13:10

Ja dat is wel weer een goeie vraag, misschien zodat je makkelijker kunt zien of je geen pil bent vergeten.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 13:12

Ze zeggen dat die erop staan voor domme blondjes, zodat ze aan hun pilstrip kunnen zien wat voor dag het is. Haha!

Maar idd, die dagen op de strip zijn ervoor dat je in één oogopslag kunt zien of je op schema loopt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 22:17

Ik vind dat wel een uitvinding *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:08

Jurga = Blont ?? Haha! Knipoog

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 15:03

Haha, het lijkt weleens zo, maar het IS niet zo *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 16:18

Mijn vriedin heeft een buisje in haar arm laten zetten, heel makkelijk voor als je het vergeet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, boyca, Briiet, DotBot, Everest, Jive03, loeslover, MarliesSam, Marocje, Mrskiwi, Nientsje, Rinkex, Roosch, ryukapple, Sterrendief, Suliko, Thami, Toffeltje, Winna, xdniesje, YandexBot en 66 bezoekers